SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Halloquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Hallo eenieder die graag verwelkomd wordt!![]()
![]()
Amyquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:51 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Voor jou natuurlijk geen warm bad, want jij hebt het graag droogquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor jou natuurlijk geen warm bad, want jij hebt het graag droog
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Man man man wat een wereld leven we in.
Belt net mijn vader op, bijna in tranen, hebben ze vannacht zijn volière helemaal leeg gehaald![]()
![]()
Kansloze lui![]()
EENIEDERquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:51 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Whutquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Belt net mijn vader op, bijna in tranen, hebben ze vannacht zijn volière helemaal leeg gehaald![]()
![]()
Kansloze lui![]()
![]()
Manmanmanquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
![]()
Kansloze lui![]()
![]()
![]()
![]()
En het waren gewoon wat zebravinkjes, kanaries, geen dure vogels ofzo, maar wel die man zijn hobby
Ik ben nu echt ziedend
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2024 11:06:35 ]![]()
WTF???quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
![]()
Kansloze lui![]()
![]()
Jeetje niet normaalquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
![]()
Kansloze lui![]()
En terecht.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
En het warem gewoon wat zebravinkjes, kanaries, geen dure vogels ofzo, maar wel die man zijn hobby
Ik ben nu echt ziedend![]()
Blijf met je poten van andermans spullen af.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
![]()
Kansloze luisneuneuzen
Knuffel voor je vader
Mijn vader was een lompe boer, onze hond en z'n kippen konden een schop verwachten als ze voor zijn voeten liepen, maar z'n kanaries waren alles voor hem. Hij was zo voorzichtig met ze en als een eitje niet uit kwam en het diertje dood ging als hij het eitje alsnog open maakte, kon hij er behoorlijk emotioneel onder worden.
Ik kan me de emoties van je vader heel goed voorstellen....![]()
Maar echt leeggehaald, of vogels losgelaten?quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
En het warem gewoon wat zebravinkjes, kanaries, geen dure vogels ofzo, maar wel die man zijn hobby
Ik ben nu echt ziedendCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Echt hequote:Op zaterdag 9 november 2024 11:09 schreef Lovely het volgende:
Wat een kutvolk ook @:Aardappelschotel![]()
![]()
Mijn vader zou zeggen, handen er af kappen van dat volkquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Eens met jouw vaderquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mijn vader zou zeggen, handen er af kappen van dat volk![]()
![]()
Leeggehaald, die vogels zouden niet allemaal wegvliegen, er zaten ook een paar bij die niet kunnen vliegenquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar echt leeggehaald, of vogels losgelaten?![]()
Echt hequote:Op zaterdag 9 november 2024 11:09 schreef Lovely het volgende:
Wat een kutvolk ook @:Aardappelschotel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Leeggehaald, die vogels zouden niet allemaal wegvliegen, er zaten ook een paar bij die niet kunnen vliegen![]()
![]()
Zou toch aangifte doenquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
We kunnen niet veel, naar de politie gaan heeft toch geen zin.![]()
Geen van de buren heeft iets gemerkt?quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
We kunnen niet veel, naar de politie gaan heeft toch geen zin.
Waren er geringde vogels bij?![]()
Wat en rotzakken lopen er toch ook rond.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
![]()
Kansloze lui
Is er niemand met een camera? Die toevallig iets opgenomen heeft?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Misschien hebben mensen wel wat gehoord en of iets gezien?quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
We kunnen niet veel, naar de politie gaan heeft toch geen zin."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Daar moet je wel rekening mee houden ben ik bangquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:18 schreef JustinK het volgende:
Ik hoop niet dat de spreekwoordelijke vogel gevlogen isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
![]()
Kansloze lui![]()
![]()
![]()
Ja daar ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moet je wel rekening mee houden ben ik bang![]()
Wat bezield mensen toch ook,quote:
Kan jeniet eens meer achter je huis vogeltjes houden zonder er een lading beveiliging op te zetten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja er lopen een boel gekken rondquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat bezield mensen toch ook,
Kan jeniet eens meer achter je huis vogeltjes houden zonder er een lading beveiliging op te zetten.![]()
![]()
Tegenwoordig wordt alles wat los of vast zit gestolen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zelfs in Groningen!quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:26 schreef Lovely het volgende:
Tegenwoordig wordt alles wat los of vast zit gestolen![]()
Wat een stuk afval ben je dan ook zeg, een volière leeg jatten
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja dan was het geen rare activist die geen dieren in een kooi wilde zien.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Leeggehaald, die vogels zouden niet allemaal wegvliegen, er zaten ook een paar bij die niet kunnen vliegen
Pff marktplaats in de gaten houden?
Denk dat ik toch ook aangifte zou doen voor de zekerheid.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Behalve dat maandag alles dicht is en de belgen naar nederland trekken denk ik.quote:Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Waarom is maandag alles dicht in België?quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Behalve dat maandag alles dicht is en de belgen naar nederland trekken denk ik."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zo, alvast een deel van de zooi op zolder gesorteerd en een deel op de vliering gezet.
Ook het gebroken luik van de vliering gelijmd.
Nu ff pauze; ik merk dat mijn reserves nog steeds bijna 0 zijn.
Later de zolder verder opruimen voor zover mogelijk en waarschijnlijk morgen beginnen met er een slaapkamer van te maken.![]()
![]()
Take it easyquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:54 schreef ToT het volgende:
Zo, alvast een deel van de zooi op zolder gesorteerd en een deel op de vliering gezet.
Later de zolder verder opruimen voor zover mogelijk en waarschijnlijk morgen beginnen met er een slaapkamer van te maken.![]()
![]()
Zeker!quote:
Dat luikje zat ik wat tegenop te kijken; de makelaar zei dat die vervangen moest worden, maar dan moet je weer latjes van het juiste formaat zien te vinden en aan een nieuw luikje vast maken, scharnieren op de juiste manieren bevestigen, sluiting ook enz.
Maar het kan zo te zien gewoon gelijmd worden!![]()
![]()
Ah Mini-ToT gaat op zolder slapen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:54 schreef ToT het volgende:
Lekker in een rustig tempo het klaar maken.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh dat scheelt idd een hoop gedoe! Dat is wel fijnquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Dat luikje zat ik wat tegenop te kijken; de makelaar zei dat die vervangen moest worden, maar dan moet je weer latjes van het juiste formaat zien te vinden en aan een nieuw luikje vast maken, scharnieren op de juiste manieren bevestigen, sluiting ook enz.
Maar het kan zo te zien gewoon gelijmd worden!![]()
![]()
Ja hij heeft nu echt een piepklein kamertje, maar hij wilde zo dicht mogelijk bij mij in de buurt slapen; de grote zolder vond hij maar niks.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah Mini-ToT gaat op zolder slapen?![]()
Lekker in een rustig tempo het klaar maken..
Maar het buurjochie hier zit 's nachts en 's ochtends vroeg constant te huilen en daar wordt Mini-ToT steeds wakker van. Laatst even goed met hem zitten overleggen en nu wil hij toch wel liever op zolder slapen....maar hij heeft het liefst dat mijn bed daar dan ook komt te staan, zo dicht mogelijk bij hem in de buurt!![]()
![]()
Goed bezig!quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:54 schreef ToT het volgende:
Later de zolder verder opruimen voor zover mogelijk en waarschijnlijk morgen beginnen met er een slaapkamer van te maken.
Jij hebt wel een vaste trap naar de zolder toch?
Hihi dan woont miniToT straks als een eckte FOK!ker
quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goed bezig!
Hihi dan woont miniToT straks als een eckte FOK!ker![]()
![]()
Denk aan jezelf. Succesquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:54 schreef ToT het volgende:
Later de zolder verder opruimen voor zover mogelijk en waarschijnlijk morgen beginnen met er een slaapkamer van te maken.Werewolf
Naar zolder is idd een vaste trap!quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goed bezig!
Hihi dan woont miniToT straks als een eckte FOK!kerDe metalen halve maantjes er op wil ik wel vervangen; die kraken enorm en zijn ook zwaar aangetast.
Op zolder is nog een vlizotrap.![]()
![]()
Ah dat is wel vervelend dan.. maar dan zijn de muren ook niet echt dik, als je dat kan horen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij heeft nu echt een piepklein kamertje, maar hij wilde zo dicht mogelijk bij mij in de buurt slapen; de grote zolder vond hij maar niks.
Maar het buurjochie hier zit 's nachts en 's ochtends vroeg constant te huilen en daar wordt Mini-ToT steeds wakker van. Laatst even goed met hem zitten overleggen en nu wil hij toch wel liever op zolder slapen....maar hij heeft het liefst dat mijn bed daar dan ook komt te staan, zo dicht mogelijk bij hem in de buurt!"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ze zijn enorm dik, maar geen spouw en we hebben houten vloeren.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is wel vervelend dan.. maar dan zijn de muren ook niet echt dik, als je dat kan horen.
Deze huizen zijn meer dan 250 jaar oud en geluidsisolatie was toen nog niet helemaal optimaal.![]()
![]()
Nog van klei gemaakt?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zijn enorm dik, maar geen spouw en we hebben houten vloeren.
Deze huizen zijn meer dan 250 jaar oud en geluidsisolatie was toen nog niet helemaal optimaal.![]()
![]()
Ahzo..quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zijn enorm dik, maar geen spouw en we hebben houten vloeren.
Deze huizen zijn meer dan 250 jaar oud en geluidsisolatie was toen nog niet helemaal optimaal."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dan mag er nog wel zo'n kokosmat bijkomenquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goed bezig!
Hihi dan woont miniToT straks als een eckte FOK!ker![]()
![]()
Whehehe!quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:22 schreef maily het volgende:
[..]
Dan mag er nog wel zo'n kokosmat bijkomen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Bedankt voor je dm. Ik ga het zeker proberen.![]()
![]()
Bolkje voor GGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer een klein beetje gedaan op zolder. Ik heb veel te veel zooi daar. Werkt ook wat demotiverend, maar ik ga niet alles volledig opruimen nu; de zolder is echt groot en er kan voor nu nog wel ff een rommelhoekje overblijven, zolang het slaapkamergedeelte maar leuk wordt.![]()
![]()
Moet jujist een motivatie zijn om het te hebben opgeruimd lijkt mijquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:48 schreef ToT het volgende:
Weer een klein beetje gedaan op zolder. Ik heb veel te veel zooi daar. Werkt ook wat demotiverend, maar ik ga niet alles volledig opruimen nu; de zolder is echt groot en er kan voor nu nog wel ff een rommelhoekje overblijven, zolang het slaapkamergedeelte maar leuk wordt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik loop mezelf al zo ontzettend voorbij.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet jujist een motivatie zijn om het te hebben opgeruimd lijkt mij![]()
Dan moet je het niet doen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik loop mezelf al zo ontzettend voorbij.
Ga iets leuks doen voor je zelf, dat kamertje op zolder kan maandag ook nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik bolk zo af en toe tussendoor!quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je het niet doen.
Ga iets leuks doen voor je zelf, dat kamertje op zolder kan maandag ook nog![]()
![]()
Woorden naar mijn hartquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je het niet doen.
Ga iets leuks doen voor je zelf, dat kamertje op zolder kan maandag ook nog
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Gaan de werkzaamheden bij jou volgens schema?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet jujist een motivatie zijn om het te hebben opgeruimd lijkt mijAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Whehe!quote:
Ja nou ik wil het gewoon leuk voor elkaar hebben voor Mini, en maandag krijg ik ook weer iemand over de vloer.![]()
Mini maakt het niet uit, die is blij met alles wat er is en wat je doet.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja nou ik wil het gewoon leuk voor elkaar hebben voor Mini, en maandag krijg ik ook weer iemand over de vloer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat zeker ja!quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mini maakt het niet uit, die is blij met alles wat er is en wat je doet.![]()
![]()
Deel van het probleem is dat ik zooi op en neer blijf slepen; ik heb veel spul van de aanbouw tijdelijk naar zolder gesleept omdat ik over een tijdje daar aan de vloer wil gaan werken, maar nu ligt dat spul dus in de weg op zolder omdat het Mini-ToT's slaapkamer wordt daar.
Maar er is zoals gezegd genoeg ruimte boven om de boel tijdelijk ff op te stapelen in een hoek enzo.![]()
Ah, dat wordt mini's mancave... Mooie ruimte hoor, lekker grootquote:Op zaterdag 9 november 2024 13:04 schreef ToT het volgende:
Deel van het probleem is dat ik zooi op en neer blijf slepen; ik heb veel spul van de aanbouw tijdelijk naar zolder gesleept omdat ik over een tijdje daar aan de vloer wil gaan werken, maar nu ligt dat spul dus in de weg op zolder omdat het Mini-ToT's slaapkamer wordt daar.
Maar er is zoals gezegd genoeg ruimte boven om de boel tijdelijk ff op te stapelen in een hoek enzo.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Grote kast(en) ervoor zodat de rommel uit het zicht is. Misschien een optie?quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:04 schreef ToT het volgende:
Maar er is zoals gezegd genoeg ruimte boven om de boel tijdelijk ff op te stapelen in een hoek enzo.![]()
En dat noem jij iets leuks doenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
RedBubble heeft leuke stickers.
Ik denk dat ik een moodboard ga maken maar de stickers niet losmaken. Kwak zo erop.Werewolf
Dot bolken doe ik ook graagquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier gebeurd vandaag niets, heb zelf de bedoel een beetje recht gezet. Mijn hele aanrecht stond vol en kon nergens bij. De taart afgemaakt en verder zo boodschappen doen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gaan de werkzaamheden bij jou volgens schema?
Kan nu toch niets doen verder in huis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan doe je het dinsdag, hij kan toch slapen, zijn kamertje is toch klaar?quote:Op zaterdag 9 november 2024 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja nou ik wil het gewoon leuk voor elkaar hebben voor Mini, en maandag krijg ik ook weer iemand over de vloer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, morgen komen ze leggen. En toch je taartquote:Op zaterdag 9 november 2024 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier gebeurd vandaag niets, heb zelf de bedoel een beetje recht gezet. Mijn hele aanrecht stond vol en kon nergens bij. De taart afgemaakt en verder zo boodschappen doen.
Kan nu toch niets doen verder in huis.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik deed altijd een lap een de balken, en daar de rommelachter zettenquote:Op zaterdag 9 november 2024 13:04 schreef ToT het volgende:
Maar er is zoals gezegd genoeg ruimte boven om de boel tijdelijk ff op te stapelen in een hoek enzo.
Misschien een leuke doek met iets leuks er op voor Mini?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij mag datquote:
Ja een beetje behelpen, heb het aan de keuken tafel afgemaaktquote:Op zaterdag 9 november 2024 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, morgen komen ze leggen. En toch je taart
Laag cake, Banketbakkersroom en dan een laag cake, dan een laag jam, dan een laag cake dan rondom slagroom, amandelnootjes er langs en dan chocolade er boven opquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De andere kant heb ik roze gemaakt. EN dan nog een dot slagroom er boven op.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een dot slagroom, als dot dat doet dan komt het goedquote:Op zaterdag 9 november 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De andere kant heb ik roze gemaakt. EN dan nog een dot slagroom er boven op.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
CappuccinoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zeer zeker!quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, dat wordt mini's mancave... Mooie ruimte hoor, lekker groot
De hoek waarin hij komt te slapen is nu grotendeels klaar. Alleen nog ff een stekkerdoos met een langere kabel leggen en de ramen voorlopig even afplakken.![]()
![]()
Op die zolder niet, nee. Kan onmogelijk naar boven komen vanwege de trap en de deur daar.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Grote kast(en) ervoor zodat de rommel uit het zicht is. Misschien een optie?
Stellages kunnen wel, en die heb ik nog wel.![]()
Dinsdag krijg ik ook iemand hier, drukdrukdruk!quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doe je het dinsdag, hij kan toch slapen, zijn kamertje is toch klaar?
Nee die hoek moet gewoon ff in orde zijn voor een leuke eerste indruk. De ergste troep moet opgeruimd zijn en er moet wat speelgoed liggen.![]()
![]()
Heb ik idd ook aan zitten denken; ik heb er wel een paar maar die zijn niet groot genoeg.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik deed altijd een lap een de balken, en daar de rommelachter zetten
Misschien een leuke doek met iets leuks er op voor Mini?
Ik heb nog wel wat backdrops voor fotografie, die kan ik wel gebruiken.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Honkey tonky muziekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Truequote:Op zaterdag 9 november 2024 14:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sommige mensen verdienen een high five op hun bakkes met een 🪑They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoppa zo een stoelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo, ff dubbelzijdig plakband gehaald bij de Action om tijdelijk wat tegen de zolderraampjes te plakken voor Mini-ToT.
En toen ik daar was, zag ik dat Pietenpakjes in de aanbieding waren, dus daar ook gelijk ff eentje van gekauft!De enige blauwe in zijn maat die er nog was!
![]()
![]()
5 euroThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mini-ToT boft met een papa zoals jijquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:17 schreef ToT het volgende:
Zo, ff dubbelzijdig plakband gehaald bij de Action om tijdelijk wat tegen de zolderraampjes te plakken voor Mini-ToT.
En toen ik daar was, zag ik dat Pietenpakjes in de aanbieding waren, dus daar ook gelijk ff eentje van gekauft!De enige blauwe in zijn maat die er nog was!
Werewolf
quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mini-Tot boft met een papa zoals jij![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mini-Tot boft met een papa zoals jijquote:![]()
![]()
![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
BolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er is nu een leuk evenement in het centrum, veel mensen verkleed enzo, leuke muziek, kermis......maar geen Mini-ToT hier.
Ach, er komen genoeg andere momenten!![]()
![]()
Binnenkort komtquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:23 schreef ToT het volgende:
Er is nu een leuk evenement in het centrum, veel mensen verkleed enzo, leuke muziek, kermis......maar geen Mini-ToT hier.
Ach, er komen genoeg andere momenten!![]()
![]()
![]()
zo danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:24 schreef ToT het volgende:
[..]Yupyup, en hij heeft dus al een pietenpakje nu!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:
1 seconde
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
2 seconden
Homijngod voor jou.quote:
Doet hij altijd die Justin, die bolkt iedereen de moederquote:
![]()
Vork
Kunkunstquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-11-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1444 / +288 / +71 / 3948 / 4304
2. KillemWieft / 412 / +40 / +48 / 221 / 379
3. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
4. Dr.Mikey / 316 / +21 / +50 / 468 / 630
5. AardappelSchotel / 298 / +33 / +7 / 1338 / 1546
6. Rob / 194 / +100 / +9 / 188 / 235
7. Lovely / 194 / +11 / +3 / 1231 / 1389
8. Pinnenmutske / 179 / +26 / +38 / 638 / 816
9. hemarookworst / 151 / +14 / +32 / 399 / 519
10. mario390 / 132 / +45 / +5 / 85 / 140
11. HappyCharly / 131 / +27 / +2 / 282 / 341
12. ToT / 128 / +34 / +9 / 951 / 1062
13. loveyoulongtime / 126 / +0 / +5 / 357 / 430
14. Bally-b / 119 / +0 / +26 / 23 / 35
15. gebrokenglas / 117 / +45 / +30 / 606 / 696
16. devzero / 116 / +5 / +0 / 249 / 318
17. sp3c / 110 / +0 / +0 / 222 / 270
18. kree / 100 / +1 / +99 / 34 / 75
19. mascara-klodder / 94 / +22 / +3 / 174 / 239
20. MizzezAmy / 88 / +4 / +7 / 810 / 916SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Jullie hebben dit zelf gewild. AardappelSchotel in ONZ / [ronde 75 Het Dodetopicspel #16987] Wat is deze?quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
R.I.P DTS.![]()
Monitor was ineens een term
na een korte vrijage
tussen een beeldscherm
en BondageMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:30 schreef Homijn het volgende:
[..]
Jullie hebben dit zelf gewild. AardappelSchotel in ONZ / [ronde 75 Het Dodetopicspel #16987] Wat is deze?
Eigenlijk moet ik ook een religie bedenken, net als het Maanvisme.
Waar is die eigenlijk? Weet iemand waar @Maanvis ?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Klinkt goed. Iedereen moet 11 keer per dag bidden in de richting van de duinen.quote:
Het weer presenteren?quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dit weerwolfje gaat iets nuttigs doenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:34 schreef Homijn het volgende:
Waar is die eigenlijk? Weet iemand waar @:Maanvis ?
Hier!![]()
Komt zelden tot nooit meer, vermaakt zich geloof ik op X of zoquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:34 schreef Homijn het volgende:
Waar is die eigenlijk? Weet iemand waar @:Maanvis ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kun je daar dan ook kuttopics openen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt zelden tot nooit meer, vermaakt zich geloof ik op X of zo
Hij welquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:37 schreef Homijn het volgende:
[..]
Kun je daar dan ook kuttopics openen?![]()
Geen idee, ik zit daar niet ook niet op tiktok of telegramquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:37 schreef Homijn het volgende:
[..]
Kun je daar dan ook kuttopics openen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: