Voor iemand die de hele dag in een campertje statistiekjes zit in te kloppen voor zijn eigen hobbyprojectje waar ie de kost mee moet verdienen is zoiets natuurlijk wel ietwat ironisch.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stephan met wijsheden. Wat een dystopische werkelijkheid.
Dit kabinet lukt echt helemaal niks.quote:
Alles voor een Fabertastische fotoquote:Op donderdag 14 november 2024 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit kabinet lukt echt helemaal niks.
Nou ja, we hebben weer grenscontroles binnenkort
Laat de Efteling en de dorpskermis met rust. Ik verlies jaarlijks al genoeg geld aan grijpautomaten bij de incidentele kermissen die ik tegenkom. Daar kan echt geen belasting bovenop!quote:Op donderdag 14 november 2024 13:06 schreef Fretwork het volgende:
En woest dat het niet relatief gunstiger is geworden om naar de kermis te gaan en de hele zomer suikerspinnen in mn bek te steken.
Die wijnballen likken zichzelf nietquote:Op donderdag 14 november 2024 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laat de Efteling en de dorpskermis met rust. Ik verlies jaarlijks al genoeg geld aan grijpautomaten bij de incidentele kermissen die ik tegenkom. Daar kan echt geen belasting bovenop!
En we mogen (misschien) op 4 trajecten 130 rijden!quote:Op donderdag 14 november 2024 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit kabinet lukt echt helemaal niks.
Nou ja, we hebben weer grenscontroles binnenkort
De btw-verhoging, die in 2026 van kracht wordt, zou dan in het voorjaar weer teruggedraaid moeten worden.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)e-partijen~b5b066c7/
Ja, dan wordt ie dus nooit meer teruggedraaid.quote:Op donderdag 14 november 2024 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De btw-verhoging, die in 2026 van kracht wordt, zou dan in het voorjaar weer teruggedraaid moeten worden.
Weet je wat ook ooit teruggedraaid zou worden?
Als je het zo snel weer wil terugdraaien zou het dan niet überhaupt goedkoper zijn om de btw verhoging helemaal niet in te voeren?quote:Op donderdag 14 november 2024 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De btw-verhoging, die in 2026 van kracht wordt, zou dan in het voorjaar weer teruggedraaid moeten worden.
Mensen die zeker wisten dat Omtzigt nooit met de PVV in zee zou gaan of dat Trump na 6 januari nooit meer verkiesbaar zou zijn kunnen je vast uitleggen dat je het helemaal verkeerd ziet en dat er gewoon een afspraak ligt om het terug te draaien zodra daar ruimte voor is.quote:Op donderdag 14 november 2024 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dan wordt ie dus nooit meer teruggedraaid.
Het Kwartje van Kok!quote:Op donderdag 14 november 2024 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De teruggave van de Duivelsberg?quote:Op donderdag 14 november 2024 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou vooruit. Wat doe je?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]ik werk zelf op de universiteit Hans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |