Ouwehoersubsidiequote:Op zondag 10 november 2024 14:11 schreef tong80 het volgende:
Eerste van vandaag weer goed gepouled. Almere - Feijenoord 1-4. Of niet soms @:Ouwehoersubsidie ?
Als zn kinderen nog niet kunnen lezen hebben ze geen idee dat hun vader op standbeeld is nagemaakt.quote:
Hadden ze als commentator moeten vragen voor de wedstrijdquote:Op zondag 10 november 2024 14:25 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat Ten Hag op de tribune zit![]()
Dacht dat hij over een half uurtje tegen City moest
Lege tribune dan.quote:Op zondag 10 november 2024 14:26 schreef KingRoland het volgende:
90 MINUTEN LAAAAAANG
VOOR ONZE CLUB UIT AMSTERDAM
GEKKENHUIS OP DE TRIBUNE
Zelfde als Feyenoordquote:Op zondag 10 november 2024 14:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohja, het wannabe Liverpool.
Je zou maar een standbeeld maken van Woutje Drama en Sander Boschkerquote:
Wij vragen Kenneth Perez wat hij van Nkufo vindquote:Op zondag 10 november 2024 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou maar een standbeeld maken van Woutje Drama en Sander Boschker
Dan kan je jezelf als voetbalclub maar beter opheffen
Ik mis @onlogischquote:Op zondag 10 november 2024 14:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij vragen Kenneth Perez wat hij van Nkufo vind
Net zo kansloos als dat van Feyenoord. Ook gejat. GEEN eigen identiteitquote:Op zondag 10 november 2024 14:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat kansloze you never walk alone van Twente.
Bij Feyenoord kan ik het nog wel accepteren, Twente is ronduit achterlijk.quote:Op zondag 10 november 2024 14:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Net zo kansloos als dat van Feyenoord. Ook gejat. GEEN eigen identiteit
quote:Op zondag 10 november 2024 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou maar een standbeeld maken van Woutje Drama en Sander Boschker
Dan kan je jezelf als voetbalclub maar beter opheffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heeft hier akkoord voor gegeven?quote:Op zondag 10 november 2024 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet jullie in de rust helaas verlaten.
quote:Op zondag 10 november 2024 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
Je blijft maar gewoonquote:Op zondag 10 november 2024 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet werken!quote:Op zondag 10 november 2024 14:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie heeft hier akkoord voor gegeven?
Waarom?quote:Op zondag 10 november 2024 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |