Ja. Leuk huis maar er moet te veel aan gedaan worden naar onze zin. Had ook geen gevoel van thuis toen ik binnenstapte.quote:
Op naar de volgende dus!quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Leuk huis maar er moet te veel aan gedaan worden naar onze zin. Had ook geen gevoel van thuis toen ik binnenstapte.
Morgen iddquote:
Morgen niet, maar dat is niet erg. Hij gaat zelf of wij gaan nog een keer samen met hem kijken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow da's vlot!
Maar steeds met aankoopmakelaar er bij?
Och, we zijn pas een paar weken op zoek, dus zo erg is het niet. Lange adem hebbenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
Balen wel Stig dat jullie nog niet de juiste woning hebben gevonden..
Ah ok.. hoop toch dat jullie snel een fijn huis vindenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen niet, maar dat is niet erg. Hij gaat zelf of wij gaan nog een keer samen met hem kijken.
[..]
Och, we zijn pas een paar weken op zoek, dus zo erg is het niet. Lange adem hebben
Dank jequote:Op dinsdag 12 november 2024 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. hoop toch dat jullie snel een fijn huis vinden
Dan een boerderij zoeken met een weilandquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik moet wel ruimte hebben voor mijn circuit
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan een boerderij zoeken met een weiland
Kan je voor hun ook een groot hok/ruimte makenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel genoeg ruimte voor The Stig's bunny cousins
Gaan we ook doen. En dan komen Stig en Biex in een mooi plekje terechtquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je voor hun ook een groot hok/ruimte maken
ToTquote:
Om 2 uurquote:Op woensdag 13 november 2024 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Alles fijn?
Hoe laat is de bezichtiging?
Thanks!quote:Op woensdag 13 november 2024 11:44 schreef StevenHyde het volgende:
Succes met de bezichtiging. Goedemorgen nog een kwartiertje.
Sallyquote:
Mutskequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |