SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Yup, wel vrij kort, maar ze schrok er wel wat van.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:34 schreef JustinK het volgende:
[..]Maar dat had je dus al eens besproken?
![]()
Goed om nog eens onder de aandacht te brengen danquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, wel vrij kort, maar ze schrok er wel wat van.![]()
![]()
Linkje posten en wachten tot iemand anders hem voorziet van de juiste tags?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:32 schreef loveyoulongtime het volgende: [..] Kan dat niet makkelijker
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Mja wat jij zei is het kind ook hele avonden en nachten aan het huilen? Dan hebben de ouders misschien ook een wat korter lontje gekregen dan ze eigenlijk zouden willen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:33 schreef ToT het volgende:
Ah kom op, dit is gewoon zielig voor dat kind!![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Het kan zoveel makkelijkerquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Linkje posten en wachten tot iemand anders hem voorziet van de juiste tags?
Lach met een schone bips![]()
Ja nu hoor ik het kind ook enorm in z'n bedje krijsen terwijl de ouders beneden zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mja wat jij zei is het kind ook hele avonden en nachten aan het huilen? Dan hebben de ouders misschien ook een wat korter lontje gekregen dan ze eigenlijk zouden willen.
Ze hebben echt hulp nodig.![]()
Die hoort dat kind iedere nacht en ochtend huilen, maar zo extreem als nu heb ik het nog niet eerder gehoord....quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:39 schreef maily het volgende:
@:ToT
hopelijk krijgt jouw mini daar niet teveel van mee .....![]()
kun je daar iemand voor bellen? anoniem?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Die hoort dat kind iedere nacht en ochtend huilen, maar zo extreem als nu heb ik het nog niet eerder gehoord....![]()
Gehorige woningen is niet fijn voor je eigen gemoedsrust. Weet er alles van toen ik vroeger in appartement woonde.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nu hoor ik het kind ook enorm in z'n bedje krijsen terwijl de ouders beneden zijn.
Ze hebben echt hulp nodig.Lach met een schone bips![]()
Ja, de gemeente en die schakelen dan weer een instantie in.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
kun je daar iemand voor bellen? anoniem?Lach met een schone bips![]()
Hmmm nee, ik wil geen gezeik met de buren hier.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
kun je daar iemand voor bellen? anoniem?
Maar ik ga het over een paar dagen wel bespreken met de begeleiding van Mini.![]()
In de nieuwe (wip) layout, kan je direct een plaatje van je apparaat uploaden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het kan zoveel makkelijker
Forum Opties Forumhop: Hop naar: