AMERICA FIRSTquote:Op woensdag 13 november 2024 11:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De altijd criminele Elon M. die zichzelf mag gaan reguleren genot
De ongereguleerde social media-aids die nog minder gereguleerd gaat worden, stukje open riool
En de media blijven langs de zijlijn toekijken alsof het scorebord wordt bijgehouden. Genietings.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De racistische onderbuik van Geert Milders wordt ook weer volop geleegd. De treinen worden as we speak opgestart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 november 2024 12:44 schreef hhh38 het volgende:
Gelukkig is er ook goed nieuws. Zaterdag krijgen Wout Brama, Ricardo van Rhijn en Ruud Vormer hun welverdiende afscheid van Oranje!Braafheid speelde nog in de WK-finale toch? En daarna niets meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antifa
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 13 november 2024 12:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Braafheid speelde nog in de WK-finale toch? En daarna niets meer?
De feiteloze beweringen worden gretig in chocoladeletters op de NOS liveblog geknald, stukje fact free worldquote:Op woensdag 13 november 2024 12:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En de media blijven langs de zijlijn toekijken alsof het scorebord wordt bijgehouden. Genietings.
Hij speelde nog 2 oefeninterlands in 2011!quote:Op woensdag 13 november 2024 12:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Braafheid speelde nog in de WK-finale toch? En daarna niets meer?
Het enige i-woord dat Kerrolain kent is INNOVATIE.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:10 schreef DeeBee het volgende:
We zien paralellen met de jaren 30 en 40, daarom richten we ons nu op specifieke bevolkingsgroepen en geven die overal de schuld van!
De ironie zal Kerrolain ontgaan
We hebben eindelijk een coach. Op naar de 82-0.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vast onderdeel van ‘the process’.
Jouw Cavs blijven het goed doen. Geen idee waar dat ineens vandaan komt.
Maar?quote:Op woensdag 13 november 2024 15:05 schreef Slobeend het volgende:
Verdimme, ik was van plan naar de demonstratie te gaan morgen. M'n eerste ooit.
De jaren 30/40 kwamen door antisemitisme, niet door zondebokpolitiek!!!quote:Op woensdag 13 november 2024 13:10 schreef DeeBee het volgende:
We zien paralellen met de jaren 30 en 40, daarom richten we ons nu op specifieke bevolkingsgroepen en geven die overal de schuld van!
De ironie zal Kerrolain ontgaan
De organisatie had trouwens voet bij stuk moeten houden en Sharon had de boel maar op eigen initiatief moeten verbieden. Dit is echt een bizar staaltje Minority Report, waar de Koepel van Universiteiten (sowieso een instituut waar gelijkgeschakeldheid een deugd is) ook gretig aan meedoet door direct te doen alsof er al geweld heeft plaatsgevonden door een klein groepje.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:05 schreef Slobeend het volgende:
Verdimme, ik was van plan naar de demonstratie te gaan morgen. M'n eerste ooit.
Dit krijg je ervan als je dat soort toppen gaat houden in fossiele landen die de afgelopen jaren nog een etnische zuivering hebben uitgevoerdquote:Op woensdag 13 november 2024 16:16 schreef DeeBee het volgende:
Ondertussen neemt zelfs Azerbaijan of all people ons de maat
MAAR WAT ZIJN WIJ GOED HE
Eens.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
De organisatie had trouwens voet bij stuk moeten houden en Sharon had de boel maar op eigen initiatief moeten verbieden. Dit is echt een bizar staaltje Minority Report, waar de Koepel van Universiteiten (sowieso een instituut waar gelijkgeschakeldheid een deugd is) ook gretig aan meedoet door direct te doen alsof er al geweld heeft plaatsgevonden door een klein groepje.
Er komt duizenden Israëlische hooligans naar Amsterdam en de politie en politiek heeft niets bijzonders door in de aanloop, maar er is een paar dagen later een onderwijsprotest waarin een paar meter door de binnenstad van Utrecht wordt gewandeld n de infiltranten van de politie weten zeker dat het op geweld gaat uitlopen want dat gaat rond in bepaalde kringen maar we kunnen niet zeggen welke. Het is gewoon angst dat er wat mensen met de verkeerde vlaggen gaan wapperen. Als dit over een jaar of 2 wordt geWOB't blijkt het allemaal op niets te berusten.
Ik durf wel toe te geven dat ik niet zou weten hoe ik dit moet invullen. Natuurlijk zijn het in mijn ogen bijna allemaal verachtelijke sujetten, maar hoe ze het nou precies doen op die ministeries van ze, geen idee. Ja, Marjolein Faber kan er geen kut van, maar Dirk Beljaarts? Ik zou het niet weten. Judith Uitermark van Binnenlandse Zaken? Ik was laatst in het binnenland, het is er nog steeds. Is het dan goed of slecht.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
VVD-Gideon tweede? Nederland is een land vol ransmakaken.
Gave wereld.quote:De wereldwijde CO²-uitstoot blijft toenemen en er is nog steeds “geen teken” dat de wereld een piek heeft bereikt qua uitstoot van fossiele brandstoffen. Dat blijkt woensdag uit een nieuw rapport van Global Carbon Budget, waar ook het Vlaams Instituut voor de Zee (VLIZ) deel van uitmaakt. In 2024 zal de uitstoot wereldwijd 41,6 miljard ton CO2bedragen. Dat is 1 miljard ton meer dan in 2023. Bovendien blijkt ook dat natuurlijke koolstofputten, zoals de oceaan, alsmaar minder in staat zijn om die CO² op te slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |