Ik begreep eerst de post niet, maar ik denk dat je Femke Kok bedoelt?quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:06 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Weer Femke Bol. Die is er dan ook weer voor de tweede keer kapot van..
quote:Jordi Alba kon het maar moeilijk verkroppen. De linksback van Miami beet de arbiter herhaaldelijk toe een 'lafbek' te zijn en beklaagde zich over het format. 'Ik kan er nu niets meer aan doen, maar als je het mij vraagt is dit behoorlijk oneerlijk. Ik snap dat het al jaren zo gaat, maar ik zou de kampioen van het oosten tegen die van het westen laten spelen', aldus Alba, die de tegenstander overigens wel feliciteerde in de mixed zone.
Jeetje, ze verliezen en de NOS plaatst er opeens geen bericht overquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Harris gaat alle 7 swing-states + Iowa winnen. Je las het hier voor het eerst.
Die ene op schaatsen..quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik begreep eerst de post niet, maar ik denk dat je Femke Kok bedoelt?
In before Heel Holland Bakt is geen sport.quote:Op zondag 10 november 2024 20:40 schreef DiegoFuser het volgende:
Heel Holland Bakt is een waanzinnige topshow vanavond.
Van wie is dit een quote? Ik kan hem niet op het forum vinden.quote:Op zondag 10 november 2024 17:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
'Ik zeg altijd dat je meerdere dromen kunt hebben'
https://www.vi.nl/nieuws/(...)e-dromen-kunt-hebbenquote:Op zondag 10 november 2024 22:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van wie is dit een quote? Ik kan hem niet op het forum vinden.
Dat sloeg echt nergens op inderdaadquote:Op zondag 10 november 2024 21:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik zag net dat VAR-moment bij de 1-1 in Heerenveen.
Dat kan toch niet.
Dacht dat er maar 280 tekens in een tweet pasttenquote:Op maandag 11 november 2024 12:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Europees bloedvergieten heeft ons gebracht tot waar we zijn. Het klopt. De witte Europeaan is het sterke geslacht. Eenmaal op oorlogsterkte kunnen die de hele wereld aan.
Dat is onze kracht, ons geloof, onze toekomst onze heritat.
Maar we leven nu rustig in welvaart.
En worden uit onze tent gelokt om weer in volle oorlogssterkte te komen.
Eenmaal in die kracht is er geen ontkomen aan, alles op ons pad gaat naar de kloten. Moeiteloos kunnen we miljoenen mensen incl kinderen vernietigen.
Kom maar op, maak het maar los en laat je verrassen wat die domme blanke christelijke zwakkelingen nog waard zijn.
Gewoon te lezen op dit prachtige forum, bijna een dag later heeft nog geen enkele mod de moeite genomen om dit staaltje white supremacy op te ruimen. Met gestrekte arm richting de afgrond.quote:Op maandag 11 november 2024 12:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dacht dat er maar 280 tekens in een tweet pastten
Ik ben wit, boeienquote:Op maandag 11 november 2024 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon te lezen op dit prachtige forum, bijna een dag later heeft nog geen enkele mod de moeite genomen om dit staaltje white supremacy op te ruimen. Met gestrekte arm richting de afgrond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Er zit nog wel wat meer troep wat niet weggemod wordt. Of ze vinken alle TR's gewoon af of het past in hun straatje.quote:Op maandag 11 november 2024 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon te lezen op dit prachtige forum, bijna een dag later heeft nog geen enkele mod de moeite genomen om dit staaltje white supremacy op te ruimen. Met gestrekte arm richting de afgrond.
Dan verwijder jij het toch gewoon?quote:Op maandag 11 november 2024 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit die HowardRoark was maar blijkbaar heb je mensen die nog knotsgekker zijn.quote:Op maandag 11 november 2024 12:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Europees bloedvergieten heeft ons gebracht tot waar we zijn. Het klopt. De witte Europeaan is het sterke geslacht. Eenmaal op oorlogsterkte kunnen die de hele wereld aan.
Dat is onze kracht, ons geloof, onze toekomst onze heritat.
Maar we leven nu rustig in welvaart.
En worden uit onze tent gelokt om weer in volle oorlogssterkte te komen.
Eenmaal in die kracht is er geen ontkomen aan, alles op ons pad gaat naar de kloten. Moeiteloos kunnen we miljoenen mensen incl kinderen vernietigen.
Kom maar op, maak het maar los en laat je verrassen wat die domme blanke christelijke zwakkelingen nog waard zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |