Elkaar helemaal de tyfus in slaan is absoluut geen sport en enkel vermaak voor ongekende proleten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:00 schreef Szura het volgende:
MAGA-pauper Sjeek Pol overal in het nieuws![]()
Nou ja, nóg minder zuurstofdoorvoer kan die jongen al niet krijgen, dus zelfs een klap voor zijn kanis heeft weinig zin.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Elkaar helemaal de tyfus in slaan is absoluut geen sport en enkel vermaak voor ongekende proleten.
Desalnietemin hoop ik dat MAGA Jake P. Helemaal de tyfus in wordt geslagen door verkrachter Mike T.
We mOeTeN hEt bEnOeMeNquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:13 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Snowflake populientje kan de waarheid weer niet aan
quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:13 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Snowflake populientje kan de waarheid weer niet aan
Alles, maar dan ook echt alles, wat (extreem)rechts doet en roept is projectie. Fascinerend blijft dat toch altijd.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ x ]
Iedereen moet tegen kritiek kunnen behalve ik.
Erg leuke rubriek. Stemmen voor een totaalmongool en dan verbaasd zijn dat hij debiele dingen doet...quote:
Sinterklaasjournaal is niks mis meequote:Op vrijdag 15 november 2024 12:02 schreef Slobeend het volgende:
Ik kom er niet graag voor uit maar gisteren genoten van het Sinterklaasjournaal. Hoofdpiet is Wilders die dingen zegt als 'slappe hap' tegen stuurman Pieterbaas (Schoof) 'Jan Modaal zoveel mogelijk cadeautjes geven' en de cadeautjes voor Marjolein waren zoek: ze bleken in de ijskast te liggen.
Het Sinterklaasjournaal staat op op eenzame hoogte wat betreft subtiele satirische maatschappijkritiek.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:02 schreef Slobeend het volgende:
Ik kom er niet graag voor uit maar gisteren genoten van het Sinterklaasjournaal. Hoofdpiet (Wilders) die dingen zegt als 'slappe hap' tegen stuurman Pieterbaas (Schoof) 'Jan Modaal zoveel mogelijk cadeautjes geven' en de cadeautjes voor Marjolein waren zoek: ze bleken in de ijskast te liggen.
Ho ho wel ver onder Promenade.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het Sinterklaasjournaal staat op op eenzame hoogte wat betreft subtiele satirische maatschappijkritiek.
En de hoofdschuldige Pjotr Omzicht laat zich al maanden niet zienquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:26 schreef hhh38 het volgende:
Hoe naïef NSC en haar bewindslieden in dit kabinet gestapt zijn is ongekend
Ze hadden kunnen weten dat al die PVV'ers wolven in schaapskleren zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goh, sommige kabinetsleden zijn racistisch. Dat verwacht je toch niet.
Zouden ze in het kabinet nu naar haar verwijzen als "die dekselse Achahbar"?quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:49 schreef Slobeend het volgende:
Direct de twee goals tegen PSV weer gekeken. AnassGod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |