Elkaar helemaal de tyfus in slaan is absoluut geen sport en enkel vermaak voor ongekende proleten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:00 schreef Szura het volgende:
MAGA-pauper Sjeek Pol overal in het nieuws![]()
Nou ja, nóg minder zuurstofdoorvoer kan die jongen al niet krijgen, dus zelfs een klap voor zijn kanis heeft weinig zin.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Elkaar helemaal de tyfus in slaan is absoluut geen sport en enkel vermaak voor ongekende proleten.
Desalnietemin hoop ik dat MAGA Jake P. Helemaal de tyfus in wordt geslagen door verkrachter Mike T.
We mOeTeN hEt bEnOeMeNquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:13 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Snowflake populientje kan de waarheid weer niet aan
quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:13 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Snowflake populientje kan de waarheid weer niet aan
Alles, maar dan ook echt alles, wat (extreem)rechts doet en roept is projectie. Fascinerend blijft dat toch altijd.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ x ]
Iedereen moet tegen kritiek kunnen behalve ik.
Erg leuke rubriek. Stemmen voor een totaalmongool en dan verbaasd zijn dat hij debiele dingen doet...quote:
Sinterklaasjournaal is niks mis meequote:Op vrijdag 15 november 2024 12:02 schreef Slobeend het volgende:
Ik kom er niet graag voor uit maar gisteren genoten van het Sinterklaasjournaal. Hoofdpiet is Wilders die dingen zegt als 'slappe hap' tegen stuurman Pieterbaas (Schoof) 'Jan Modaal zoveel mogelijk cadeautjes geven' en de cadeautjes voor Marjolein waren zoek: ze bleken in de ijskast te liggen.
Het Sinterklaasjournaal staat op op eenzame hoogte wat betreft subtiele satirische maatschappijkritiek.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:02 schreef Slobeend het volgende:
Ik kom er niet graag voor uit maar gisteren genoten van het Sinterklaasjournaal. Hoofdpiet (Wilders) die dingen zegt als 'slappe hap' tegen stuurman Pieterbaas (Schoof) 'Jan Modaal zoveel mogelijk cadeautjes geven' en de cadeautjes voor Marjolein waren zoek: ze bleken in de ijskast te liggen.
Ho ho wel ver onder Promenade.quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het Sinterklaasjournaal staat op op eenzame hoogte wat betreft subtiele satirische maatschappijkritiek.
En de hoofdschuldige Pjotr Omzicht laat zich al maanden niet zienquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:26 schreef hhh38 het volgende:
Hoe naïef NSC en haar bewindslieden in dit kabinet gestapt zijn is ongekend
Ze hadden kunnen weten dat al die PVV'ers wolven in schaapskleren zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goh, sommige kabinetsleden zijn racistisch. Dat verwacht je toch niet.
Zouden ze in het kabinet nu naar haar verwijzen als "die dekselse Achahbar"?quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:49 schreef Slobeend het volgende:
Direct de twee goals tegen PSV weer gekeken. AnassGod
Van harte hoop ik dat Mike hem alle hoeken van de ring laat zien. Het interesseert me geen reet dat hij 58 is, dat is nog steeds fucking Mike Tyson.quote:Op vrijdag 15 november 2024 08:00 schreef Szura het volgende:
MAGA-pauper Sjeek Pol overal in het nieuws![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goh, sommige kabinetsleden zijn racistisch. Dat verwacht je toch niet.
Zo worden de kleintjes van jongs af aan geïndoctrineerd met linkse propaganda!!!quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:02 schreef Slobeend het volgende:
Ik kom er niet graag voor uit maar gisteren genoten van het Sinterklaasjournaal. Hoofdpiet (Wilders) die dingen zegt als 'slappe hap' tegen stuurman Pieterbaas (Schoof) 'Jan Modaal zoveel mogelijk cadeautjes geven' en de cadeautjes voor Marjolein waren zoek: ze bleken in de ijskast te liggen.
Dit is het ultieme moment voor Wilders om de boel op te blazen. "Marokkaanse blaast kabinet op omdat de waarheid niet gezegd mag worden."quote:
Dit is op zoveel vlakken fouter dan fout.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:50 schreef Szura het volgende:
Er is geen ondergrens voor deze dief
[ afbeelding ]
Inderdaad, maar NSC staat bekend om zijn strategisch/electoraal oerdomme keuzes dus het zou me niets verbazenquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:11 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dit is het ultieme moment voor Wilders om de boel op te blazen. "Marokkaanse blaast kabinet op omdat de waarheid niet gezegd mag worden."
PVV +25.
Wat wil Sywert eigenlijk nog bereiken hiermee (lol)quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:50 schreef Szura het volgende:
Er is geen ondergrens voor deze dief
[ afbeelding ]
Nu ik naar Amerika kijk, daar is vast inspiratie op te doen. Jeroen Pols op justitie, Geert Schaaij op financiën, Maurice de Hond op volksgezondheid. En nu er ook daar journalisten opduiken is er vast ook wel een leuke plek voor Wierd. Defensie of ook gewoon ‘het ministerie van overheidsoptimalisatie’ ofzo.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:11 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dit is het ultieme moment voor Wilders om de boel op te blazen. "Marokkaanse blaast kabinet op omdat de waarheid niet gezegd mag worden."
PVV +25.
Sywiert op Sociale Zaken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Nu ik naar Amerika kijk, daar is vast inspiratie op te doen. Jeroen Pols op justitie, Geert Schaaij op financiën, Maurice de Hond op volksgezondheid. En nu er ook daar journalisten opduiken is er vast ook wel een leuke plek voor Wierd. Defensie of ook gewoon ‘het ministerie van overheidsoptimalisatie’ ofzo.
“Als blanke Nederlanders nou meer kinderen krijgen hebben we in verhouding minder mensen die moeten integreren”quote:
Zelfs Klaasweetalles heeft inmiddels door dat PVV alleen maar crisissen veroorzaakt in plaats van oplost.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:30 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveelste crisisoverleg is dit inmiddels? Lol.
Fake news dit.quote:
Grof schandaal dat ze niet gewoon stamppot eten. Nederlandse koks zijn de dupe!quote:Op vrijdag 15 november 2024 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze weten wel lekker Indisch, van onze belastingcenten!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |