dit topic staat in F&S, waar zowel lav als ik geen mod van zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2025 14:00 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Apple TV+ heet nu gewoon Apple TV.
De + mag uit de TT.@:Nizno @:Lavenderr
Ik ben met aflevering één bezig. Denk dat ik wel ongeveer weet wat de strekking gaat zijn. Nog niet heel erg van onder de indruk. Het is best oké tot nu toe.quote:Op zondag 9 november 2025 20:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De eerste twee afleveringen van Pluribus waren heel goed.
Nette deal !quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:08 schreef Aether het volgende:
Black Friday: 6 maanden Apple TV voor ¤ 4,99/maand.
Nieuwe of oude abonnees.
https://tv.apple.com/nl
Ben aan het 5e seizoen begonnen en kan er gewoon niks mee. Zit halverwege en dan zou je intussen wel weer geïnteresseerd moeten zijn naar waar het allemaal heen gaat, maar nope.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vond de eerste seizoenen van For All Mankind erg tof, maar daarna zakt het voor mij compleet door z'n hoeven met dank aan CW-niveau relatie drama en onrealistische plotlijnen/wendingen die de suspension of disbelief deden verdampen.
Eens, seizoen 5 wel het begin gezien maar kan me totaal niet meer boeien, jammer.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vond de eerste seizoenen van For All Mankind erg tof, maar daarna zakt het voor mij compleet door z'n hoeven met dank aan CW-niveau relatie drama en onrealistische plotlijnen/wendingen die de suspension of disbelief deden verdampen.
Lijkt me wel geinig, op de wachtlist gezet, thanks voor de tipquote:Op zondag 31 mei 2026 11:28 schreef Mike het volgende:
Zijn er mensen hier die Widow's Bay volgen? Tot nu toe vind ik het heel goed gemaakt en de mix van spanning en humor is knap gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
En me inmiddels flink aan het ergeren ben aan Cape Fear. Uit liefde en nostalgie voor de film uit de jaren negentig probeer ik het nog af te kijken. Wat tamelijk ongeloofwaardig, makkelijk, kortom ergerlijk.quote:Op maandag 13 juli 2026 16:29 schreef NoCigar het volgende:
Weer even een maandje een abonnement genomen en met, tot dusver, veel plezier, vier series aan het kijken die ná ons vorige abonnement zijn verschenen: Widows bay, Sugar, Maximum pleasure Guaranteed en Cape Fear.
Ik vind die fikm met De Niro echt afgrijselijk. Dus aan de seriw waag ik mij al helemaal niet...quote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En me inmiddels flink aan het ergeren ben aan Cape Fear. Uit liefde en nostalgie voor de film uit de jaren negentig probeer ik het nog af te kijken. Wat tamelijk ongeloofwaardig, makkelijk, kortom ergerlijk.
Andere tot nu to wel beter, met een voorkeur tot dusver voor Maximum Pleasure Guaranteed.
Beste serie van 2026 voor mij! Heerlijke sfeerquote:Op zondag 31 mei 2026 11:28 schreef Mike het volgende:
Zijn er mensen hier die Widow's Bay volgen? Tot nu toe vind ik het heel goed gemaakt en de mix van spanning en humor is knap gedaan.
uiteindelijk ben ik Cape Fear aan het hate watchen, bijna camp. Sugar was wel aardig, het eindigt wat vreemd en S.2 is tot nu toe vrij traag. Widows Bay is wel goed maar uiteindelijk verloor ik mijn interesse een beetje en was ik verrast dat het ineens afgelopen was. MPF vond ik uiteindelijk het beste, maar de laatste aflevering was daarvan weer een flinke teleurstelling eigenlijk.quote:Op maandag 13 juli 2026 16:29 schreef NoCigar het volgende:
Weer even een maandje een abonnement genomen en met, tot dusver, veel plezier, vier series aan het kijken die ná ons vorige abonnement zijn verschenen: Widows bay, Sugar, Maximun pleasure garanteed en Cape Fear.
Je bent laat op het feestje!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:00 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een toffe serie:
Met Better call Saul's Rhea Seehorn en gemaakt door Vince Gilligan. Die hand zie je terug in de serie, want die speelt zich grotendeels -weer- af in Albuquerque met zijn typische huisjes.
https://www.cinema.nl/art(...)r-van-vince-gilligan
Nu wachten op seizoen 2.
2028quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Pluribus seizoen 2 aangekondigd voor juli 2028.
Ik kwam die eerste aflevering niet door.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:06 schreef Monolith het volgende:
Over laat zijn gesproken, ik had eens wat tijd dus toch maar aan Severance begonnen. Het concept trok me niet zo, maar gezien de lovende recensies en kans gegeven en die lovende recensies zijn volkomen terecht.
Kan me voorstellen dat je erin moet komen hoor, maar ik zou het een paar afleveringen de kans geven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:27 schreef V. het volgende:
[..]
Ik kwam die eerste aflevering niet door.
Drie keer geprobeerd.
Beste serie dit jaar.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:28 schreef Mike het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |