Eens, seizoen 5 wel het begin gezien maar kan me totaal niet meer boeien, jammer.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vond de eerste seizoenen van For All Mankind erg tof, maar daarna zakt het voor mij compleet door z'n hoeven met dank aan CW-niveau relatie drama en onrealistische plotlijnen/wendingen die de suspension of disbelief deden verdampen.
Lijkt me wel geinig, op de wachtlist gezet, thanks voor de tipquote:Op zondag 31 mei 2026 11:28 schreef Mike het volgende:
Zijn er mensen hier die Widow's Bay volgen? Tot nu toe vind ik het heel goed gemaakt en de mix van spanning en humor is knap gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
En me inmiddels flink aan het ergeren ben aan Cape Fear. Uit liefde en nostalgie voor de film uit de jaren negentig probeer ik het nog af te kijken. Wat tamelijk ongeloofwaardig, makkelijk, kortom ergerlijk.quote:Op maandag 13 juli 2026 16:29 schreef NoCigar het volgende:
Weer even een maandje een abonnement genomen en met, tot dusver, veel plezier, vier series aan het kijken die ná ons vorige abonnement zijn verschenen: Widows bay, Sugar, Maximum pleasure Guaranteed en Cape Fear.
Ik vind die fikm met De Niro echt afgrijselijk. Dus aan de seriw waag ik mij al helemaal niet...quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En me inmiddels flink aan het ergeren ben aan Cape Fear. Uit liefde en nostalgie voor de film uit de jaren negentig probeer ik het nog af te kijken. Wat tamelijk ongeloofwaardig, makkelijk, kortom ergerlijk.
Andere tot nu to wel beter, met een voorkeur tot dusver voor Maximum Pleasure Guaranteed.
Beste serie van 2026 voor mij! Heerlijke sfeerquote:Op zondag 31 mei 2026 11:28 schreef Mike het volgende:
Zijn er mensen hier die Widow's Bay volgen? Tot nu toe vind ik het heel goed gemaakt en de mix van spanning en humor is knap gedaan.
uiteindelijk ben ik Cape Fear aan het hate watchen, bijna camp. Sugar was wel aardig, het eindigt wat vreemd en S.2 is tot nu toe vrij traag. Widows Bay is wel goed maar uiteindelijk verloor ik mijn interesse een beetje en was ik verrast dat het ineens afgelopen was. MPF vond ik uiteindelijk het beste, maar de laatste aflevering was daarvan weer een flinke teleurstelling eigenlijk.quote:Op maandag 13 juli 2026 16:29 schreef NoCigar het volgende:
Weer even een maandje een abonnement genomen en met, tot dusver, veel plezier, vier series aan het kijken die ná ons vorige abonnement zijn verschenen: Widows bay, Sugar, Maximun pleasure garanteed en Cape Fear.
Je bent laat op het feestje!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:00 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een toffe serie:
Bekijk deze YouTube-video
Met Better call Saul's Rhea Seehorn en gemaakt door Vince Gilligan. Die hand zie je terug in de serie, want die speelt zich grotendeels -weer- af in Albuquerque met zijn typische huisjes.
https://www.cinema.nl/art(...)r-van-vince-gilligan
Nu wachten op seizoen 2.
2028quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Pluribus seizoen 2 aangekondigd voor juli 2028.
Ik kwam die eerste aflevering niet door.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:06 schreef Monolith het volgende:
Over laat zijn gesproken, ik had eens wat tijd dus toch maar aan Severance begonnen. Het concept trok me niet zo, maar gezien de lovende recensies en kans gegeven en die lovende recensies zijn volkomen terecht.
Kan me voorstellen dat je erin moet komen hoor, maar ik zou het een paar afleveringen de kans geven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:27 schreef V. het volgende:
[..]
Ik kwam die eerste aflevering niet door.
Drie keer geprobeerd.
Beste serie dit jaar.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:28 schreef Mike het volgende:
En het gek vinden dat er steeds meer mensen afhaken bij series.quote:
Staat nog op het lijstje hier!quote:
Je kan seizoen 1 dus ook nog prima tot voorjaar 2028 laten liggen, haak je daarna meteen aan voor seizoen 2.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 15:02 schreef Monolith het volgende:
Pluribus nog niet gezien. Is net als Severance weer zo'n serie waarvan ik bij de premisse denk "Is dit nou echt de moeite waard?", maar volgens mij moet ik deze ook gewoon weer een kans geven.
Belachelijk.quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Pluribus seizoen 2 aangekondigd voor juli 2028.
Wat een serie zeg... Die laatste twee episodes zijn peak televisiequote:Op zaterdag 5 september 2026 16:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Silo season 3 finale:
"Let's get that number down."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
quote:Op zondag 6 september 2026 12:22 schreef Monolith het volgende:
Erg toffe seizoensfinale inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 september 2026 12:22 schreef Monolith het volgende:
Erg toffe seizoensfinale inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 7 september 2026 16:48 schreef xzaz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 september 2026 20:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op maandag 7 september 2026 21:25 schreef Monolith het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 07-09-2026 21:59:31 ]![]()
Zo kil en emotieloos ook. Niet te doen joh. Heftige shit.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Silo season 3 finale:
"Let's get that number down."
![]()
Gister begonnen met Silo, nu bij S02E03
Wat een goeie seriespannend
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.![]()
Damn ik wou dat er al 6 seizoenen waren van Silo
Veel shit klopt voor geen meter, maar het idee is erg goed uitgewerkt
Ik boek je met mijn neon je weet.
Toch niet het water he?quote:Op woensdag 16 september 2026 09:33 schreef junkiesietze het volgende:
Damn ik wou dat er al 6 seizoenen waren van Silo
Veel shit klopt voor geen meter, maar het idee is erg goed uitgewerkt![]()
Eerste ep van slow horses S6 op apple.
Eenentwintig oktober staan ze er allemaal op.
( Als je geen abo voor apple TV wil afsluiten, maar je hebt wel amazon, kan je een gratis proefweek nemen, die zes afleveringen red je wel in een week)
![]()
ja, wat bedoel je? het water waar?quote:Op donderdag 17 september 2026 09:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
"Veel shit klopt voor geen meter"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waar heb je het specifiek over?Ik boek je met mijn neon je weet.
quote:Op donderdag 17 september 2026 10:21 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ja, wat bedoel je? het water waar?Heel veel mensen vallen over het water onderin de Silo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waar heb je het specifiek over?
Als je zegt
"Veel shit klopt niet"
Ben ik benieuwd wat![]()
Lol ja dat kan ik je nu eigenlijk al niet eens meer vertellenquote:Op donderdag 17 september 2026 13:57 schreef xzaz het volgende:
[..]
Heel veel mensen vallen over het water onderin de Silo.
Als je zegt
"Veel shit klopt niet"
Ben ik benieuwd watmaar ik weet nog toen ik de serie keek ik bij veel dingen dacht, hee dat klopt niet.
Het water was daar niet een van tho.Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: