SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wel een goede TT
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Want slavink zijn is samen lachen samen huilen leven door dicht bij elkaar te zijn. Want slavink zijn dat wil toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
DriesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Homijnbolk?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik heb ook maar een account op Twitter aangemaakt. Gewoon voor de zekerheid.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Op Xquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:58 schreef Homijn het volgende:
Ik heb ook maar een account op Twitter aangemaakt. Gewoon voor de zekerheid.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Gezworen en geschorenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb er ooit eentje aangemaakt voor gratis cryptocoins.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:58 schreef Homijn het volgende:
Ik heb ook maar een account op Twitter aangemaakt. Gewoon voor de zekerheid.![]()
![]()
Niks is gratiesjquote:Op zaterdag 9 november 2024 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eentje aangemaakt voor gratis cryptocoins.![]()
![]()
Ow hehequote:Op zaterdag 9 november 2024 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Was met nieuwe coins die naam wilden maken.
Veel moeite voor een paar cent aan coins!![]()
![]()
quote:Ik zit net naar een stukje over Anthony Hopkins te kijken en zijn stemgebruik schijnt deels op HAL9000 gebaseerd te zijn!
(In Silence of the lambs.)
![]()
En flink aan verdiend?quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eentje aangemaakt voor gratis cryptocoins.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
KlobThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb 90% van m'n inleg verloren door een scam!quote:![]()
Nooit meer naar omgekeken, misschien is die overige 10% inmiddels wel goud geld waar geworden!![]()
![]()
Zeker en vast!quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 90% van m'n inleg verloren door een scam!![]()
Nooit meer naar omgekeken, misschien is die overige 10% inmiddels wel goud geld waar geworden!![]()
![]()
De dalton sistersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
En wij gaan met de tandem naar AmerikaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GrgrI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En Leo heeft zijn kerstpakske al aanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@R-woud93 Over een paar uurtjes gaat het hier los in Abingdon!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
R.I.P DTS.![]()
Mooie muziek welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nicequote:Op zaterdag 9 november 2024 15:34 schreef Stoorzendert het volgende:
@:R-woud93 Over een paar uurtjes gaat het hier los in Abingdon!
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Van duinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gareth gatesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo, Mini-ToT's slaapkamer is weer wat verder in orde gemaakt; er zit nu primitieve verduistering voor de ramen.
Mocht hij daar goed kunnen slapen, dan komt er uiteraard wel iets permanenters!![]()
![]()
Komt allemaal wel..quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Ja er moet uiteraard nog veel meer gebeuren daar, maar het begin is er!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Klopt, maar ik word vaak wel moedeloos door onverwachte dingen. Sommige tegenslagen in het klussen vallen met wat denkwerk wel op te lossen, maar andere dingen hakken er veel harder in.quote:![]()
Begrijpelijk ja, maar ik vind dat je toch idd veel dingen goed zelf oplost..quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar ik word vaak wel moedeloos door onverwachte dingen. Sommige tegenslagen in het klussen vallen met wat denkwerk wel op te lossen, maar andere dingen hakken er veel harder in.
Thanks!quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Begrijpelijk ja, maar ik vind dat je toch idd veel dingen goed zelf oplost..![]()
Ja ik zal ook wel moeten, hoewel ik met sommige dingen wel wat hulp krijg. (Warmtepompboiler enzo.)
![]()
Dat is fijnquote:Op zaterdag 9 november 2024 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ja ik zal ook wel moeten, hoewel ik met sommige dingen wel wat hulp krijg. (Warmtepompboiler enzo.)
Soms kun je dingen ook niet alleen oplossen en of maken
Don't make him jealousquote:Op zaterdag 9 november 2024 15:34 schreef Stoorzendert het volgende:
@:R-woud93 Over een paar uurtjes gaat het hier los in Abingdon!![]()
![]()
Idd. Ik wil er ook wel meer.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:43 schreef ToT het volgende:
Ja dat zijn wel weer genoeg puntjes voor jou hoor.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik ga pannenkoeken bakken![]()
Ik dacht dat het zelfrijzend bakmeel dat ik in huis heb daar niet geschikt voor is, omdat ik het met bloem geleerd heb, maar internet zegt me dat zelfrijzend bakmeel heerlijk luchtige pannenkoeken levert. Ik ben benieuwd!
Tot zover deze mededeling![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
You come and gooooThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Spannend!quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik dacht dat het zelfrijzend bakmeel dat ik in huis heb daar niet geschikt voor is, omdat ik het met bloem geleerd heb, maar internet zegt me dat zelfrijzend bakmeel heerlijk luchtige pannenkoeken levert. Ik ben benieuwd!
![]()
![]()
Oe lekkerquote:Op zaterdag 9 november 2024 16:48 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Benieuwd of dat goed werkt, ook nooit geprobeerd![]()
![]()
Is dit sarcasme?quote:![]()
Ik heb vandaag een heerlijk saai leven, ik verwacht dat de pannenkoeken het hoogtepunt van mn dag worden
quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dit sarcasme?![]()
Ik heb vandaag een heerlijk saai leven, ik verwacht dat de pannenkoeken het hoogtepunt van mn dag worden![]()
![]()
![]()
Jaloers welquote:Op zaterdag 9 november 2024 16:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dit sarcasme?![]()
Ik heb vandaag een heerlijk saai leven, ik verwacht dat de pannenkoeken het hoogtepunt van mn dag worden![]()
![]()
Misschien dat ik nog een recensie geef danquote:Op zaterdag 9 november 2024 16:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oe lekker![]()
Benieuwd of dat goed werkt, ook nooit geprobeerd
Of juist niet, dan kun je jezelf nog eens verrassen
Wat denk je dat jouw hoogtepunt van vandaag gaat zijn?quote:
Ik kom eraan!quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:48 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Misschien kan je me wel alvast op die verrassing voorbereidenquote:Op zaterdag 9 november 2024 16:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien dat ik nog een recensie geef dan
Of juist niet, dan kun je jezelf nog eens verrassen![]()
![]()
Jouw recensiequote:Op zaterdag 9 november 2024 16:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat denk je dat jouw hoogtepunt van vandaag gaat zijn?![]()
![]()
Herman in de zon op het terrasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Donker buiten en het is fucking 17u00November he!
![]()
![]()
Valt er hier nog wat te scoren?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
HalloooDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Just
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar dat moet Jus d'orange stoppen met mij te bolken![]()
![]()
Is die waterdicht?quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:48 schreef devzero het volgende:
Een rugzak vol met liefde
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh ik dacht dat dat het spel wasquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar dat moet Jus d'orange stoppen met mij te bolken![]()
![]()
Eens Justie moet even een pauze houdenquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar dat moet Jus d'orange stoppen met mij te bolken
Pauze, wat is dat?quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Eens Justie moet even een pauze houden![]()
![]()
Even weg van FOK!quote:Ga maar even een boekje lezen
Heel even maar, zodat anderen ook even punten kunnen pakkenquote:
Niet iedereen denkt daar hetzelfde overquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
NIET Jij pest niet, dus jij moet blijven![]()
![]()
Dan moeten ze zichzelf maar een spiegel voorhoudenquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet iedereen denkt daar hetzelfde over![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan moeten ze zichzelf maar een spiegel voorhouden![]()
![]()
Whehe, je bent gewoon fanatiek!quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet iedereen denkt daar hetzelfde over![]()
![]()
Ik heb mijn doelstelling bijgesteld naar plek #37. Dat betekent dat ik momenteel dus boven verwachting presteerquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik maak een grapje maar wil ook eens bovenaan pronken.
Of hebben ze een verkeersbord voor hun kop (of hoe zeg je dat?)quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan moeten ze zichzelf maar een spiegel voorhoudenWerewolf
Meer bolken danquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik maak een grapje maar wil ook eens bovenaan pronken.
Rustig aan dan maarquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:59 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb mijn doelstelling bijgesteld naar plek #37. Dat betekent dat ik momenteel dus boven verwachting presteer![]()
![]()
Zeiden ze dat tegen mij toen ook maarquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee jij bent echt compleet gestoordquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeiden ze dat tegen mij toen ook maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee jij bent echt compleet gestoordIk heb liever dat jij dat zegt dan de dokterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben Dr. Jusquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij dat zegt dan de dokter![]()
![]()
Oh zag ik niet😞quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Een bol konijn, oftewel een harige bolk!Werewolf
Dr Jus Bolk zeg mij dan even snel hoe ik van dat boezemfibrileren af kom. Zit al bijna 3 uur met een hartslag van 148. De drumband in mijn borstkas trommelt er lustig op los. En nog niet eens gelijk ook.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Danku Dokter, voel mij al iets beterquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kom dan maar eens even hier...erop
Ow dat is niet best.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dr Jus Bolk zeg mij dan even snel hoe ik van dat boezemfibrileren af kom. Zit al bijna 3 uur met een haartslag van 148. De drumband in mijn borstkas trommelt er lustig op los. En nog niet eens gelijk ook.
Eenerop zal niet helpen
Ik heb denk ik meer verstand van bolken![]()
![]()
Oeh alweer daar last van, laatste tijd wel vaak of niet?quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dr Jus Bolk zeg mij dan even snel hoe ik van dat boezemfibrileren af kom. Zit al bijna 3 uur met een hartslag van 148. De drumband in mijn borstkas trommelt er lustig op los. En nog niet eens gelijk ook.
Je bent dus meer dr Bolkquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow dat is niet best.
Eenerop zal niet helpen
Ik heb denk ik meer verstand van bolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja laatst ook al he. Soms maanden niet en dan boem daar is het weer. Maar ben al een paar dagen niet lekker. Misselijk en diarree. Misschien daardoor nu weer.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oeh alweer daar last van, laatste tijd wel vaak of niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Zou best kunnen idd.. Hopelijk zakt t snel afquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja laatst ook al he. Soms maanden niet en dan boem daar is het weer. Maar ben al een paar dagen niet lekker. Misselijk en diarree. Misschien daardoor nu weer.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dr Jus Bolk zeg mij dan even snel hoe ik van dat boezemfibrileren af kom. Zit al bijna 3 uur met een hartslag van 148. De drumband in mijn borstkas trommelt er lustig op los. En nog niet eens gelijk ook.Sterkte!
![]()
Misselijk en diaree, norrit erin. Als je maag rustig is stopt je boezem waarschijnlijk ook met fibrilleren. Als niet dan toch misschien naar de dokter en daarna naar ziekenhuis voor reset van je hartquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja laatst ook al he. Soms maanden niet en dan boem daar is het weer. Maar ben al een paar dagen niet lekker. Misselijk en diarree. Misschien daardoor nu weer.
Lach met een schone bips![]()
Straks avondje NAC voor PSV, geloof NAC heeft al 5x thuis gewonnen. Zal geen appeltje eitje worre.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Helleeeeuw Beautiful and lovely
U is in een chille bui deze avond!quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Helleeeeuw Beautiful and lovely![]()
![]()
DonkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja man, gisteravond dus bij maatje van me langs. Daarna nog ff hiero online geweest. Heerlijk uitgeslapen vandaag, boodschappen laten bezorgen. Ff helemaal niksquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja man, gisteravond dus bij maatje van me langs. Daarna nog ff hiero online geweest. Heerlijk uitgeslapen vandaag, boodschappen laten bezorgen. Ff helemaal niksHelemaal goed, man!
![]()
Was ook wel nodig hoor, loop mezelf te vaak voorbij. Dus trap vaker op de rem de laatste tijd.quote:Lach met een schone bips![]()
Verstandig!quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was ook wel nodig hoor, loop mezelf te vaak voorbij. Dus trap vaker op de rem de laatste tijd.Dat zouden meer mensen moeten doen!
![]()
![]()
Jup, jij vooral!quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Verstandig!Dat zouden meer mensen moeten doen!
Truth!quote:
Ben voorlopig grotendeels klaar met Mini-ToT's nieuwe slaapkamer.
De trap laat ik ff zo zitten. Ook omdat zijn oude (gigantisch zware) bed als het goed is afgevoerd moet worden en schade aan de trap kan veroorzaken als alles helemaal in nieuwe verf zit.![]()
Oeh.... Das een goeie, heb wel genoeg in de bierkoelkast in de schuurquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gaan we zuipen met zijn allen vanavond of wel?
Meh, ik heb een paar flesjes Salitos Blue in huis; slappe zooi.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gaan we zuipen met zijn allen vanavond of wel?
Helemaal alcoholvrij gaat nog net ff wat te ver, maar ik doe het rustig aan.![]()
![]()
Proost totThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weet je wat we doen? In het nieuwe jaar ga je gewoon mini you een dag ziek melden en gaan we naar de winter Efteling. Ik ben nog nooit in de Efteling geweest. En jij en de kleine zijn er dagje uit. Deal?quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Truth!
Ben voorlopig grotendeels klaar met Mini-ToT's nieuwe slaapkamer.
De trap laat ik ff zo zitten. Ook omdat zijn oude (gigantisch zware) bed als het goed is afgevoerd moet worden en schade aan de trap kan veroorzaken als alles helemaal in nieuwe verf zit.Lach met een schone bips![]()
Haha nou zonder reden ziek melden vind ik geen goed idee, maar samen er naar toe gaan lijkt me een heel tof plan!quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je wat we doen? In het nieuwe jaar ga je gewoon mini you een dag ziek melden en gaan we naar de winter Efteling. Ik ben nog nooit in de Efteling geweest. En jij en de kleine zijn er dagje uit. Deal?![]()
![]()
![]()
Efteling is leukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ach 1 dag kan ie best missen van school, we waren vroeger vaak schoolziekquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nou zonder reden ziek melden vind ik geen goed idee, maar samen er naar toe gaan lijkt me een heel tof plan!![]()
Winter efteling kan je schaatsen en lang laufen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach 1 dag kan ie best missen van school, we waren vroeger vaak schoolziekik niet
![]()
Wel gewoon ziek, dat dan weer wel.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Echt ziek was ik zelden, vroeger heel soms wel schoolziek
Joh, ik was om de haverklap schoolziekquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik niet
![]()
Wel gewoon ziek, dat dan weer wel.Maar liep er dan ook wel zonder moeite doorheen ieder jaar weer
Zelfs met al mijn schoolziekdagen. Tot mijn pa het zat was
Hij kwam mijn kamer op en zei, je gaat nu naar school of ik flikker een emmer koud water over je heen. Ik zei "doe je toch niet" 2 minuten later stond ik dus zeiknat naast mijn bed. De held
Teeeering!quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh, ik was om de haverklap schoolziekMaar liep er dan ook wel zonder moeite doorheen ieder jaar weer
Hij kwam mijn kamer op en zei, je gaat nu naar school of ik flikker een emmer koud water over je heen. Ik zei "doe je toch niet" 2 minuten later stond ik dus zeiknat naast mijn bed. De held
Ik was vroeger echt vaak ziek, maar vond school ook altijd vreselijk en had nooit zin om te gaan.![]()
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh, ik was om de haverklap schoolziekMaar liep er dan ook wel zonder moeite doorheen ieder jaar weer
En dat was de laatste keer zeker dat je schoolziek was ?
Ik heb kinkhoest gehad als kind, was bijna 3 maanden ziek![]()
Werd ook volgestopt met medicatie waar het niet beter van werd. Mja was gevaccineerd, dus de opvatting was dat het geen kinkhoest kon zijn.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Heel verstandig!quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja man, gisteravond dus bij maatje van me langs. Daarna nog ff hiero online geweest. Heerlijk uitgeslapen vandaag, boodschappen laten bezorgen. Ff helemaal niks![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Werd ook volgestopt met medicatie waar het niet beter van werd. Mja was gevaccineerd, dus de opvatting was dat het geen kinkhoest kon zijn.Ah joy....
![]()
Ze hadden bij de bouwmarkt een cirkelzaag afgeprijsd tot 47 euro
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou best kunnen idd.. Hopelijk zakt t snel afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kwam er niet meer mee weg nee met zeggen "Ik voel me niet lekker"quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha
En dat was de laatste keer zeker dat je schoolziek was ?
Dat is wel lang zegquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Werd ook volgestopt met medicatie waar het niet beter van werd. Mja was gevaccineerd, dus de opvatting was dat het geen kinkhoest kon zijn.Dan mis je ook aardig wat school etc..
Was die eerst die 50 euro zekerquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hadden bij de bouwmarkt een cirkelzaag afgeprijsd tot 47 euro
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kwam er niet meer mee weg nee met zeggen "Ik voel me niet lekker"![]()
He we hebben een dokter in de zaalquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Misselijk en diaree, norrit erin. Als je maag rustig is stopt je boezem waarschijnlijk ook met fibrilleren. Als niet dan toch misschien naar de dokter en daarna naar ziekenhuis voor reset van je hartheb een extra beta blokker ingenoemn. Hopelijk doet die zijn werk
Eerst de koortsthermometer erbijquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kwam er niet meer mee weg nee met zeggen "Ik voel me niet lekker"
quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was ook wel nodig hoor, loop mezelf te vaak voorbij. Dus trap vaker op de rem de laatste tijd.Doe het danquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Verstandig!Dat zouden meer mensen moeten doen!
Het verklaart een hoop!quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar je kan dus best 3 maanden basisschool missen![]()
Beta bolker?quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He we hebben een dokter in de zaalheb een extra beta blokker ingenoemn. Hopelijk doet die zijn werk
![]()
![]()
Nee nee was nu met 30 of 40% korting. Ik werd tegengehouden door mijn beste vriend. Die vroeg oprecht: en wat ga je ermee doen dan?quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Achteraf gezien vind ik het wel een top actie, maar godver wat was ik toen kwaadquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Teeeering!
Ik was vroeger echt vaak ziek, maar vond school ook altijd vreselijk en had nooit zin om te gaan.
En wat zei je gaat je niks aanquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee was nu met 30 of 40% korting. Ik werd tegengehouden door mijn beste vriend. Die vroeg oprecht: en wat ga je ermee doen dan?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: