Weet je wie ook lange en langwerpige appartementencomplexen bouwden?quote:Op woensdag 13 november 2024 17:32 schreef Szura het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)udi-arabie~af4dd6cd/
Uitstekend land om een WK voetbal te houden!
Kun je nagaan hoe erg het is tegenwoordig.quote:
We lezen*quote:Op woensdag 13 november 2024 12:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik lees iedere dag het Communistisch Manifest voor het slapengaan.
Communistisch Mani89-fest klinkt als een matig feestjequote:Op woensdag 13 november 2024 12:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik lees iedere dag het Communistisch Manifest voor het slapengaan.
Reinette Klever presteert dus het nog een lagere waardering te krijgen dan Faber, dat is bijzonder knap.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:49 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet ineens denken aan kunstgras en de veldencompetitie van VVCS
Walgelijkquote:Op woensdag 13 november 2024 15:05 schreef Slobeend het volgende:
Verdimme, ik was van plan naar de demonstratie te gaan morgen. M'n eerste ooit.
Was zij niet degene die zonder Oeganda te informeren, voorstelde om mensen naar Oeganda te sturen?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Reinette Klever presteert dus het nog een lagere waardering te krijgen dan Faber, dat is bijzonder knap.
Dan plaatsen ze zich een keer voor de CL, is het net als zowat de halve ploeg verkocht is in de zomerquote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:02 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
“Staatsrechtelijk geweten van de kamer”
Nog altijd de al jaren niet meer actuele "staatsrechtelijk geweten"-kaart bij de SGP spelenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:02 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Ik ook, heb ook overwegen om te gaan, maar vanwege onderwijs/afspraken is dat lastig. Wel erg vreemd dat ze een compleet andere demonstranten deze demonstratie niet door laten gaan.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]ik werk zelf op de universiteit Hans.
Ik heb hem uitgezet. Niet vaak dat ik me zo op kan winden over iets op tv.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik lees dat de laffe klootzak en bloedhond Wierd Duk weer gevaarlijke headhunting mag verspreiden in Vandaag Inside.
Knap inderdaad hoe je nog slechter kunt presteren dan mevrouw 'Ik ben beleid'. Dat is mi met afstand de meest belachelijke en meme-waardige uitspraak van een politicus dit kwartaal.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Reinette Klever presteert dus het nog een lagere waardering te krijgen dan Faber, dat is bijzonder knap.
Azerbeidzjan zit dan ook vuistdiep in de reet van Xi Jinping. En papegaait blijkbaar de anti-Westerse propaganda van het totalitaire Chinese regime na. Gebeurt niet alleen daar trouwens, ook in Afrika is China de bewoners aan het ophitsen tegen Europa / de voormalige kolonisten. Maar natuurlijk niet zonder intussen zelf het continent over te nemen met medewerking van zichzelf verrijkende lokale "bestuurders".quote:Op woensdag 13 november 2024 16:16 schreef DeeBee het volgende:
Ondertussen neemt zelfs Azerbaijan of all people ons de maat
MAAR WAT ZIJN WIJ GOED HE
Stukje Trumpisme in Nederland. PVV/FVD/SGP/BBB kun je daar al onder scharen en de VVD gaat ook hard die kant op.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:02 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Headhunting?quote:Op woensdag 13 november 2024 22:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik lees dat de laffe klootzak en bloedhond Wierd Duk weer gevaarlijke headhunting mag verspreiden in Vandaag Inside.
The Line is wel echt een van de debielste megalomane projecten die ik heb gezienquote:Op woensdag 13 november 2024 17:32 schreef Szura het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)udi-arabie~af4dd6cd/
Uitstekend land om een WK voetbal te houden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |