Ik begreep eerst de post niet, maar ik denk dat je Femke Kok bedoelt?quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:06 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Weer Femke Bol. Die is er dan ook weer voor de tweede keer kapot van..
quote:Jordi Alba kon het maar moeilijk verkroppen. De linksback van Miami beet de arbiter herhaaldelijk toe een 'lafbek' te zijn en beklaagde zich over het format. 'Ik kan er nu niets meer aan doen, maar als je het mij vraagt is dit behoorlijk oneerlijk. Ik snap dat het al jaren zo gaat, maar ik zou de kampioen van het oosten tegen die van het westen laten spelen', aldus Alba, die de tegenstander overigens wel feliciteerde in de mixed zone.
Jeetje, ze verliezen en de NOS plaatst er opeens geen bericht overquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Harris gaat alle 7 swing-states + Iowa winnen. Je las het hier voor het eerst.
Die ene op schaatsen..quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik begreep eerst de post niet, maar ik denk dat je Femke Kok bedoelt?
In before Heel Holland Bakt is geen sport.quote:Op zondag 10 november 2024 20:40 schreef DiegoFuser het volgende:
Heel Holland Bakt is een waanzinnige topshow vanavond.
Van wie is dit een quote? Ik kan hem niet op het forum vinden.quote:Op zondag 10 november 2024 17:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
'Ik zeg altijd dat je meerdere dromen kunt hebben'
https://www.vi.nl/nieuws/(...)e-dromen-kunt-hebbenquote:Op zondag 10 november 2024 22:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van wie is dit een quote? Ik kan hem niet op het forum vinden.
Dat sloeg echt nergens op inderdaadquote:Op zondag 10 november 2024 21:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik zag net dat VAR-moment bij de 1-1 in Heerenveen.
Dat kan toch niet.
Dacht dat er maar 280 tekens in een tweet pasttenquote:Op maandag 11 november 2024 12:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Europees bloedvergieten heeft ons gebracht tot waar we zijn. Het klopt. De witte Europeaan is het sterke geslacht. Eenmaal op oorlogsterkte kunnen die de hele wereld aan.
Dat is onze kracht, ons geloof, onze toekomst onze heritat.
Maar we leven nu rustig in welvaart.
En worden uit onze tent gelokt om weer in volle oorlogssterkte te komen.
Eenmaal in die kracht is er geen ontkomen aan, alles op ons pad gaat naar de kloten. Moeiteloos kunnen we miljoenen mensen incl kinderen vernietigen.
Kom maar op, maak het maar los en laat je verrassen wat die domme blanke christelijke zwakkelingen nog waard zijn.
Gewoon te lezen op dit prachtige forum, bijna een dag later heeft nog geen enkele mod de moeite genomen om dit staaltje white supremacy op te ruimen. Met gestrekte arm richting de afgrond.quote:Op maandag 11 november 2024 12:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dacht dat er maar 280 tekens in een tweet pastten
Ik ben wit, boeienquote:Op maandag 11 november 2024 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon te lezen op dit prachtige forum, bijna een dag later heeft nog geen enkele mod de moeite genomen om dit staaltje white supremacy op te ruimen. Met gestrekte arm richting de afgrond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
Er zit nog wel wat meer troep wat niet weggemod wordt. Of ze vinken alle TR's gewoon af of het past in hun straatje.quote:Op maandag 11 november 2024 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon te lezen op dit prachtige forum, bijna een dag later heeft nog geen enkele mod de moeite genomen om dit staaltje white supremacy op te ruimen. Met gestrekte arm richting de afgrond.
Dan verwijder jij het toch gewoon?quote:Op maandag 11 november 2024 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit die HowardRoark was maar blijkbaar heb je mensen die nog knotsgekker zijn.quote:Op maandag 11 november 2024 12:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Europees bloedvergieten heeft ons gebracht tot waar we zijn. Het klopt. De witte Europeaan is het sterke geslacht. Eenmaal op oorlogsterkte kunnen die de hele wereld aan.
Dat is onze kracht, ons geloof, onze toekomst onze heritat.
Maar we leven nu rustig in welvaart.
En worden uit onze tent gelokt om weer in volle oorlogssterkte te komen.
Eenmaal in die kracht is er geen ontkomen aan, alles op ons pad gaat naar de kloten. Moeiteloos kunnen we miljoenen mensen incl kinderen vernietigen.
Kom maar op, maak het maar los en laat je verrassen wat die domme blanke christelijke zwakkelingen nog waard zijn.
Elke keer op Schiphol weer een uur in de rij door die gare marechausseequote:Op maandag 11 november 2024 16:30 schreef Szura het volgende:
Er komen nog steeds minder migranten aan dan andere jaren, de marechaussee krijgt ook geen extra geld of personeel, maar oh wat is het toch daadkrachtig dat er grenscontroles komen
Verkeerd verbonden?quote:Op maandag 11 november 2024 17:37 schreef eentwee het volgende:
Ken je die mop van twee dictators die elkaar opbelden?
Heeft Hamas toch bereikt wat ze wilden bereiken, 4D chess baby!quote:Op maandag 11 november 2024 16:45 schreef DeeBee het volgende:
Ondertussen heeft Israel het straks voor elkaar dat Saudi en Iran dichter naar elkaar groeien
Zeker wel dat er extra geld naar de marechaussee gaat. Overigens niet zozeer door dit kabinet hoor.quote:Op maandag 11 november 2024 16:30 schreef Szura het volgende:
Er komen nog steeds minder migranten aan dan andere jaren, de marechaussee krijgt ook geen extra geld of personeel, maar oh wat is het toch daadkrachtig dat er grenscontroles komen
Premier van alle Nederlanders Dick Onbeschooft.quote:Premier Schoof deelt die mening. "Zonder al te veel moeite kun je constateren dat er een integratieprobleem is. Dat heeft zich de afgelopen vijftig jaar ontwikkeld."
Niet voor deze specifieke opdracht bedoel ik. Wat gaan ze dus doen? Beknibbelen op andere taken van de Kmar uiteraard.quote:Op maandag 11 november 2024 18:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeker wel dat er extra geld naar de marechaussee gaat. Overigens niet zozeer door dit kabinet hoor.
Dick: “wij zijn een Nederlandse club”quote:Op maandag 11 november 2024 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Premier van alle Nederlanders Dick Onbeschooft.
Koren op de molen van dit kabinetquote:Op maandag 11 november 2024 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat we al wisten is nu officieel: Amsterdam is failliet.
Je vraagt je af waarom dit soort sukkeltjes dit doen. Maar ja, deze sujetten zijn gewoon echt mokerdom.quote:Op maandag 11 november 2024 20:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Koren op de molen van dit kabinet
Weten ze zelf ook niet johquote:Op maandag 11 november 2024 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom dit soort sukkeltjes dit doen. Maar ja, deze sujetten zijn gewoon echt mokerdom.
Deporteren?quote:Op maandag 11 november 2024 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom dit soort sukkeltjes dit doen. Maar ja, deze sujetten zijn gewoon echt mokerdom.
Nounounounounou.quote:
Dit helpt niet nee. Dom volk.quote:Op maandag 11 november 2024 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat we al wisten is nu officieel: Amsterdam is failliet.
Ik word echt ziedend van die achterlijke plannen, overigens al in het vorige kabinet ontstaan. Iedere brugklasser kan uitrekenen dat zit niet gaat werken.quote:Op maandag 11 november 2024 21:49 schreef Fretwork het volgende:
In de categorie: doordachte plannen. De vernieuwing van de kinderopvang, met waarschijnlijk een tekort aan werknemers de komende 8 jaar van 6000–>42000.
“ Als de vraag stijgt, zullen tot het nieuwe systeem er in 2027 is, ook de prijzen stijgen. "Wanneer het aanbod de extra vraag niet kan bijbenen, kan dit leiden tot prijsstijgingen en wachtlijsten." En dat pakt vooral slecht uit voor ouders met een laag inkomen.
Het kabinet is zich hiervan naar eigen zeggen bewust en gaat kijken hoe prijsstijgingen voorkomen kunnen worden. Ook komen er maatregelen om het personeelstekort aan te pakken, onder meer door een subsidieregeling en door medewerkers te vragen meer te werken. In het voorjaar worden meer concrete maatregelen bekend.”
Rapport snuffelstage MBO-4 jaar 1 is ook weer opgeleverd.
Als dit inderdaad een homogene groep is zit er toch wel een probleem in deze groep jongeren. Dit is wel even wat anders dan vriendengroepje met issues. Dan mag je daar best gericht een aanpak voor bedenken. Beetje lullig om het af te schrijven op eerste en tweede generatie arbeidsmigranten.quote:Op maandag 11 november 2024 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Premier van alle Nederlanders Dick Onbeschooft.
Je kan het uittekenen.quote:Op maandag 11 november 2024 21:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik word echt ziedend van die achterlijke plannen, overigens al in het vorige kabinet ontstaan. Iedere brugklasser kan uitrekenen dat zit niet gaat werken.
Billy Bob aan het twerken voor Trump, we komen nooit meer van Amerika af.quote:Premier Schoof hoopt een vriendschappelijke band op te bouwen met aankomend president Trump van de Verenigde Staten. Een goede verstandhouding met hem is belangrijk, zegt Schoof in het radioprogramma NOS Met het Oog op Morgen. "Het is in het belang van Nederland om in te schatten wat hij van plan is en om daar op een goede manier op te reageren."
Tijdens zijn eerste presidentschap tussen 2016 en 2020 bouwde toenmalig premier Rutte ook een goede relatie op met Trump. "Het is zeker mijn bedoeling om dat ook te doen", aldus Schoof.
"Het is belangrijk dat onze relaties goed zijn en dat we goed voeling houden met wat er de komende maanden wordt bedacht." De premier benadrukt dat Trump een zakenman is, die "deals" wil sluiten. "Dan moeten wij zorgen dat wij die deals hebben."
quote:Eerder op de avond sprak Schoof telefonisch met Trump. Het gesprek ging onder meer over de onderlinge handelsrelatie en de oorlog tussen Rusland en Oekraïne. Het viel Schoof op dat de nieuwe president "erg geïnteresseerd" is in Nederland.
Trump deed in zijn verkiezingscampagne stellige uitspraken over de rol van Amerika in Europa, met de belangrijkste boodschap: America First. Toch denkt Schoof dat de Republikeinse politicus nog bezig is met het bepalen van zijn positie ten opzichte van Nederland. "Hij is echt aan het zoeken hoe hij dat moet doen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |