Als een macabbi mongool om een uur s' nachts mijn huis gaat bewerken met een pijp wil je dat dat ik dan maar ga denken "ja maar gelukkig is het geen marokkaan"quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:38 schreef Bassie48 het volgende:
Mijn god, wat zijn linksen toch imbecielen. Al jarenlang vallen Marokkaanse jongeren joden lastig in de hoofdstad en nou beweren ze dat het geweld initieel aan de joden te wijten was.
Nu werd men echt aangevallen. Ik kom uit Amsterdam en ken het niet. Daarnaast is het duidelijk met opzet vanuit bepaalde groep. Dat zullen vooral Marokkanen zijn. Los het eens een keer op met die groep in al die jaren.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven hoor, in 2005 liep half Nederland met een sjaal als dat als fashion.
"Weet u meneer dat u jodenjacht verheerlijkt?"
[ afbeelding ]
Zou pas een vervelend Nederland zijn als iedereen met je gaat bemoeien wat je aan doet. Of wil je ook dat mensen je voor kinderslavenhouder uitmaken omdat je een spijkerbroek hebt die gemaakt is in vage arbeidsomstandigheden? Of moordenaar vanwege die leren schoenen?
Eens.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:40 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Halsema had die Israëlische supporters nooit toe moeten laten. En wij moeten ons eigen tuig eens goed aanpakken
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:38 schreef Bassie48 het volgende:
Mijn god, wat zijn linksen toch imbecielen. Al jarenlang vallen Marokkaanse jongeren joden lastig in de hoofdstad en nou beweren ze dat het geweld initieel aan de joden te wijten was.
Jullie zijn te walgelijk om in woorden uit te drukken. Wacht maar tot radicaal-rechts definitief de macht grijpt in dit land.
Dit is echt weer typisch 'beste stuurlui staan aan de wal'.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:40 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Halsema had die Israëlische supporters nooit toe moeten laten. En wij moeten ons eigen tuig eens goed aanpakken
Nee hoorquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:31 schreef HowardRoark het volgende:
We know, je had dit gisteren al gepost.
Die nuance ontbrak totaal op vrijdagochtend. Ondanks dat er waarschijnlijk meldingen zijn gemaakt door politieagenten, zijn deze verzwegen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze groep werd ook redelijk snel ingesloten door de ME, waarna ze dus die Bender journalist bedreigden en bekogelden met stenen.
Het bevestigt eigenlijk alleen maar het beeld dat er van twee kanten religieuze tokkies op zoek waren naar gezeik.
Meer moet je niet van mij verwachten. Sta versteld van de heisa over Amsterdammers die hun mede-Amsterdammers zijn komen verdedigen. Het is de omgekeerde wereld.quote:
Tja, gelukkig zijn er ook genoeg van links dit die veroordelen, maar een deel is nu eenmaal doordrongen met Islamofilie en zal altijd de hand boven het hoofd houden van de Islamtische gemeenschappen, al zetten ze heel Amsterdam in de hens, dan is het nog de schuld van anderen of externe factoren.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:38 schreef Bassie48 het volgende:
Jullie zijn te walgelijk om in woorden uit te drukken. Wacht maar tot radicaal-rechts definitief de macht grijpt in dit land.
Zij is gewoon als leider niet groots genoeg. Dit is de tweede fout in korte tijd.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit is echt weer typisch 'beste stuurlui staan aan de wal'.
Halsema moet dit en Halsema moet dat. Ga er maar aanstaan. Ik zou zo'n baan nooit kiezen. Zij wel. Haar beslissing. Wat ze ook doet (en dat geldt dus voor alle functies waar openbaar gezag bij komt kijken) het is nooit goed.
En wat bedoel je met 'wij moeten ons eigen tuig eens aanpakken'?
Wie zijn 'wij' en wat wordt bedoeld met 'ons eigen tuig'?
En vooral 'hoe' moet dat dan aangepakt worden?
Zoals de IRA destijds deed?
Of de ETA?
Europa heeft volgens mij genoeg ervaring met binnenlandse vrijheidsstrijders/terrorisme.
Nee dat was een andere idiootquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
We know, je had dit gisteren al gepost.
Leuk account vol quasi antisemitische drek trouwens, zo kennen we extreemlinks weer.
Ik dacht trouwens dat de harde kern van Ajax) Blijkbaar eerder op de hoogte) zou ingrijpen.....quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Meer moet je niet van mij verwachten. Sta versteld van de heisa over Amsterdammers die hun mede-Amsterdammers zijn komen verdedigen. Het is de omgekeerde wereld.
Vrienden van me die werden gedehumaniseerd, doodgewenst... en dan ophef over de reactie. Klaar met deze zogenaamde verontwaardigheid waarin 1 kant heilig wordt verklaard.
Alsjeblieft niet zegquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:38 schreef Bassie48 het volgende:
Volgens mij zeggen niet veel men dat hier. Het blijkt wel werkelijkheid te zijn geweest voor de wedtrijd. Van twee kanten. Later liep het echt pas mis.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:38 schreef Bassie48 het volgende:
kies uw beschermheer wijselijk, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Meer moet je niet van mij verwachten. Sta versteld van de heisa over Amsterdammers die hun mede-Amsterdammers zijn komen verdedigen. Het is de omgekeerde wereld.
Vrienden van me die werden gedehumaniseerd, doodgewenst... en dan ophef over de reactie. Klaar met deze zogenaamde verontwaardigheid waarin 1 kant heilig wordt verklaard.
True colours.quote:
Dat is de boel wel enorm omdraaien in feiten.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:00 schreef tjoptjop het volgende:
Dit heeft Israël wel uitstekend gespeeld zeg, petje af. Kan menig marketingmiepje nog wat van leren.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook van Joden tegen moslims aangezien er een Turkse taxichauffeur de kanker in is geslagen. Kortom voetbalgeweld en geen pogrom.
Niks Amsterdammers. Marokkaans tuig en activistisch afval.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een op Telegram georganiseerde 'Jodenjacht' (niet mijn woorden) is 'het verdedigen van Amsterdammers'?quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja. En jij zit eenzaam in een dorp.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:03 schreef michaelmoore het volgende:
amsterdam is een smerige stinkstad raar volk allemaal met allochionen asielzoekers
prachtig mooi dorp met een gezellig cafe, is altijd gezellig nederlands vok daar en een biljart en te kaarten ookquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. En jij zit eenzaam in een dorp.
Wat jammer nou dat je de racisme kaart op tafel legt, dat maakt je verhaal helemaal belachelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Een uitspraak die nergens op slaat. Je hebt het over een (eengod)godsdienst waar veel mensen een houvast aan hebben. Typisch islamistisch, hoe kom je er op? Zoveel mensen die opgegroeid zijn met die godsdienst, waarvan oa gastvrijheid heel hoog staat, die niks te maken willen hebben met deze escalerende bende idioten. Een generaliserende uitspraak die polariseert, racistisch is en kant nog wal raakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |