SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wel een goede TT
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Want slavink zijn is samen lachen samen huilen leven door dicht bij elkaar te zijn. Want slavink zijn dat wil toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
DriesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Homijnbolk?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik heb ook maar een account op Twitter aangemaakt. Gewoon voor de zekerheid.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Op Xquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:58 schreef Homijn het volgende:
Ik heb ook maar een account op Twitter aangemaakt. Gewoon voor de zekerheid.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Gezworen en geschorenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb er ooit eentje aangemaakt voor gratis cryptocoins.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:58 schreef Homijn het volgende:
Ik heb ook maar een account op Twitter aangemaakt. Gewoon voor de zekerheid.![]()
![]()
Niks is gratiesjquote:Op zaterdag 9 november 2024 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eentje aangemaakt voor gratis cryptocoins.![]()
![]()
Ow hehequote:Op zaterdag 9 november 2024 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Was met nieuwe coins die naam wilden maken.
Veel moeite voor een paar cent aan coins!![]()
![]()
quote:Ik zit net naar een stukje over Anthony Hopkins te kijken en zijn stemgebruik schijnt deels op HAL9000 gebaseerd te zijn!
(In Silence of the lambs.)
![]()
En flink aan verdiend?quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eentje aangemaakt voor gratis cryptocoins.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
KlobThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb 90% van m'n inleg verloren door een scam!quote:![]()
Nooit meer naar omgekeken, misschien is die overige 10% inmiddels wel goud geld waar geworden!![]()
![]()
Zeker en vast!quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 90% van m'n inleg verloren door een scam!![]()
Nooit meer naar omgekeken, misschien is die overige 10% inmiddels wel goud geld waar geworden!![]()
![]()
De dalton sistersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
En wij gaan met de tandem naar AmerikaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GrgrI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En Leo heeft zijn kerstpakske al aanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@R-woud93 Over een paar uurtjes gaat het hier los in Abingdon!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
R.I.P DTS.![]()
Mooie muziek welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nicequote:Op zaterdag 9 november 2024 15:34 schreef Stoorzendert het volgende:
@:R-woud93 Over een paar uurtjes gaat het hier los in Abingdon!
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Van duinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gareth gatesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo, Mini-ToT's slaapkamer is weer wat verder in orde gemaakt; er zit nu primitieve verduistering voor de ramen.
Mocht hij daar goed kunnen slapen, dan komt er uiteraard wel iets permanenters!![]()
![]()
Komt allemaal wel..quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Ja er moet uiteraard nog veel meer gebeuren daar, maar het begin is er!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Klopt, maar ik word vaak wel moedeloos door onverwachte dingen. Sommige tegenslagen in het klussen vallen met wat denkwerk wel op te lossen, maar andere dingen hakken er veel harder in.quote:![]()
Begrijpelijk ja, maar ik vind dat je toch idd veel dingen goed zelf oplost..quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar ik word vaak wel moedeloos door onverwachte dingen. Sommige tegenslagen in het klussen vallen met wat denkwerk wel op te lossen, maar andere dingen hakken er veel harder in.
Thanks!quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Begrijpelijk ja, maar ik vind dat je toch idd veel dingen goed zelf oplost..![]()
Ja ik zal ook wel moeten, hoewel ik met sommige dingen wel wat hulp krijg. (Warmtepompboiler enzo.)
![]()
Dat is fijnquote:Op zaterdag 9 november 2024 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ja ik zal ook wel moeten, hoewel ik met sommige dingen wel wat hulp krijg. (Warmtepompboiler enzo.)
Soms kun je dingen ook niet alleen oplossen en of maken
Don't make him jealousquote:Op zaterdag 9 november 2024 15:34 schreef Stoorzendert het volgende:
@:R-woud93 Over een paar uurtjes gaat het hier los in Abingdon!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: