SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Yup, wel vrij kort, maar ze schrok er wel wat van.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:34 schreef JustinK het volgende:
[..]Maar dat had je dus al eens besproken?
![]()
Goed om nog eens onder de aandacht te brengen danquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, wel vrij kort, maar ze schrok er wel wat van.![]()
![]()
Linkje posten en wachten tot iemand anders hem voorziet van de juiste tags?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:32 schreef loveyoulongtime het volgende: [..] Kan dat niet makkelijker
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Mja wat jij zei is het kind ook hele avonden en nachten aan het huilen? Dan hebben de ouders misschien ook een wat korter lontje gekregen dan ze eigenlijk zouden willen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:33 schreef ToT het volgende:
Ah kom op, dit is gewoon zielig voor dat kind!![]()
Het kan zoveel makkelijkerquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Linkje posten en wachten tot iemand anders hem voorziet van de juiste tags?
Lach met een schone bips![]()
Ja nu hoor ik het kind ook enorm in z'n bedje krijsen terwijl de ouders beneden zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mja wat jij zei is het kind ook hele avonden en nachten aan het huilen? Dan hebben de ouders misschien ook een wat korter lontje gekregen dan ze eigenlijk zouden willen.
Ze hebben echt hulp nodig.![]()
Die hoort dat kind iedere nacht en ochtend huilen, maar zo extreem als nu heb ik het nog niet eerder gehoord....quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:39 schreef maily het volgende:
@:ToT
hopelijk krijgt jouw mini daar niet teveel van mee .....![]()
kun je daar iemand voor bellen? anoniem?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Die hoort dat kind iedere nacht en ochtend huilen, maar zo extreem als nu heb ik het nog niet eerder gehoord....![]()
Gehorige woningen is niet fijn voor je eigen gemoedsrust. Weet er alles van toen ik vroeger in appartement woonde.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nu hoor ik het kind ook enorm in z'n bedje krijsen terwijl de ouders beneden zijn.
Ze hebben echt hulp nodig.Lach met een schone bips![]()
Ja, de gemeente en die schakelen dan weer een instantie in.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
kun je daar iemand voor bellen? anoniem?Lach met een schone bips![]()
Hmmm nee, ik wil geen gezeik met de buren hier.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
kun je daar iemand voor bellen? anoniem?
Maar ik ga het over een paar dagen wel bespreken met de begeleiding van Mini.![]()
In de nieuwe (wip) layout, kan je direct een plaatje van je apparaat uploaden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het kan zoveel makkelijker![]()
Ik zou niet meteen gaan bellen voor een huilend krijsend kind. Sommige kinderen kunnen ook gewoon extreem huilen en krijsen om niets. Tenzij het kind echt mishandeld wordt, dat is een ander verhaal.![]()
Ik heb ff de koptelefoon opgezet hier.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gehorige woningen is niet fijn voor je eigen gemoedsrust. Weet er alles van toen ik vroeger in appartement woonde.![]()
ja is ook zo.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:42 schreef Shii het volgende:
Ik zou niet meteen gaan bellen voor een huilend krijsend kind. Sommige kinderen kunnen ook gewoon extreem huilen en krijsen om niets. Tenzij het kind echt mishandeld wordt, dat is een ander verhaal.
maar je weet het gewoon niet.![]()
Je zou er notitie van kunnen maken.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ff de koptelefoon opgezet hier.
hoe vaak, hoe laat ....![]()
Er wordt wel enorm tegen het kind geschreeuwd, maar inderdaad; als het kind elke nacht en ochtend (ook wel de rest van de dag) zit te huilen en te krijsen, dan kan ik me wel voorstellen dat ze een kort lontje krijgen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:42 schreef Shii het volgende:
Ik zou niet meteen gaan bellen voor een huilend krijsend kind. Sommige kinderen kunnen ook gewoon extreem huilen en krijsen om niets. Tenzij het kind echt mishandeld wordt, dat is een ander verhaal.
Maar ja; wat is de oorzaak en wat is het gevolg in deze kwestie?![]()
Nou ja, zal dat eens proberen. Zit ook op een ander forum en daar is gewoon copy/paste en plaatje staat er. Dus snapte nooit de omslachtigheid om plaatje te posten hier. Maar dank je, zal de nieuwe lay out dan eens proberen. Dat konden we als mod al poosje langer maar ik kon er niet aan wennen. Ja ik ben een autist wat dat aangaatquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
In de nieuwe (wip) layout, kan je direct een plaatje van je apparaat uploaden.
Ik snap je wel hoor, het gaat door merg en been een huilend kind. Maar misschien kun je een gewoon gesprek aanknopen met de buren en gewoon eens polsen, joh ik hoor jullie kind wel vaak huilen, heeft het ergens last van? En dat zal niet makkelijk zijn voor jullie enz. enz. Voordat je er instanties voor gaat inschakelen. Wie weet wat er aan de hand is en is het verklaarbaar.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Er wordt wel enorm tegen het kind geschreeuwd, maar inderdaad; als het kind elke nacht en ochtend (ook wel de rest van de dag) zit te huilen en te krijsen, dan kan ik me wel voorstellen dat ze een kort lontje krijgen.
Maar ja; wat is de oorzaak en wat is het gevolg in deze kwestie?![]()
Zit ik idd ook wel aan te denken, maar dat moet ff op een natuurlijke manier gebeuren.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor, het gaat door merg en been een huilend kind. Maar misschien kun je een gewoon gesprek aanknopen met de buren en gewoon eens polsen, joh ik hoor jullie kind wel vaak huilen, heeft het ergens last van? En dat zal niet makkelijk zijn voor jullie enz. enz. Voordat je er instanties voor gaat inschakelen. Wie weet wat er aan de hand is en is het verklaarbaar.
Ik bespreek het sowieso eerst met die begeleider voor ik me nog meer ellende op de hals haal als wat ik al heb.![]()
Huh? Nee joh. Meteen de ME erop af sturen. Burenoverlast en zoquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor, het gaat door merg en been een huilend kind. Maar misschien kun je een gewoon gesprek aanknopen met de buren en gewoon eens polsen, joh ik hoor jullie kind wel vaak huilen, heeft het ergens last van? En dat zal niet makkelijk zijn voor jullie enz. enz. Voordat je er instanties voor gaat inschakelen. Wie weet wat er aan de hand is en is het verklaarbaar.
Goed advies dezequote:Op zaterdag 9 november 2024 20:46 schreef Shii het volgende:
[..]
En anders eerst eens opletten hoe ze verder met het kind omgaan.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Okee nu zit het kind gewoon normaal te huilen beneden. Ik denk dat ze wel gemerkt hebben dat-ie volkomen hysterisch was en getroost moest worden.![]()
Ja verder kwam het wel redelijk okee over. Kind ziet er goed verzorgd uit, heeft heel veel gloednieuw speelgoed enz.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goed advies deze
En anders eerst eens opletten hoe ze verder met het kind omgaan.![]()
Toen mijn buren een kindje hadden en het was rond de 2 jaar, was het iedere nacht raak. En ze lieten het kind regelmatig huilen, omdat ze het ook niet meer wisten. Sommige kinderen zijn niet te troosten en dat ligt niet aan de ouders dan. Ik heb ze wel vervloekt, die ouders (en het kind), dat ze het kind niet stil konden krijgen enz. Want het kostte mij ook echt m'n nachtrust, maar soms is er gewoon niets aan te doen helaas.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huh? Nee joh. Meteen de ME erop af sturen. Burenoverlast en zo![]()
Kind van mijn buren toen ik in appartement zat huilde uren lang hysterisch omdat ie niet naar bed wilde. (ben ook blij dat ik daar toen weg ging). Maar echt compleet hysterisch omdat ie naar bed moest. Sommige kinderen zijn ook gewoon echt kut!quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja verder kwam het wel redelijk okee over. Kind ziet er goed verzorgd uit, heeft heel veel gloednieuw speelgoed enz.
Niet mijn nichtje die uit haar kamertje komt geslopen als we allemaal een drankje doen en zegt "leuk hier, mag ik even blijven?"
Snap ik heel goed, ja.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Toen mijn buren een kindje hadden en het was rond de 2 jaar, was het iedere nacht raak. En ze lieten het kind regelmatig huilen, omdat ze het ook niet meer wisten. Sommige kinderen zijn niet te troosten en dat ligt niet aan de ouders dan. Ik heb ze wel vervloekt, die ouders (en het kind), dat ze het kind niet stil konden krijgen enz. Want het kostte mij ook echt m'n nachtrust, maar soms is er gewoon niets aan te doen helaas.
Mini-ToT had ook heel erg veel moeite met in z'n eentje op zijn kamer te gaan slapen.
Het is bizar wat ik allemaal heb moeten doen om hem het aan te leren.![]()
Whehe zo lief, dat laatste!quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kind van mijn buren toen ik in appartement zat huilde uren lang hysterisch omdat ie niet naar bed wilde. (ben ook blij dat ik daar toen weg ging). Maar echt compleet hysterisch omdat ie naar bed moest. Sommige kinderen zijn ook gewoon echt kut!
Niet mijn nichtje die uit haar kamertje komt geslopen als we allemaal een drankje doen en zegt "leuk hier, mag ik even blijven?"![]()
![]()
Ze was toen 3 of 4 ofzo, nu al 18. Maar ook zo leuk met haar was, ik ging voor iedereen koken en komt ze erbij staan toen ik uien aan snijden was. vraagt ze "is dat lekker?" ik zeg proef maar. Loopt dat kutkind weg met een ui en eraan te vreten of het een appel isquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze was toen 3 of 4 ofzo, nu al 18. Maar ook zo leuk met haar was, ik ging voor iedereen koken en komt ze erbij staan toen ik uien aan snijden was. vraagt ze "is dat lekker?" ik zeg proef maar. Loopt dat kutkind weg met een ui en eraan te vreten of het een appel isWHAAAAAAAAAA!!!!
![]()
![]()
Dus mijn vriend vandaag: moet je die magneetstrip voor je messen niet ophangen?
Ik: ik weet niet waar, want waar ik bedacht heb is niet zo chill als ik een huisdier neem, want daar kunnen die messen naar beneden vallen.
Kortom muis neemt een huisdier schijnbaar
P.s. ik heb ook cake gebakkenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
jij hebt een vriend?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik: ik weet niet waar, want waar ik bedacht heb is niet zo chill als ik een huisdier neem, want daar kunnen die messen naar beneden vallen.
P.s. ik heb ook cake gebakken
die bemoeit zich met jouw keuken?![]()
Huisdierquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
P.s. ik heb ook cake gebakken
Cake
Die gay vriend?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
jij hebt een vriend?
die bemoeit zich met jouw keuken?![]()
Mijn zusje heeft 3 kinderen, maar dit is wel echt de enige die ik echt kan verdragenquote:Die komt ook als enige in mijn testament
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft 3 kinderen, maar dit is wel echt de enige die ik echt kan verdragenDie komt ook als enige in mijn testament
Zo dan, die andere 2 zijn kut?
![]()
![]()
We lijken getrouwd, zijn het niet. Gewoon 2 peas in a pod. Hij valt op mannen en ik niet op hem.
100% pure vriendschapTrotste mama van Ambar
Nummer 2 is van dezelfde vader, en wat een kutkind is dat altijd geweest. Nummer 3 is van rijke tatta dus die hoeft zich geen zorgen te makenquote:![]()
Die 1e heeft alle shit meegemaakt die mijn zusje veroorzaakt heeft en altijd sterk gebleven toen ze opgroeide. En ik heb geen kinderen, dus die krijgt alles
Mooiquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
We lijken getrouwd, zijn het niet. Gewoon 2 peas in a pod. Hij valt op mannen en ik niet op hem.
100% pure vriendschap![]()
![]()
En samen heel goed in klussen en werken. Hebben aan 2 woorden genoeg.Trotste mama van Ambar
Fijn dat je zo iemand hebt welquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
En samen heel goed in klussen en werken. Hebben aan 2 woorden genoeg.
Okee dan!quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nummer 2 is van dezelfde vader, en wat een kutkind is dat altijd geweest. Nummer 3 is van rijke tatta dus die hoeft zich geen zorgen te maken![]()
Die 1e heeft alle shit meegemaakt die mijn zusje veroorzaakt heeft en altijd sterk gebleven toen ze opgroeide. En ik heb geen kinderen, dus die krijgt alles![]()
![]()
Wij hebben ook zo iets, maar dan andersquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Fijn dat je zo iemand hebt wel![]()
![]()
Nummer 2 kan alsnog opgroeien tot een heel fijn persoon. Ik weet niet hoe oud nummer 2 is nu.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nummer 2 is van dezelfde vader, en wat een kutkind is dat altijd geweest. Nummer 3 is van rijke tatta dus die hoeft zich geen zorgen te maken![]()
Die 1e heeft alle shit meegemaakt die mijn zusje veroorzaakt heeft en altijd sterk gebleven toen ze opgroeide. En ik heb geen kinderen, dus die krijgt alles![]()
Nr2 is 17 nu, maar dat gaat er 1 worden die je straks ergens op straat mannen ziet pijpen voor een paar euro om drugs te kopen. Vanaf zijn 10e ging het al compleet mis met hem. Daar is geen land mee te bezeilen. Een straatrat en alle sociale hulp e.d. heeft al de handen ervanaf getrokken.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Nummer 2 kan alsnog opgroeien tot een heel fijn persoon. Ik weet niet hoe oud nummer 2 is nu.Lach met een schone bips![]()
Leuk verhaal.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Fijn dat je zo iemand hebt wel
Ik zei een leidinggevende op werk: kun je de volgende keer bij het aannemen van iemand op de afdeling niet zorgen voor een leuke man van ongeveer mijn leeftijd?
Toen werd dus beste vriend aangenomen en het klikte vanaf dag 1. Er was 1 maar: hij valt dus op mannen. Dus ik lichtelijk mopperend naar leidinggevende en die zei: tja je had niet gespecificeerd dat hij op vrouwen moest vallen of specifiek voor jou.
Hij werd aangenomen voor de dag en later zocht ik er nog avondploeg mattie erbij en toen heb ik hem ook voorgedragen.
Eigenlijk sindsdien goede maatjes waarvan de band sterker is geworden toen we niet meer met elkaar werkten.Trotste mama van Ambar
Zeker wetenquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wij hebben aan één woord genoeg he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zeker weten
PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zeker weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Awwwquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk verhaal.
Ik zei een leidinggevende op werk: kun je de volgende keer bij het aannemen van iemand op de afdeling niet zorgen voor een leuke man van ongeveer mijn leeftijd?
Toen werd dus beste vriend aangenomen en het klikte vanaf dag 1. Er was 1 maar: hij valt dus op mannen. Dus ik lichtelijk mopperend naar leidinggevende en die zei: tja je had niet gespecificeerd dat hij op vrouwen moest vallen of specifiek voor jou.
Hij werd aangenomen voor de dag en later zocht ik er nog avondploeg mattie erbij en toen heb ik hem ook voorgedragen.
Eigenlijk sindsdien goede maatjes waarvan de band sterker is geworden toen we niet meer met elkaar werkten.![]()
Mooi welIk heb datzelfde met een vrouw die bij ons aangenomen werd. Totaal niet mijn type, en ik ook niet haar type maar wel echt buddies nu sinds 7 jaar al
Hij heeft dus de sleutels van mijn huis. En stond dus vandaag ineens in de keuken.
Ja we hadden afgesproken en hij had aangebeld en geklopt, maar ik had hem niet gehoord. Schok mij bijna kapot.Trotste mama van Ambar
Gelukkig had je die magneetstrip en die messen nog niet opgehangen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij heeft dus de sleutels van mijn huis. En stond dus vandaag ineens in de keuken.
Ja we hadden afgesproken en hij had aangebeld en geklopt, maar ik had hem niet gehoord. Schok mij bijna kapot.
Dan had je nu geen tenen meer .![]()
![]()
Ik snap alleen niet zo goed van mezelf waarom vrouwelijke vriendschappen nooit werken... Ben voornamelijk vrienden met mannenTrotste mama van Ambar
Het verhaal dat mannen en vrouwen niet gewoon vrienden kunnen zijn kan dus gewoon de prullenbak ikquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja we hadden afgesproken en hij had aangebeld en geklopt, maar ik had hem niet gehoord. Schok mij bijna kapot.Al is hij dan homo. Het maakt niks uit dus
Zelfde met mijn vrouwelijke buddy, we kunnen gewoon onszelf zijn samen zonder ongemakkelijke momenten
Dat zijn vrienden.
Zijn vrouwen valser dan mannen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed van mezelf waarom vrouwelijke vriendschappen nooit werken... Ben voornamelijk vrienden met mannenLach met een schone bips![]()
Geen idee. Ze vinden mij wel aardig, maar wil geen dingen doen ofzo. Ik weet nietquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zijn vrouwen valser dan mannen?Trotste mama van Ambar
Ik heb wel redelijk wat vrienden, en ook gezellig en zo. Maar de enige waar ik alles mee deel is dus die vrouwelijke buddy van mij. Soms lijkt het wel of als je beste vriend als man zijnde een vrouw is je veel makkelijker over dingen praat. Zo ervaar ik dan dan.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen idee. Ze vinden mij wel aardig, maar wil geen dingen doen ofzo. Ik weet nietLach met een schone bips![]()
17 is nog een kind. Rot om te lezen dat niemand zich nog voor 'm inzet.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nr2 is 17 nu, maar dat gaat er 1 worden die je straks ergens op straat mannen ziet pijpen voor een paar euro om drugs te kopen. Vanaf zijn 10e ging het al compleet mis met hem. Daar is geen land mee te bezeilen. Een straatrat en alle sociale hulp e.d. heeft al de handen ervanaf getrokken.![]()
Ja klopt wat je zegt, maar ik heb best veel mensenkennis door de jaren opgebouwd. Die komt op gegeven moment in TBS.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:20 schreef Shii het volgende:
[..]
17 is nog een kind. Rot om te lezen dat niemand zich nog voor 'm inzet.
Ja klinkt gek, maar je ziet het gewoon in zijn ogen ook. Zelfs als je hem even aanpakt aangezien er geen vader is. Niks. Compleet leeg.Lach met een schone bips![]()
Fook die punktenquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Jaja en morgen pak ik de punten.
Desnoods met een 🪑🤪🐺
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Desnoods met een 🪑🤪🐺![]()
![]()
deze man weetquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goed sliepe is altied lekker he?![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-11-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1547 / +288 / +174 / 4111 / 4481
2. KillemWieft / 412 / +40 / +48 / 221 / 379
3. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
4. Dr.Mikey / 321 / +21 / +55 / 487 / 658
5. AardappelSchotel / 299 / +33 / +8 / 1368 / 1578
6. Lovely / 209 / +11 / +18 / 1310 / 1473
7. Rob / 194 / +100 / +9 / 188 / 235
8. Pinnenmutske / 182 / +26 / +41 / 676 / 865
9. hemarookworst / 151 / +14 / +32 / 408 / 528
10. loveyoulongtime / 140 / +0 / +19 / 427 / 515
11. ToT / 138 / +34 / +19 / 1043 / 1170
12. mario390 / 132 / +45 / +5 / 85 / 140
13. HappyCharly / 131 / +27 / +2 / 282 / 341
14. Bally-b / 119 / +0 / +26 / 23 / 35
15. gebrokenglas / 117 / +45 / +30 / 606 / 696
16. devzero / 116 / +5 / +0 / 252 / 321
17. sp3c / 110 / +0 / +0 / 222 / 270
18. kree / 100 / +1 / +99 / 34 / 75
19. mascara-klodder / 94 / +22 / +3 / 174 / 239
20. MizzezAmy / 89 / +4 / +8 / 852 / 964SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Die Hardquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Boys, welke film moet ik gaan kijken?![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Desnoods met een 🪑🤪🐺![]()
![]()
![]()
Lol, daar zat ik ook aan te denken. Deadpool heb je al gezien denk ik. Die bad boys was tegenvaller wel. Maar dank nog steeds voor je moeite.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Boys, welke film moet ik gaan kijken?
En ik weet ook echt nog niet wat te kijken.Lach met een schone bips![]()
Deadpool heb ik in de bios gezienquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lol, daar zat ik ook aan te denken. Deadpool heb je al gezien denk ik. Die bad boys was tegenvaller wel. Maar dank nog steeds voor je moeite.
En ik weet ook echt nog niet wat te kijken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wij mannen kijken geen young boys raving on grannies.![]()
![]()
![]()
Hij was wel echt goed!quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deadpool heb ik in de bios gezienLach met een schone bips![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wij mannen kijken geen young boys raving on grannies.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga voor Don't Move denk ik![]()
Ik heb smaakquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oef you dodged the bullet
Netflix of prime?quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga voor Don't Move denk ikLach met een schone bips![]()
Hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Gelukkig. Begon me zorgen te maken.
![]()
Dan denk ik dat ik die nu even op ga zetten. Geen idee waar het over gaat die film, maar zie het welquote:
dat is meestal als je een film gaat kijkenquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik die nu even op ga zetten. Geen idee waar het over gaat die film, maar zie het wel![]()
![]()
Meh... soms val je in slaap.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
dat is meestal als je een film gaat kijkenLach met een schone bips![]()
Leuk! Wat voor boek?quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb trouwens een boek gewonnen!"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb er al teveel van die kutboeken van de postcodeloterij.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb trouwens een boek gewonnen!Lach met een schone bips![]()
Niet als je de trailer eerst hebt bekekenquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
dat is meestal als je een film gaat kijken![]()
![]()
Ik heb al een boekquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb trouwens een boek gewonnen!![]()
Mijn mini-kerstvrouwtje is binnen.
Ik moet haar nog een gezicht proberen te geven en dan eens leuke fotoscenes gaan bedenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Als ik Debbie does Dallas ga kijken, dan heb ik wel een vermoeden waar die over gaatquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
dat is meestal als je een film gaat kijken![]()
![]()
Ook na de eerste 2 minuten?quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als ik Debbie does Dallas ga kijken, dan heb ik wel een vermoeden waar die over gaat![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Mijn mini-kerstvrouwtje is binnen.
Ik moet haar nog een gezicht proberen te geven en dan eens leuke fotoscenes gaan bedenken.Ik wil hem zo graag inkoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wil hem zo graag inkoppen![]()
Ah klinkt op zich wel als een leuk boekquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Via de postcodeloterij, Het blauwe uur van Paula Hawkins
Had ff opgezocht en een stukje gelezen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jij bent vast weer met je gedachten bij andere dingen dan ikquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wil hem zo graag inkoppen
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij bent vast weer met je gedachten bij andere dingen dan ik![]()
![]()
Is een keer wat anders dan de standaard Stephen King boeken die ik leesquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah klinkt op zich wel als een leuk boek
Had ff opgezocht en een stukje gelezen![]()
![]()
Binnenkant van je oogjesquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Boys, welke film moet ik gaan kijken?Trotste mama van Ambar
Nooit iets van gelezenquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is een keer wat anders dan de standaard Stephen King boeken die ik lees
Compleet onlogisch deze om hier in te koppen, maar ken je de serie "from"? Die was zo goed maar seizoen 2 weer nergens te streamen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wil hem zo graag inkoppenLach met een schone bips![]()
Volgens Google te zien op Star Channelquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Compleet onlogisch deze om hier in te koppen, maar ken je de serie "from"? Die was zo goed maar seizoen 2 weer nergens te streamen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat is dat nou weer? Vind prime en netflix wel genoegquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgens Google te zien op Star Channel
Een zender op tv denk ikquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer? Vind prime en netflix wel genoeg
Alleen staat daar aflevering 1,2,3 en 4 niet op
Dus geduldig wachten tot het op Netflix komt
Neequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik schroef even mijn piratenbeen onderquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Compleet onlogisch deze om hier in te koppen, maar ken je de serie "from"? Die was zo goed maar seizoen 2 weer nergens te streamen.![]()
Zonder piraten geen modern levenquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik schroef even mijn piratenbeen onder
Owwwwwww give it to me baby ah ah ah.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:loveyoulongtime seizoen 3 is er ook alLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zonder piraten geen modern leven
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Staat die op Netflix?quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als ik Debbie does Dallas ga kijken, dan heb ik wel een vermoeden waar die over gaat![]()
![]()
Ik geef je hier een dag en avond bier voorquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Is over 12 minuten binnen bij mij, geef me een half uurtjeStuur maar tikkie
Dat is wel even een stuk groter dan het mastje op mijn zelf-gesoldeerde 0.5W FM zendertjequote:Dat ding ligt al 10 jaar stof te verzamelen in een verhuisdoos
![]()
![]()
Uhm wat doe jij hier? Volgens de democraten zou na Trumps winst de wereld vergaan.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel even een stuk groter dan het mastje op mijn zelf-gesoldeerde 0.5W FM zendertjeDat ding ligt al 10 jaar stof te verzamelen in een verhuisdoos
.
[ Bericht 55% gewijzigd door gebrokenglas op 09-11-2024 22:31:18 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik heb mijn vliegticket naar Hawaii al geboekt. Leek me een mooie plaatst om te gaan schuilenquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uhm wat doe jij hier? Volgens de democraten zou na Trumps winst de wereld vergaan.![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb mijn vliegticket naar Hawaii al geboekt. Leek me een mooie plaatst om te gaan schuilen
lekker ananasquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb mijn vliegticket naar Hawaii al geboekt. Leek me een mooie plaatst om te gaan schuilenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het gaat op pizza!quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als dat op een pizza gaat ontplof ik.![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als dat op een pizza gaat ontplof ik.![]()
![]()
![]()
Eentje afquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mag niet, je hebt niet 'ééntje af' geroepen!
Voor sommigen misschien vroeg voor op een zaterdagavondquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekker is datquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Fijne Zaterdag wel ja. Helemaal geen kut gedaan. Heerlijk wel.
~FEYENOORD~
Mijn vader bouwde zelf zenders tot 1KW, nu staan hier gewoon professionele kasten onder van 5 tot 30KW.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel even een stuk groter dan het mastje op mijn zelf-gesoldeerde 0.5W FM zendertjeDat ding ligt al 10 jaar stof te verzamelen in een verhuisdoos
~FEYENOORD~
Het leek er even op dat het ging regenen, maar de lucht klaart weer op. Mooie timing, want ik wil zo de BBQ aandoen voor een rode snapper (vis uit de golf van mexico) die ik vanmorgen heb gekocht![]()
![]()
Ik heb vanmiddag al even een uurtje gelegen, als dat niet kon was ik nu ongeveer ook gegaanquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Voor sommigen misschien vroeg voor op een zaterdagavond
~FEYENOORD~
Het was serieus voor het eerst in maanden dat ik gewoon dacht fuck iedereen en deze zaterdag is voor mij. Moest ook wel want gisteren gezopen met maatje van me waarvan verhaal hier al wel bekend is.quote:Lach met een schone bips![]()
Lekker hoorquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al even een uurtje gelegen, als dat niet kon was ik nu ongeveer ook gegaan![]()
Zal de leeftijd wel zijn
is dat als roodbaars?quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:11 schreef devzero het volgende:
Het leek er even op dat het ging regenen, maar de lucht klaart weer op. Mooie timing, want ik wil zo de BBQ aandoen voor een rode snapper (vis uit de golf van mexico) die ik vanmorgen heb gekocht
red snapper ken ik vooral van world of warcraft
Uw ADH vitamine Worst
Respect. Ik wilde het gewoon eens proberen om te bouwen, maar wilde niet direct vol uit gaan. Ik zou waarschijnlijk een zwaarder eindtrap aan mijn huidige dingetje kunnen maken. Maar ik doe er toch niets mee.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vader bouwde zelf zenders tot 1KW, nu staat hier gewoon professionele kasten onder van 5 tot 30KW.![]()
Tijd voor jezelf is gewoon belangrijk.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het was serieus voor het eerst in maanden dat ik gewoon dacht fuck iedereen en deze zaterdag is voor mij. Moest ook wel want gisteren gezopen met maatje van me waarvan verhaal hier al wel bekend is.~FEYENOORD~
Lekker visje welquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is dat als roodbaars?
Ik ben 31quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Zal de leeftijd wel zijnMaar ben doordeweeks gewoon heel erg druk deze tijd, Lichaam en geest zeggen af en toe even nee even niks meer
~FEYENOORD~
Twisters checken op hboThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rode_snapperquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is dat als roodbaars?
Is geen roodbaars.Maar wel erg lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vis op de bbq isMaar liefst wel een stevige vis, anders kun je de stukken tussen de kolen vandaag schrapen
![]()
Ik vond de oorspronkelijke film al ernstig weinig boeiend, en deze schijnt (volgens reviewers) het zelfde verhaal te zijn, maar dan minder interessant.quote:
Maar goed; er waren ook genoeg reviewers die Deadpool & Wolverine erg matig vonden!![]()
![]()
Is ook wel leuk om te doen, kleinschalig is het best leuk om mee te kuttenquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Respect. Ik wilde het gewoon eens proberen om te bouwen, maar wilde niet direct vol uit gaan. Ik zou waarschijnlijk een zwaarder eindtrap aan mijn huidige dingetje kunnen maken. Maar ik doe er toch niets mee.![]()
Alleen dit soort jongens leggen gewoon 25.000 euro voor het spul met een groep en daar kun je als hobbyist niet tegenop~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:14 schreef devzero het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rode_snapper
Is geen roodbaars.Maar wel erg lekkerBeetje zoetig, geloof ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uit ervaring, denk aan jezelf!quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben 31Maar ben doordeweeks gewoon heel erg druk deze tijd, Lichaam en geest zeggen af en toe even nee even niks meer
Meer wil ik er niet over zeggen, dat moet je zelf uitvinden.Lach met een schone bips![]()
Ah ja dan is de batterij ff leeg van je lichaam. Dan is ff opladen wel belangrijkquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben 31Maar ben doordeweeks gewoon heel erg druk deze tijd, Lichaam en geest zeggen af en toe even nee even niks meer
Nog 6 weken, daarna heb ik het 2 maanden een stuk rustigerquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uit ervaring, denk aan jezelf!
Meer wil ik er niet over zeggen, dat moet je zelf uitvinden.~FEYENOORD~
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ja dan is de batterij ff leeg van je lichaam. Dan is ff opladen wel belangrijk![]()
![]()
Zorg er wel voor dat er na die 6 weken niet alsnog iets voor terug komt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nog 6 weken, daarna heb ik het 2 maanden een stuk rustiger
Het is erg verleidelijk om maar door te blijven gaan.![]()
Dan heb ik twee weken vakantie, daarna in de winterstand waarbij ik standaard voor 1 klant werk.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Zorg er wel voor dat er na die 6 weken niet alsnog iets voor terug komt.
Het is erg verleidelijk om maar door te blijven gaan.
Ik moet nu gewoon zo veel mogelijk projecten er doorheen werken om alles op dit jaar te kunnen boeken.~FEYENOORD~
Je was toch hovenier? Is het dan winterseizoen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nog 6 weken, daarna heb ik het 2 maanden een stuk rustiger![]()
Ja, dan werk ik bijna alleen maar voor Staatsbosbeheer, dan is het alleen afwerken wat je af kunt krijgen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Je was toch hovenier? Is het dan winterseizoen?~FEYENOORD~
Als mensen hun tuinkabouters niet aan de ketting leggen, dan vragen ze er ook wel omquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
Echt zo'n iemand die tuintjes langsgaat om te stelen![]()
Of zo'n iemand die regelmatig bij Alberto Stegeman voorkomtUw ADH vitamine Worst
Alberto vind ik echt een vervelende gozer, ik word altijd boos als ik hem op tv zie.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:23 schreef hemarookworst het volgende:
Of zo'n iemand die regelmatig bij Alberto Stegeman voorkomt~FEYENOORD~
helemaal als die tuinkabouters een kort rokje dragenquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Als mensen hun tuinkabouters niet aan de ketting leggen, dan vragen ze er ook wel omUw ADH vitamine Worst
Pas gewoon op dat je jezelf niet voorbij looptquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nog 6 weken, daarna heb ik het 2 maanden een stuk rustiger
quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik in mijn eigen bed en JustinK ook![]()
![]()
![]()
Komt goedquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pas gewoon op dat je jezelf niet voorbij loopt
~FEYENOORD~
@MizzezAmy let je even op!quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
helemaal als die tuinkabouters een kort rokje dragen![]()
Of niet en de film morgen kijkenquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]Gaat weer een latertje worden
quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
JustinK ook in Lievs eigen bedquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik in mijn eigen bed en JustinK ook![]()
![]()
![]()
Over een paar weken volgens mij.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wanneer laten ze FF weer eens vrij eigenlijk?
Geen idee wat hij gedaan heeft dat zo'n lange ban nodig was.![]()
blub jaquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Jep, ik noteer "vrouwen met korte rokjes aan de ketting"quote:
Maar ik zet mn vrouwtje niet in de tuin hoor, die neem ik gewoon weer mee als de foto gemaakt is
Kat of de poes..quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zie wel wie er zo in mijn bed stapt
drukte bij lovely hoor, gelijk bevolkingdichtheid verdubbeld in haar dorpjeUw ADH vitamine Worst
1 december zie ik.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Over een paar weken volgens mij.
Geen idee wat hij gedaan heeft dat zo'n lange ban nodig was.~FEYENOORD~
Nou idd jaquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
drukte bij lovely hoor, gelijk bevolkingdichtheid verdubbeld in haar dorpje
ff douche pakken dan maarquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mwoah ik denk dat ik blijf plakken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: