SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Yup, wel vrij kort, maar ze schrok er wel wat van.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:34 schreef JustinK het volgende:
[..]Maar dat had je dus al eens besproken?
![]()
Goed om nog eens onder de aandacht te brengen danquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, wel vrij kort, maar ze schrok er wel wat van.![]()
![]()
Linkje posten en wachten tot iemand anders hem voorziet van de juiste tags?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:32 schreef loveyoulongtime het volgende: [..] Kan dat niet makkelijker
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Mja wat jij zei is het kind ook hele avonden en nachten aan het huilen? Dan hebben de ouders misschien ook een wat korter lontje gekregen dan ze eigenlijk zouden willen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:33 schreef ToT het volgende:
Ah kom op, dit is gewoon zielig voor dat kind!![]()
Het kan zoveel makkelijkerquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Linkje posten en wachten tot iemand anders hem voorziet van de juiste tags?
Lach met een schone bips![]()
Ja nu hoor ik het kind ook enorm in z'n bedje krijsen terwijl de ouders beneden zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mja wat jij zei is het kind ook hele avonden en nachten aan het huilen? Dan hebben de ouders misschien ook een wat korter lontje gekregen dan ze eigenlijk zouden willen.
Ze hebben echt hulp nodig.![]()
Die hoort dat kind iedere nacht en ochtend huilen, maar zo extreem als nu heb ik het nog niet eerder gehoord....quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:39 schreef maily het volgende:
@:ToT
hopelijk krijgt jouw mini daar niet teveel van mee .....![]()
kun je daar iemand voor bellen? anoniem?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Die hoort dat kind iedere nacht en ochtend huilen, maar zo extreem als nu heb ik het nog niet eerder gehoord....![]()
Gehorige woningen is niet fijn voor je eigen gemoedsrust. Weet er alles van toen ik vroeger in appartement woonde.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nu hoor ik het kind ook enorm in z'n bedje krijsen terwijl de ouders beneden zijn.
Ze hebben echt hulp nodig.Lach met een schone bips![]()
Ja, de gemeente en die schakelen dan weer een instantie in.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
kun je daar iemand voor bellen? anoniem?Lach met een schone bips![]()
Hmmm nee, ik wil geen gezeik met de buren hier.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
kun je daar iemand voor bellen? anoniem?
Maar ik ga het over een paar dagen wel bespreken met de begeleiding van Mini.![]()
In de nieuwe (wip) layout, kan je direct een plaatje van je apparaat uploaden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het kan zoveel makkelijker![]()
Ik zou niet meteen gaan bellen voor een huilend krijsend kind. Sommige kinderen kunnen ook gewoon extreem huilen en krijsen om niets. Tenzij het kind echt mishandeld wordt, dat is een ander verhaal.![]()
Ik heb ff de koptelefoon opgezet hier.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gehorige woningen is niet fijn voor je eigen gemoedsrust. Weet er alles van toen ik vroeger in appartement woonde.![]()
ja is ook zo.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:42 schreef Shii het volgende:
Ik zou niet meteen gaan bellen voor een huilend krijsend kind. Sommige kinderen kunnen ook gewoon extreem huilen en krijsen om niets. Tenzij het kind echt mishandeld wordt, dat is een ander verhaal.
maar je weet het gewoon niet.![]()
Je zou er notitie van kunnen maken.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ff de koptelefoon opgezet hier.
hoe vaak, hoe laat ....![]()
Er wordt wel enorm tegen het kind geschreeuwd, maar inderdaad; als het kind elke nacht en ochtend (ook wel de rest van de dag) zit te huilen en te krijsen, dan kan ik me wel voorstellen dat ze een kort lontje krijgen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:42 schreef Shii het volgende:
Ik zou niet meteen gaan bellen voor een huilend krijsend kind. Sommige kinderen kunnen ook gewoon extreem huilen en krijsen om niets. Tenzij het kind echt mishandeld wordt, dat is een ander verhaal.
Maar ja; wat is de oorzaak en wat is het gevolg in deze kwestie?![]()
Nou ja, zal dat eens proberen. Zit ook op een ander forum en daar is gewoon copy/paste en plaatje staat er. Dus snapte nooit de omslachtigheid om plaatje te posten hier. Maar dank je, zal de nieuwe lay out dan eens proberen. Dat konden we als mod al poosje langer maar ik kon er niet aan wennen. Ja ik ben een autist wat dat aangaatquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
In de nieuwe (wip) layout, kan je direct een plaatje van je apparaat uploaden.
Ik snap je wel hoor, het gaat door merg en been een huilend kind. Maar misschien kun je een gewoon gesprek aanknopen met de buren en gewoon eens polsen, joh ik hoor jullie kind wel vaak huilen, heeft het ergens last van? En dat zal niet makkelijk zijn voor jullie enz. enz. Voordat je er instanties voor gaat inschakelen. Wie weet wat er aan de hand is en is het verklaarbaar.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Er wordt wel enorm tegen het kind geschreeuwd, maar inderdaad; als het kind elke nacht en ochtend (ook wel de rest van de dag) zit te huilen en te krijsen, dan kan ik me wel voorstellen dat ze een kort lontje krijgen.
Maar ja; wat is de oorzaak en wat is het gevolg in deze kwestie?![]()
Zit ik idd ook wel aan te denken, maar dat moet ff op een natuurlijke manier gebeuren.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor, het gaat door merg en been een huilend kind. Maar misschien kun je een gewoon gesprek aanknopen met de buren en gewoon eens polsen, joh ik hoor jullie kind wel vaak huilen, heeft het ergens last van? En dat zal niet makkelijk zijn voor jullie enz. enz. Voordat je er instanties voor gaat inschakelen. Wie weet wat er aan de hand is en is het verklaarbaar.
Ik bespreek het sowieso eerst met die begeleider voor ik me nog meer ellende op de hals haal als wat ik al heb.![]()
Huh? Nee joh. Meteen de ME erop af sturen. Burenoverlast en zoquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor, het gaat door merg en been een huilend kind. Maar misschien kun je een gewoon gesprek aanknopen met de buren en gewoon eens polsen, joh ik hoor jullie kind wel vaak huilen, heeft het ergens last van? En dat zal niet makkelijk zijn voor jullie enz. enz. Voordat je er instanties voor gaat inschakelen. Wie weet wat er aan de hand is en is het verklaarbaar.
Goed advies dezequote:Op zaterdag 9 november 2024 20:46 schreef Shii het volgende:
[..]
En anders eerst eens opletten hoe ze verder met het kind omgaan.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Okee nu zit het kind gewoon normaal te huilen beneden. Ik denk dat ze wel gemerkt hebben dat-ie volkomen hysterisch was en getroost moest worden.![]()
Ja verder kwam het wel redelijk okee over. Kind ziet er goed verzorgd uit, heeft heel veel gloednieuw speelgoed enz.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goed advies deze
En anders eerst eens opletten hoe ze verder met het kind omgaan.![]()
Toen mijn buren een kindje hadden en het was rond de 2 jaar, was het iedere nacht raak. En ze lieten het kind regelmatig huilen, omdat ze het ook niet meer wisten. Sommige kinderen zijn niet te troosten en dat ligt niet aan de ouders dan. Ik heb ze wel vervloekt, die ouders (en het kind), dat ze het kind niet stil konden krijgen enz. Want het kostte mij ook echt m'n nachtrust, maar soms is er gewoon niets aan te doen helaas.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huh? Nee joh. Meteen de ME erop af sturen. Burenoverlast en zo![]()
Kind van mijn buren toen ik in appartement zat huilde uren lang hysterisch omdat ie niet naar bed wilde. (ben ook blij dat ik daar toen weg ging). Maar echt compleet hysterisch omdat ie naar bed moest. Sommige kinderen zijn ook gewoon echt kut!quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja verder kwam het wel redelijk okee over. Kind ziet er goed verzorgd uit, heeft heel veel gloednieuw speelgoed enz.
Niet mijn nichtje die uit haar kamertje komt geslopen als we allemaal een drankje doen en zegt "leuk hier, mag ik even blijven?"
Snap ik heel goed, ja.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Toen mijn buren een kindje hadden en het was rond de 2 jaar, was het iedere nacht raak. En ze lieten het kind regelmatig huilen, omdat ze het ook niet meer wisten. Sommige kinderen zijn niet te troosten en dat ligt niet aan de ouders dan. Ik heb ze wel vervloekt, die ouders (en het kind), dat ze het kind niet stil konden krijgen enz. Want het kostte mij ook echt m'n nachtrust, maar soms is er gewoon niets aan te doen helaas.
Mini-ToT had ook heel erg veel moeite met in z'n eentje op zijn kamer te gaan slapen.
Het is bizar wat ik allemaal heb moeten doen om hem het aan te leren.![]()
Whehe zo lief, dat laatste!quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kind van mijn buren toen ik in appartement zat huilde uren lang hysterisch omdat ie niet naar bed wilde. (ben ook blij dat ik daar toen weg ging). Maar echt compleet hysterisch omdat ie naar bed moest. Sommige kinderen zijn ook gewoon echt kut!
Niet mijn nichtje die uit haar kamertje komt geslopen als we allemaal een drankje doen en zegt "leuk hier, mag ik even blijven?"![]()
![]()
Ze was toen 3 of 4 ofzo, nu al 18. Maar ook zo leuk met haar was, ik ging voor iedereen koken en komt ze erbij staan toen ik uien aan snijden was. vraagt ze "is dat lekker?" ik zeg proef maar. Loopt dat kutkind weg met een ui en eraan te vreten of het een appel isquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze was toen 3 of 4 ofzo, nu al 18. Maar ook zo leuk met haar was, ik ging voor iedereen koken en komt ze erbij staan toen ik uien aan snijden was. vraagt ze "is dat lekker?" ik zeg proef maar. Loopt dat kutkind weg met een ui en eraan te vreten of het een appel isWHAAAAAAAAAA!!!!
![]()
![]()
Dus mijn vriend vandaag: moet je die magneetstrip voor je messen niet ophangen?
Ik: ik weet niet waar, want waar ik bedacht heb is niet zo chill als ik een huisdier neem, want daar kunnen die messen naar beneden vallen.
Kortom muis neemt een huisdier schijnbaar
P.s. ik heb ook cake gebakkenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
jij hebt een vriend?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik: ik weet niet waar, want waar ik bedacht heb is niet zo chill als ik een huisdier neem, want daar kunnen die messen naar beneden vallen.
P.s. ik heb ook cake gebakken
die bemoeit zich met jouw keuken?![]()
Huisdierquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
P.s. ik heb ook cake gebakken
Cake
Die gay vriend?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
jij hebt een vriend?
die bemoeit zich met jouw keuken?![]()
Mijn zusje heeft 3 kinderen, maar dit is wel echt de enige die ik echt kan verdragenquote:Die komt ook als enige in mijn testament
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft 3 kinderen, maar dit is wel echt de enige die ik echt kan verdragenDie komt ook als enige in mijn testament
Zo dan, die andere 2 zijn kut?
![]()
![]()
We lijken getrouwd, zijn het niet. Gewoon 2 peas in a pod. Hij valt op mannen en ik niet op hem.
100% pure vriendschapTrotste mama van Ambar
Nummer 2 is van dezelfde vader, en wat een kutkind is dat altijd geweest. Nummer 3 is van rijke tatta dus die hoeft zich geen zorgen te makenquote:![]()
Die 1e heeft alle shit meegemaakt die mijn zusje veroorzaakt heeft en altijd sterk gebleven toen ze opgroeide. En ik heb geen kinderen, dus die krijgt alles
Mooiquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
We lijken getrouwd, zijn het niet. Gewoon 2 peas in a pod. Hij valt op mannen en ik niet op hem.
100% pure vriendschap![]()
![]()
En samen heel goed in klussen en werken. Hebben aan 2 woorden genoeg.Trotste mama van Ambar
Fijn dat je zo iemand hebt welquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
En samen heel goed in klussen en werken. Hebben aan 2 woorden genoeg.
Okee dan!quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nummer 2 is van dezelfde vader, en wat een kutkind is dat altijd geweest. Nummer 3 is van rijke tatta dus die hoeft zich geen zorgen te maken![]()
Die 1e heeft alle shit meegemaakt die mijn zusje veroorzaakt heeft en altijd sterk gebleven toen ze opgroeide. En ik heb geen kinderen, dus die krijgt alles![]()
![]()
Wij hebben ook zo iets, maar dan andersquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Fijn dat je zo iemand hebt wel![]()
![]()
Nummer 2 kan alsnog opgroeien tot een heel fijn persoon. Ik weet niet hoe oud nummer 2 is nu.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nummer 2 is van dezelfde vader, en wat een kutkind is dat altijd geweest. Nummer 3 is van rijke tatta dus die hoeft zich geen zorgen te maken![]()
Die 1e heeft alle shit meegemaakt die mijn zusje veroorzaakt heeft en altijd sterk gebleven toen ze opgroeide. En ik heb geen kinderen, dus die krijgt alles![]()
Nr2 is 17 nu, maar dat gaat er 1 worden die je straks ergens op straat mannen ziet pijpen voor een paar euro om drugs te kopen. Vanaf zijn 10e ging het al compleet mis met hem. Daar is geen land mee te bezeilen. Een straatrat en alle sociale hulp e.d. heeft al de handen ervanaf getrokken.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Nummer 2 kan alsnog opgroeien tot een heel fijn persoon. Ik weet niet hoe oud nummer 2 is nu.Lach met een schone bips![]()
Leuk verhaal.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Fijn dat je zo iemand hebt wel
Ik zei een leidinggevende op werk: kun je de volgende keer bij het aannemen van iemand op de afdeling niet zorgen voor een leuke man van ongeveer mijn leeftijd?
Toen werd dus beste vriend aangenomen en het klikte vanaf dag 1. Er was 1 maar: hij valt dus op mannen. Dus ik lichtelijk mopperend naar leidinggevende en die zei: tja je had niet gespecificeerd dat hij op vrouwen moest vallen of specifiek voor jou.
Hij werd aangenomen voor de dag en later zocht ik er nog avondploeg mattie erbij en toen heb ik hem ook voorgedragen.
Eigenlijk sindsdien goede maatjes waarvan de band sterker is geworden toen we niet meer met elkaar werkten.Trotste mama van Ambar
Zeker wetenquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wij hebben aan één woord genoeg he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zeker weten
PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zeker weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Awwwquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk verhaal.
Ik zei een leidinggevende op werk: kun je de volgende keer bij het aannemen van iemand op de afdeling niet zorgen voor een leuke man van ongeveer mijn leeftijd?
Toen werd dus beste vriend aangenomen en het klikte vanaf dag 1. Er was 1 maar: hij valt dus op mannen. Dus ik lichtelijk mopperend naar leidinggevende en die zei: tja je had niet gespecificeerd dat hij op vrouwen moest vallen of specifiek voor jou.
Hij werd aangenomen voor de dag en later zocht ik er nog avondploeg mattie erbij en toen heb ik hem ook voorgedragen.
Eigenlijk sindsdien goede maatjes waarvan de band sterker is geworden toen we niet meer met elkaar werkten.![]()
Mooi welIk heb datzelfde met een vrouw die bij ons aangenomen werd. Totaal niet mijn type, en ik ook niet haar type maar wel echt buddies nu sinds 7 jaar al
Hij heeft dus de sleutels van mijn huis. En stond dus vandaag ineens in de keuken.
Ja we hadden afgesproken en hij had aangebeld en geklopt, maar ik had hem niet gehoord. Schok mij bijna kapot.Trotste mama van Ambar
Gelukkig had je die magneetstrip en die messen nog niet opgehangen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij heeft dus de sleutels van mijn huis. En stond dus vandaag ineens in de keuken.
Ja we hadden afgesproken en hij had aangebeld en geklopt, maar ik had hem niet gehoord. Schok mij bijna kapot.
Dan had je nu geen tenen meer .![]()
![]()
Ik snap alleen niet zo goed van mezelf waarom vrouwelijke vriendschappen nooit werken... Ben voornamelijk vrienden met mannenTrotste mama van Ambar
Het verhaal dat mannen en vrouwen niet gewoon vrienden kunnen zijn kan dus gewoon de prullenbak ikquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja we hadden afgesproken en hij had aangebeld en geklopt, maar ik had hem niet gehoord. Schok mij bijna kapot.Al is hij dan homo. Het maakt niks uit dus
Zelfde met mijn vrouwelijke buddy, we kunnen gewoon onszelf zijn samen zonder ongemakkelijke momenten
Dat zijn vrienden.
Zijn vrouwen valser dan mannen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed van mezelf waarom vrouwelijke vriendschappen nooit werken... Ben voornamelijk vrienden met mannenLach met een schone bips![]()
Geen idee. Ze vinden mij wel aardig, maar wil geen dingen doen ofzo. Ik weet nietquote:Op zaterdag 9 november 2024 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zijn vrouwen valser dan mannen?Trotste mama van Ambar
Ik heb wel redelijk wat vrienden, en ook gezellig en zo. Maar de enige waar ik alles mee deel is dus die vrouwelijke buddy van mij. Soms lijkt het wel of als je beste vriend als man zijnde een vrouw is je veel makkelijker over dingen praat. Zo ervaar ik dan dan.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen idee. Ze vinden mij wel aardig, maar wil geen dingen doen ofzo. Ik weet nietLach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: