SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Duran duran please please tell me now
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:43 schreef livelink het volgende:
Ik hou het liever nog even voor me als je het niet erg vindt, Symphonic.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:43 schreef livelink het volgende:
Ik hou het liever nog even voor me als je het niet erg vindt, Symphonic.
Ik vind het echt een grappig idee, een trommel speciaal voor ontbijtkoek. Wij eten het niet vaak genoeg daarvoor.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
De witte Brabantia voor ontbijtkoek is nog van opa en oma en gebruik ik dagelijks. We hadden vroeger thuis een oranje serie maar ik weet niet meer of dat decor nou Diana of Patrice (van dat plaatje)was. We hebben een klein allegaartje uit de kringloop hier in de keuken in de vensterbanken staan.
Ik ontbijt er elke dag mee en ik ben blij dat die van opa en oma nog inclusief plankje wasquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het echt een grappig idee, een trommel speciaal voor ontbijtkoek. Wij eten het niet vaak genoeg daarvoor.
Alleen een boek. Keek nog naar servies, maar daar moet ik mezelf in beperken vind ik.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je zelf ook nog wat gekocht livelink?
Hadden wij vroeger ook 1. Van Peijnenburg.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het echt een grappig idee, een trommel speciaal voor ontbijtkoek. Wij eten het niet vaak genoeg daarvoor.
Deze? https://www.queensvintage(...)nenburg-ontbijtkoek/quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Hadden wij vroeger ook 1. Van Peijnenburg.
Ja, precies die! Erg mooi.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Deze? https://www.queensvintage(...)nenburg-ontbijtkoek/
Mijn vader heeft een klein blikmuseum, al heeft hij met de laatste verhuizing de collectie wel iets verkleind. Zijn hoofdverzameling is beschuitblikkenquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had de sleutel nog niet eens in het contactslot
Wist niet dat die er nog zoveel zijn. Wij hadden vroeger een oranje met zilveren deksel.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een klein blikmuseum, al heeft hij met de laatste verhuizing de collectie wel iets verkleind. Zijn hoofdverzameling is beschuitblikken
Ik heb sinds kort een auto waarbij de sleutel niet eens meer in een contactslot *kan*quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nieuwerwets gedoe, ik kan er niks meequote:Op zaterdag 9 november 2024 21:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een auto waarbij de sleutel niet eens meer in een contactslot *kan*
Ik moet er nog wel aan wennen. Zijn allemaal fratsen die van mij eigenlijk niet hoeven.
Ik vond dat bij de prius van mijn ouders vet handig. Daar was ik erg snel aan gewend.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een auto waarbij de sleutel niet eens meer in een contactslot *kan*
Ik moet er nog wel aan wennen. Zijn allemaal fratsen die van mij eigenlijk niet hoeven.
Anita Meyer why tell me whyquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:56 schreef Melting het volgende:
Hierna een plaat die mooi aansluit op de TT van Symph.
Deze dus:quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet dat die er nog zoveel zijn. Wij hadden vroeger een oranje met zilveren deksel.
Goede gok.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:57 schreef livelink het volgende:
Ik gok op Foreigner met Say you will
Hoeft voor mij ook niet hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nieuwerwets gedoe, ik kan er niks mee
Het went ook wel, maar een beetje raar blijft het wel.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vond dat bij de prius van mijn ouders vet handig. Daar was ik erg snel aan gewend.
Ik wist de band niet en gokte op Foreigner. Dat dat er ondertussen al lang stond heb ik dan helemaal niet door.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar een knap hoesje toveren is daar dan weer niet bij inbegrepen
Ach ja. Ook mooi. Hoewel noobie me er eens op gewezen heeft dat het op Nikita lijkt. En sindsdien hoor ik dat er ook in.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:21 schreef DJ11 het volgende:
Spider Murphy Gang - Skandal Im Sperrbezirk
Welke had je.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:33 schreef livelink het volgende:
Ik heb vorige week zondag mijn eerste bokbiertje van dit jaar gedronken. Smaakte me weer erg goed ook.
Ik hou ook wel van bockbierquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:33 schreef livelink het volgende:
Ik heb vorige week zondag mijn eerste bokbiertje van dit jaar gedronken. Smaakte me weer erg goed ook.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:33 schreef DJ11 het volgende:
Fine Young Cannibals - She Drives Me Crazy
Ik heb nu ook Grolsch Weizenbock in huis; erg lekker. Paar keer op vrijdagmiddag in de kroeg gedronken.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:33 schreef livelink het volgende:
Hertog Jan van de tap. Hij beviel me zeer goed, ja.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Welke had je.
Ik vind de HJ altijd erg goed.
Denk dat je dan ook zowat de lekkerste hebt gehad.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Hertog Jan van de tap. Hij beviel me zeer goed, ja.
Trappist is geen merk, dat weet je hè?quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook Grolsch Weizenbock in huis; erg lekker. Paar keer op vrijdagmiddag in de kroeg gedronken.
Verder ligt er nog een goedkope bock van het AH-huismerk en juist een heel dure van Trappist.
Die hoor je tegenwoordig bijna nooit meer in de moderne muziek volgens mij.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:46 schreef DJ11 het volgende:
Nou ja zeg... Dit is dus ook zo'n nummer dat vorige week is overgebleven![]()
* DJ11 sleept weer een nummer naar een ander mapje
Het mapje Melting?quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:46 schreef DJ11 het volgende:
De avond sleept zich voortquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:46 schreef DJ11 het volgende:
Er staan nog vijf 80s-nummers in dat mapje. (De rest is 70s of 90s; de inval-uitzending besloeg drie decennia)quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:46 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Eens kijken of we er 3 van kunnen maken vanavond.
Nee, ik heb met maar "Overgebleven tracks" gedoopt. Een soort vergaarbak met van alles wat ik ooit ging draaien, maar waar ik niet aan toekwam. Regelmatig vis ik er nog iets uit om alsnog te draaienquote:
Welterusten Symphonic en Doedezemaarquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Mooie afsluiter dit.
Wij gaan slapen. Dank voor de fijne muziekavond weer![]()
Fijne avond nog
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Mooie afsluiter dit.
Fijne avond nog
quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:15 schreef livelink het volgende:
Bekende stem, maar verder kom ik niet
Ook een mooi nummer trouwensquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:15 schreef livelink het volgende:
Bekende stem, maar verder kom ik niet
Trustenquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Mooie afsluiter dit.
Fijne avond nog
Ja, de truc zit hem in de juiste hoeveelheid alcohol. Niet te veel en niet te weinig. Dat het nummers uit the eighties zijn helpt ook enorm.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:26 schreef Melting het volgende:
Je staat inmiddels wel gelijk met Symph en DJ11, livelink. Heb je toch maar mooi voor elkaar.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, de truc zit hem in de juiste hoeveelheid alcohol. Niet te veel en niet te weinig. Dat het nummers uit the eighties zijn helpt ook enorm.
Ik zit de hele tijd angstig naar het mapje op mijn computer te kijken, vandaar dat ik te laat benquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:26 schreef Melting het volgende:
Je staat inmiddels wel gelijk met Symph en DJ11, livelink. Heb je toch maar mooi voor elkaar.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zit de hele tijd angstig naar het mapje op mijn computer te kijken, vandaar dat ik te laat ben
quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zit de hele tijd angstig naar het mapje op mijn computer te kijken, vandaar dat ik te laat ben
quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:32 schreef livelink het volgende:
Katharina and the Waves - Walkin' on sunshine
Sterkte!quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:42 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb net een goedkoop bockbiertje ingeschonken. Brouwers van Albert Heijn. Kijken hoe het smaakt.
Nee, dat was vorige week zondag al dat ik dat bockbiertje had. Ik heb twee wijntjes gehad vanavond.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:40 schreef Melting het volgende:
Maar begreep ik nou goed dat je ook een biertje hebt genomen, livelink?
quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:47 schreef DJ11 het volgende:
Roxy Music (nu wel echt) - More Than This
Hij wil natuurlijk niet dat je uit loopt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:48 schreef livelink het volgende:
Ah DJ11 heeft geen moeite met de band.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij wil natuurlijk niet dat je uit loopt.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:52 schreef DJ11 het volgende:
Dit is trouwens Orchestral Manouevres in the Dark - Forever Live And Die
quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:55 schreef livelink het volgende:
Miami Sound Machine - Rhythm is gonna get you
Hoe toepasselijk wil je het hebben?quote:
Het is Early In The Morning...quote:Op zondag 10 november 2024 00:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk wil je het hebben?
[ afbeelding ]
Volgens mij wel, ja.quote:Op zondag 10 november 2024 00:16 schreef Melting het volgende:
Hilversum 4 en 5 heb ik nog nooit van gehoord. Waren er die toen ook al?
Vast wel. Maar Radio 4 bestaat tegenwoordig niet meer. Heet nu NPO Klassiekquote:Op zondag 10 november 2024 00:16 schreef Melting het volgende:
Hilversum 4 en 5 heb ik nog nooit van gehoord. Waren er die toen ook al?
Dit nummer is sowieso beter.quote:Op zondag 10 november 2024 00:17 schreef DJ11 het volgende:
Het komt nu wel angstvallig dicht in de buurt van één van de nummers in mijn mapje.
Overigens dit niet het beste nummer van Opus. Dat heet "Eleven"
quote:Op zondag 10 november 2024 00:28 schreef livelink het volgende:
Joe Jackson - Is she really going out with him (fun-version)
quote:Op zondag 10 november 2024 00:28 schreef DJ11 het volgende:
Joe Jackson - Is She Really Going Out With Him?
quote:Op zondag 10 november 2024 00:29 schreef DJ11 het volgende:
note to self: hoofdletters typen kost te veel tijd
Excuses...... zit al hele tijd klaar.... zul je altijd zien dat op het moment van de waarheid er iets fout gaat.quote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Excuses...... zit al hele tijd klaar.... zul je altijd zien dat op het moment van de waarheid er iets fout gaat.
Nee, niet echtquote:Op donderdag 14 november 2024 19:02 schreef Melting het volgende:
Maar welkom livelink.
Ook zin in het weekend?
Dan zeker doen.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, niet echt![]()
Maar wil toe aan even niet werken en bijslapen.
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Die Diddy moet echt gecancelled worden
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Die Diddy moet echt gecancelled worden
Ik ga zaterdagavond op pad met mijn ouders. En dat vind ik altijd best stressvol. Zal ook wel pas later intunen dan overigens.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zeker doen.
En niet stiekem weer jezelf druk bezig houden met andere dingen hè?
Ik geloof het niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:04 schreef livelink het volgende:
Windkracht 11 of sneeuw aankomende dinsdag
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga zaterdagavond op pad met mijn ouders. En dat vind ik altijd best stressvol. Zal ook wel pas later intunen dan overigens.
En dan zondag uit eten omdat mijn dochter volgende week een maand naar Thailand gaat. Vind ik ook niet een heel leuk vooruitzicht trouwens.
Het is in ieder geval een heel raar bericht.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik geloof het niet.
Jullie wel?
Aha, Aaron Neville klinkt logisch inderdaad.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Linda Ronstadt met euhm hoe heet ie ook alweer (aaron neville zegt Symph) Don’t know much
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Linda Ronstadt met euhm hoe heet ie ook alweer (aaron neville zegt Symph) Don’t know much
Nhnieuws heeft het wel over sneeuw.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik geloof het niet.
Jullie wel?
Goede avond.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nhnieuws heeft het wel over sneeuw.
Goedenavond
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:11 schreef livelink het volgende:
Volgens mij ken ik dit nummer toch in een iets minder knabbel-en babbel-versie.
Gigi Agostino toujours d’amourquote:Op donderdag 14 november 2024 19:11 schreef livelink het volgende:
Het is nogal eens uitgebracht jaquote:Op donderdag 14 november 2024 19:11 schreef livelink het volgende:
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit nummer was/is in Duitsland gecancelled volgens mij
Rechtsradikalen gingen met het deuntje aan de haal en zongen er afgrijselijke teksten/leuzen bij https://www.nu.nl/muziek/(...)echtse-uitingen.htmlquote:
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Rechtsradikalen gingen met het deuntje aan de haal en zongen er afgrijselijke teksten/leuzen bij https://www.nu.nl/muziek/(...)echtse-uitingen.html
Nou een hele rits en dat hijgnummerquote:Op donderdag 14 november 2024 19:14 schreef livelink het volgende:
huiskamervraag; welk nummer herken je hier in?
Ik weet het.....je t'aime!quote:Op donderdag 14 november 2024 19:14 schreef livelink het volgende:
huiskamervraag; welk nummer herken je hier in?
Nee, ik ook verder niet. Heb ook niet het idee dat ik er veel aan gemist heb.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
De sample herken ik wel, dit nummer ken ik verder niet
Toch nog een 26e plaats gehaald in 1991.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik ook verder niet. Heb ook niet het idee dat ik er veel aan gemist heb.
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:20 schreef Symphonic het volgende:
We zijn nu wel in de slibvelden van de 90’s beland.
Dit is echt pure bagger
Wel geleerd dat dit dus Belgisch is.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:20 schreef Symphonic het volgende:
We zijn nu wel in de slibvelden van de 90’s beland.
Dit is echt pure bagger
BB staat dus voor Belgisch Baggerquote:Op donderdag 14 november 2024 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel geleerd dat dit dus Belgisch is.
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:22 schreef livelink het volgende:
The Key, The Secret - Urban Cookie Collective![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
BB staat dus voor Belgisch Bagger
VPN staat voor Vlaamse Prut Natuurlijk
Dit vind ik dus wel erg lekker.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Al die Eurodance in de nineties, pfff
Dat valt eigenlijk wel meequote:Op donderdag 14 november 2024 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Slechte week achter de rug, Symph?
Volg die leerlingen dan ook niet zo....quote:Op donderdag 14 november 2024 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk wel mee![]()
Hoewel ons nieuwe leerlingvolgsysteem wel volkomen ruk is.
Er is weer goed over nagedacht
Goedenavond!quote:Op donderdag 14 november 2024 19:25 schreef MadMaster het volgende:
Mc Sar & The Real mcCoy - It's On You
Hallo!
Het is wel goed dansbaar jaquote:Op donderdag 14 november 2024 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit vind ik dus wel erg lekker.
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:25 schreef MadMaster het volgende:
Mc Sar & The Real mcCoy - It's On You
Hallo!
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Volg die leerlingen dan ook niet zo....
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:29 schreef livelink het volgende:
Freek de Jonge - Er is leven na de dood
Frits…quote:Op donderdag 14 november 2024 19:29 schreef livelink het volgende:
Freek de Jonge - Er is leven na de dood
Ik vind de Clipper-teas over het algemeen niet zo lekker.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik drink een nieuwe thee, hij is nogal Fruitella-fruitig https://www.clipper-teas.(...)us-organic-infusion/
Zou hem juist niet zoet verwachten. Eerder fris.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik drink een nieuwe thee, hij is nogal Fruitella-fruitig https://www.clipper-teas.(...)us-organic-infusion/
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:33 schreef livelink het volgende:
Ach, dit zeiknummer. Portishold of zoiets
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:33 schreef livelink het volgende:
Ach, dit zeiknummer. Portishold of zoiets
Urbanus was eerder dan de 90's…quote:Op donderdag 14 november 2024 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
De Belgen hebben de nineties wel gedomineerd he?
We kijken altijd wielrennen en veldrijden op de Belg, al die uitsprakenquote:Op donderdag 14 november 2024 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb momenteel bijna dagelijks contact met een Belgisch dame.
Ik blijf me verbazen over dat Vlaams, ik snap er soms helemaal niets van.
Maar het is wel leuk…
Vooral hun spreekwoorden en uitdrukkingen zijn net even anders.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We kijken altijd wielrennen en veldrijden op de Belg, al die uitsprakenBen wel met Vlaamse tv opgegroeid, dus sommige dingen klinken niet vreemd. Maar als er dan zo’n wielrenner geinterviewd wordt heb ik vaak ondertiteling nodig
Tja, toch een cultuurschokquote:Op donderdag 14 november 2024 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooral hun spreekwoorden en uitdrukkingen zijn net even anders.
En de zinsopbouw, waardoor ik soms niet weet of ze het serieus bedoeld of dat ze een grapje maakt. Andersom begrijpt ze mijn recht-voor-z'n-raap uitspraken ook vaak niet…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |