abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215537489
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 09:40 schreef capricia het volgende:
Het wordt natuurlijk wel interessant als uit de onderzoeken ook Israeli-verdachten naar voren komen. Bijv die gast die die taxichauffeur mishandeld zou hebben.
Denk je dat dat gebeurt? Dat de Israëlische regering ook maar de kleinste misstap van een van hun mensen toe gaat geven?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215537517
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2024 09:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Denk je dat dat gebeurt? Dat de Israëlische regering ook maar de kleinste misstap van een van hun mensen toe gaat geven?
Die Israeli minister riep op tot streng straffen. Dus een uitleververzoek kan zomaar in de pen zitten. :+

Natuurlijk gaan ze geen mensen uitleveren. Maar interessant is het wel.
Je weet dat Wilders dit 100% voor zijn eigen gelijk gaat gebruiken. Ik vind het ook best vaag dat de Israëlische diensten ons wel even komen helpen.
Definitely not CIA
pi_215537567
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 09:40 schreef capricia het volgende:
Het wordt natuurlijk wel interessant als uit de onderzoeken ook Israeli-verdachten naar voren komen. Bijv die gast die die taxichauffeur mishandeld zou hebben.
Wie zou de boodschapper willen zijn van zoiets?
  zondag 10 november 2024 @ 10:06:47 #5
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215537575
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2024 09:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Denk het niet. Het feit dat supporters zulke dingen riepen zegt toch dat ze best wel in hun eigen bubbel leven eindelijk.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215537576
De lange arm van Israël gaat even orde op zaken stellen in Amsterdam
Vakman pur sang
pi_215537580
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 10:06 schreef Lospedrosa het volgende:
De lange arm van Israël gaat even orde op zaken stellen in Amsterdam
Is dat geen onacceptabele aantasting van onze soevereiniteit?
pi_215537591
Is eigenlijk al bekend met wie de Israëlische inlichtingendiensten de vermoedens die ze hadden over afgelopen donderdag, gedeeld hebben? Want daar is ook wel wat fout gegaan.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215537660
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 09:48 schreef capricia het volgende:

[..]
Die Israeli minister riep op tot streng straffen. Dus een uitleververzoek kan zomaar in de pen zitten. :+

Natuurlijk gaan ze geen mensen uitleveren. Maar interessant is het wel.
Je weet dat Wilders dit 100% voor zijn eigen gelijk gaat gebruiken. Ik vind het ook best vaag dat de Israëlische diensten ons wel even komen helpen.
Ik vind het meer dan vaag, ik vind het onacceptabel. Zoals wel meer in deze kwestie wat mij betreft niet oké is.
  Moderator zondag 10 november 2024 @ 10:19:08 #10
5428 crew  miss_sly
pi_215537679
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 10:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Denk het niet. Het feit dat supporters zulke dingen riepen zegt toch dat ze best wel in hun eigen bubbel leven eindelijk.
Precies. De supporters zijn in de ogen van Israël onschuldige lammetjes en lui als Wilders en Van de Plas onderstrepen dat.
pi_215537694
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2024 10:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Precies. De supporters zijn in de ogen van Israël onschuldige lammetjes en lui als Wilders en Van de Plas onderstrepen dat.
Dat zijn ze dan ook. Zij zijn namelijk degenen die door moslimjongeren zijn aangevallen en antisemitisch bejegend.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215537715
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2024 10:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat verwacht je anders van deze rechtse zooi, ze laten zich door Israel manipuleren en voelen zich daar goed bij ook nog
pi_215537719
quote:
14s.gif Op zondag 10 november 2024 10:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zijn ze dan ook. Zij zijn namelijk degenen die door moslimjongeren zijn aangevallen en antisemitisch bejegend.
Ja en die Israeliers deden niks, zoals altijd
pi_215537725
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2024 10:08 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Nee, inlichtingendiensten werken constant samen. Reken er maar op dat de Amerikanen of Britten hier ook de nodige lijntjes zullen hebben. Israëlische ministers kunnen verder zeggen wat ze willen over hoe streng daders gestraft moet hebben, dat is allemaal voor de bühne en hebben zij niets over te zeggen.
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 10:21 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Wat verwacht je anders van deze rechtse zooi, ze laten zich door Israel manipuleren en voelen zich daar goed bij ook nog
Je draait het om. Het is juist opvallend dat we zien dat aan de linkerkant van het politieke spectrum wordt geprobeerd daders tot slachtoffers te bombarderen en vice-versa. Dat rechts wél ziet hoe de vork in de steel zit, is iets dat we allemaal zouden moeten waarderen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215537736
quote:
14s.gif Op zondag 10 november 2024 10:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, inlichtingendiensten werken constant samen. Reken er maar op dat de Amerikanen of Britten hier ook de nodige lijntjes zullen hebben. Israëlische ministers kunnen verder zeggen wat ze willen over hoe streng daders gestraft moet hebben, dat is allemaal voor de bühne en hebben zij niets over te zeggen.
[..]
Je draait het om. Het is juist opvallend dat we zien dat aan de linkerkant van het politieke spectrum wordt geprobeerd daders tot slachtoffers te bombarderen en vice-versa. Dat rechts wél ziet hoe de vork in de steel zit, is iets dat we allemaal zouden moeten waarderen.
Rechts laat zich lekker in de kont neuken door Israel en ze vinden het fijn en zijn er trots op ook nog

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 10-11-2024 10:30:32 ]
  Moderator zondag 10 november 2024 @ 10:38:14 #16
5428 crew  miss_sly
pi_215537793
quote:
14s.gif Op zondag 10 november 2024 10:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Ik bepaal zelf wat en wie ik wel of niet waardeer.
pi_215537797
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 10:25 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Rechts laat zich lekker in de kont neuken door Israel en ze vinden het fijn en zijn er trots op ook nog
‘Radicaal’ rechts in deze. Dit heb je met zowel radicaal links als rechts. Echt radicaal links, de fascistische communisten, zijn hier niet actief. Daarvoor hebben we nog niet genoeg jaren fascistisch rechts gehad.
pi_215537806
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 10:38 schreef Beathoven het volgende:

[..]
‘Radicaal’ rechts in deze. Dit heb je met zowel radicaal links als rechts. Echt radicaal links, de fascistische communisten, zijn hier niet actief. Daarvoor hebben we nog niet genoeg jaren fascistisch rechts gehad.
Hmm.

Mwah, CDA, VVD of BBB zijn geen radicaal rechtse partijen.
pi_215537821
quote:
14s.gif Op zondag 10 november 2024 10:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm.

Mwah, CDA, VVD of BBB zijn geen radicaal rechtse partijen.
CDA zit momenteel niet achterop op de brommer bij de PVV. De VVD en de BBB zijn nu ook net zo goed radicaal rechts bezig, want ze verschuiven mede de grenzen van de democratie.

Maar ik denk dat ze zich daar wat minder zorgen over maken, dan dat ze met een streep in het zand de populariteitsprijs kwijt zijn.
pi_215537822
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 10:38 schreef Beathoven het volgende:

[..]
In Frankrijk hebben ze de verkiezingen gewonnen.
Vakman pur sang
pi_215537825
quote:
2s.gif Op zondag 10 november 2024 10:10 schreef xpompompomx het volgende:
Is eigenlijk al bekend met wie de Israëlische inlichtingendiensten de vermoedens die ze hadden over afgelopen donderdag, gedeeld hebben? Want daar is ook wel wat fout gegaan.
Ik mag aannemen dat bij het debat in ieder geval van Baarle daar wel wat over te zeggen heeft.
pi_215537828
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2024 10:08 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ja dat wel.

Beetje conspirancy niveau maar sinds de PVV verkiezingen is een Mossad agent gekozen door het volk, dus raar is het niet
Vakman pur sang
  zondag 10 november 2024 @ 10:52:56 #23
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215537864
Eindelijk wat balans in de berichtgeving (woensdagnacht):

quote:
Op tal van plaatsen hangen Palestijnse vlaggen, Amsterdammers lopen rond met afbeeldingen van watermeloenen op hun kleding of keffiyehsjaals om hun nek, waarmee ze hun steun betuigen aan de Palestijnen.
Daar zijn de supporters niet van gediend en dat laten ze merken. Zo verzamelen tientallen Maccabi-aanhangers zich woensdagnacht voor Villa Mokum, een kraakpand op het Rokin waar diverse Palestijnse vlaggen hangen. Op video’s is te zien hoe ze stenen naar de ramen gooien, het pand beklimmen en de vlaggen eraf rukken.
“Ze trapten tegen onze deuren en probeerden ons huis binnen te komen,” zegt een 23-jarige bewoner van het pand. “Ze staken hun middelvinger op en maakten onthoofdingsgebaren, zeiden ‘we’re going to kill you and we will come back’.”

Het was niet het enige incident, zowel van de kant van de Maccabi-supporters als van de pro-Palestijnse kant werd die nacht op confrontaties aangestuurd. Donderdagochtend was het volgens de politie op een aantal plaatsen in het centrum een ‘onrustige nacht’ geweest.
https://www.parool.nl/ams(...)innen-te-komen~bd3cb
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Moderator zondag 10 november 2024 @ 10:53:02 #24
236264 crew  capricia
pi_215537865
Ik ben steeds nieuwsgieriger naar de banden van Wilders met Israël en met de Israëlische geheime diensten in het bijzonder.

Hij heeft nu toch wel de Israëlische diensten ons onderzoek binnengereden. En kennelijk gaat ons bestuur hier gewoon in mee.

quote:
De Israëlische minister Gideon Saar (Buitenlandse Zaken) heeft Nederland hulp aangeboden bij het onderzoek naar de geweldsexplosie in Amsterdam tegen aanhangers van voetbalclub Maccabi Tel Aviv. In een bericht op X meldt hij dat de Israëlische politie “getuigenissen en bewijsmateriaal gaat verzamelen van Israëli’s die getroffen zijn door de pogrom of er getuige van waren”.

De Nederlandse autoriteiten, “zowel op nationaal als lokaal niveau”, hebben het aanbod aangenomen, aldus Saar. “De komende dagen zal een praktische manier gevonden worden om uitvoering te geven aan wat is afgesproken.”
https://wnl.tv/2024/11/10(...)ek-geweld-amsterdam/

Dit klinkt als een vooringenomen onderzoek waarbij de conclusie al vast staat. De andere kant van het verhaal, dat sommige Israeli zich ook als hooligans gedroegen, gaan we niet meer terug zien?
Definitely not CIA
pi_215537889
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 10:53 schreef capricia het volgende:
Ik ben steeds nieuwsgieriger naar de banden van Wilders met Israël en met de Israëlische geheime diensten in het bijzonder.

Hij heeft nu toch wel de Israëlische diensten ons onderzoek binnengereden. En kennelijk gaat ons bestuur hier gewoon in mee.
[..]

Dit klinkt als een vooringenomen onderzoek waarbij de conclusie al vast staat. De andere kant van het verhaal, dat sommige Israeli zich ook als hooligans gedroegen, gaan we niet meer terug zien?
Ik denk dat je over een aantal weken/maanden gaat zien dat je hier volkomen gelijk hebt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 10 november 2024 @ 10:56:41 #26
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215537892
quote:

[..]

Die Naomi Mestrum van het CIDI ook (bij WNL uiteraard, Telegraag omroep). Het gedrag van Maccabi supporters heeft er niks mee te maken, zegt ze, want de jodenjachten gingen een dag eerder rond op Telegramgroepen.

Polariserende spin is dit.

Mijn gewaagde stelling: naar verhouding zorgen 50000 Joden in Nederland voor meer ellende en gif dan de 1 miljoen moslims.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Moderator zondag 10 november 2024 @ 10:59:28 #27
236264 crew  capricia
pi_215537928
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 10:56 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Die Naomi Mestrum van het CIDI ook (bij WNL uiteraard, Telegraag omroep). Het gedrag van Maccabi supporters heeft er niks mee te maken, zegt ze, want de jodenjachten gingen een dag eerder rond op Telegramgroepen.

Mijn gewaagde stelling: naar verhouding zorgen 50000 Joden in Nederland voor meer ellende en gif dan de 1 miljoen moslims.
Zelf doe je qua polarisatie anders ook een aardige duit in het zakje. Stop gewoon met bevolkingsgroepen tegen elkaar uit te spelen. :{
Definitely not CIA
pi_215538012
quote:

[..]

Deporteren we voor de zekerheid die er dan ook bij.
Leve de christelijke waarden!

[sarcasme disclaimer]
Vakman pur sang
  zondag 10 november 2024 @ 11:05:48 #29
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215538023
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 00:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nou de aanklagers in die kwestie zijn nou ook niet onbesproken, partijens als CIDI

Hij heeft weer ouderwets staan borealen met een borrel
twitter

Het is gewoonweg geen verzoening en verbinding zoekende politicus met kloven dichtend beleid dat hij voor staat.

Integendeel. De verwijzing naar specifiek Lodewijk Asscher is ook een leuke.

Wel eens dat CIDI een dubieuze club is geworden. Het is ooit door PvdAers opgericht maar nu is het een radicale Likud bedoening geworden, dat met leugens en onwaarheden de boel zit op te stoken.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_215538079
CDA is in Nederland zon beetje de enige rechtse partij die probeert te groeien door verstandige dingen te zeggen. Hopelijk snoepen ze veel zetels af bij de partijen die alleen een wedstrijd doen om zo hard mogelijke taal uit te slaan.
pi_215538160
Ik hoorde trouwens dat Omtzigt terugkomt.
https://www.ad.nl/politie(...)goedingen~aef7c2629/
quote:
Omtzigt keert ‘voor kerst’ terug op Binnenhof
Blijkbaar totaal ondergesneeuwd onder die rellen. Daar hebben we het volgens mij nog helemaal niet over gehad. Hij heeft een hoop uit te leggen wat mij betreft. Ik ben ook wel benieuwd hoe lang hij het dit keer uithoudt.
pi_215538215
Hoe dan ook, denk ik niet dat Halsema kan aanblijven als burgemeester van Amsterdam. Terecht of niet, deze storm gaat ze niet recht lullen.
En er zal een heel ander type naar voren worden geschoven, eens niet uit de (extreem) linkse kliek.
Tenminste dat lijkt me ook wel eens goed voor die arme stad.
Vakman pur sang
  Moderator zondag 10 november 2024 @ 11:26:49 #33
5428 crew  miss_sly
pi_215538260
Ik zie geen enkele reden voor Halsema om terug te treden.
pi_215538264
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 11:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe dan ook, denk ik niet dat Halsema kan aanblijven als burgemeester van Amsterdam. Terecht of niet, deze storm gaat ze niet recht lullen.
En er zal een heel ander type naar voren worden geschoven, eens niet uit de (extreem) linkse kliek.
Ze doet het juist goed, lijkt me dat ze prima op haar plek zit. Gl/PvdA heeft al zo'n 40% van de zetels, als ze ook D66 of een PvdD en SP achter zich weet te houden blijft ze zitten waar ze zit.
pi_215538298
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 10:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja dat wel.

Beetje conspirancy niveau maar sinds de PVV verkiezingen is een Mossad agent gekozen door het volk, dus raar is het niet
Het gaat me te ver om Wilders een Mossad agent te noemen. Maar je hoeft ook geen werkelijke Mossad agent te zijn om er ééntje te spelen. En als er iemand is die zal vragen of Netanyahu eens wat adviezen zou willen uitbrengen of eens op wat knoppen wil drukken hier, dan is hij het wel.

Ik denk dat het die kant langzamerhand wat op glijdt. Met het verweer dat Israël ons schoon houdt van Russische inmenging of iets dergelijks. Het is allemaal zo makkelijk.

zondag 10 november 2024 @ 11:34:31 #36
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215538362
Telegraaf komt vandaag met nepnieuws over scheermesjes achter Palestina posters. Niks over wie ze gevonden heeft en het mesje dat De Telegraaf toont ligt allang niet meer in de winkels. K*tkrant is het ook.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_215538470
quote:
Die stad heeft gewoon zelf voor een linkse GLPvdA-D66 gemeenteraad gekozen hoor.

En dat zie je natuurlijk vaker. In de plaatsen waar mensen veel met migranten te maken hebben stemt men minder rechts.

Het is voornamelijk in de xenofobische periferie van het land waar men PVV stemt en dit soort teksten oppent.
Mijn tweet klopt niet.
pi_215538492
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 11:42 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Die stad heeft gewoon zelf voor een linkse GLPvdA-D66 gemeenteraad gekozen hoor.

En dat zie je natuurlijk vaker. In de plaatsen waar mensen veel met migranten te maken hebben stemt men minder rechts.

Het is voornamelijk in de xenofobische periferie van het land waar men PVV stemt en dit soort teksten oppent.
Als we nou een fok-programma in Amsterdam beginnen krijgen we misschien ooit goed landsbestuur.
pi_215538534
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 11:42 schreef BlackLining het volgende:

[..]

De arrogantie van de Randstad spreekt.
Vakman pur sang
pi_215538608
quote:

[..]

Ik vermoed niet dat er iemand ter wereld is die op dit moment ook maar een greintje objectiviteit wil verdedigen wat Israël betreft en z’n carrière of leven wil riskeren, op wat jonge generaties journalisten na. Zeker niet met X als vehicle van Musk ertussen. Ik weet verder niet hoe het met jullie zit, maar als ik merk dat een niet-democratische buitenlandse mogendheid de stempel gaat zetten tegen meer zuivere journalistiek en een tegendraadse opinie, dan haak ik af.

Ik ben ook bang dat Nederland een vrije val gaat maken in de persvrijheid Index volgend jaar.
  zondag 10 november 2024 @ 11:56:41 #41
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215538629
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 11:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
De arrogantie van de Randstad spreekt.
Het rijkste en hoogst opgeleide deel van het land.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_215538633
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 11:56 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Het rijkste en hoogst opgeleide deel van het land.
Ja de normale arbeider is er al lang verdrongen.
Vakman pur sang
pi_215538644
De realiteit is weerbarstiger trouwens.
Het zuidoosten doet lekker mee

Gem
Vermogen per inwoner:
Amsterdam : 13K
Onze gemeente: 290K

[ Bericht 9% gewijzigd door Lospedrosa op 10-11-2024 12:10:10 ]
Vakman pur sang
  Moderator zondag 10 november 2024 @ 12:07:54 #44
236264 crew  capricia
pi_215538728
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 11:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik vermoed niet dat er iemand ter wereld is die op dit moment ook maar een greintje objectiviteit wil verdedigen wat Israël betreft en z’n carrière of leven wil riskeren, op wat jonge generaties journalisten na. Zeker niet met X als vehicle van Musk ertussen. Ik weet verder niet hoe het met jullie zit, maar als ik merk dat een niet-democratische buitenlandse mogendheid de stempel gaat zetten tegen meer zuivere journalistiek en een tegendraadse opinie, dan haak ik af.

Ik ben ook bang dat Nederland een vrije val gaat maken in de persvrijheid Index volgend jaar.
De enige goede reden die ik kan bedenken om Israelische diensten mee te laten doen aan dit onderzoek in NL, is als er aanwijzingen zijn dat die hit en run jongeren ergens verbonden aan Hamas zijn. Dat er een directe link met een terroristische organisatie is.

En dat heb ik nog nergens gelezen. Wel oproepen dat deze jongeren maar onder terrorisme-wetgeving extra zwaar gestraft moeten worden.
Heel eenzijdig allemaal. En ik heb heel grote vraagtekens bij wat nu gebeurt.

Neemt niet weg dat daders gewoon gepakt en gestraft moeten worden. Van beide kanten.
Definitely not CIA
  zondag 10 november 2024 @ 12:12:08 #45
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215538773
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 11:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja de normale arbeider is er al lang verdrongen.
Ik snap de haat naar links niet zo. Het heeft al 40 jaar weinig in de melk te brokkelen. Veel problemen zouden zijn verminderd (ook dit jodenjacht en integratie probleem ja), bij iets linkser beleid en wat meer afwisseling tussen linkse en rechtse ideeën. Multiculturele samenleving en behoud eigen cultuur is van oorsprong een CDA idee (iedereen zijn eigen zuil), zeker geen links idee.

Het is ook niet zo dat rechtse steden er beter voor staan oid.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_215538797
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 12:07 schreef capricia het volgende:

[..]
De enige goede reden die ik kan bedenken om Israelische diensten mee te laten doen aan dit onderzoek in NL, is als er aanwijzingen zijn dat die hit en run jongeren ergens verbonden aan Hamas zijn. Dat er een directe link met een terroristische organisatie is.

En dat heb ik nog nergens gelezen. Wel oproepen dat deze jongeren maar onder terrorisme-wetgeving extra zwaar gestraft moeten worden.
Heel eenzijdig allemaal. En ik heb heel grote vraagtekens bij wat nu gebeurt.

Neemt niet weg dat daders gewoon gepakt en gestraft moeten worden. Van beide kanten.
Helemaal mee eens, nou ja.. we zullen zien hoe het balletje gaat rollen.
pi_215538855
quote:
Demoniseer je nu Halsema tot extreemlinks figuur ?
  zondag 10 november 2024 @ 12:24:52 #48
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215538931
twitter

Dit soort vals CIDI gespin bedoel ik. Voor zover bekend kwamen de Telegram groepen pas op gang na de eerste provocaties, vernielingen en schermutselingen.

Het is (voor zover bekend) niet zo dat deze berichten al maandag of dinsdag rondgingen oid.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 10 november 2024 @ 12:30:34 #49
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215539021
quote:

[..]

Dat je dit uit je toetsenbord krijgt, na al je andere achterlijke uitspraken over van welk volk we 'zo min mogelijk moeten hebben', en je nog durft op te stellen als de grote bestrijder van racisme en discriminatie, is ergens best grappig.

Niet verrassend, grappig vooral.

Je bent de extreemlinkse variant van Geert.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 10 november 2024 @ 12:40:38 #50
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215539119
Dagenlang was de media stil en deed de politie niks. Ze reden er zelfs aan voorbij en gaven de Maccabi hooligans escorte. De hooligans zeiden nota bene tegen elkaar "door gaan [met vlaggen vernielen en stenen gooien], de politie zal niks doen'

Ik neig steeds meer naar: dan kun je georganiseerde klappen terug verwachten. En ja, dat gaat dan via Telegramgroepen.

Ik kots op dat scootertuig én weg met CIDI, De Telegraaf enz. die normaliter gesproken het hele narratief en nieuwsfeiten bepalen (dit keer wat lastiger vanwege internationale aandacht)
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')