SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Halloquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Hallo eenieder die graag verwelkomd wordt!![]()
![]()
Amyquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:51 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Voor jou natuurlijk geen warm bad, want jij hebt het graag droogquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor jou natuurlijk geen warm bad, want jij hebt het graag droog
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Man man man wat een wereld leven we in.
Belt net mijn vader op, bijna in tranen, hebben ze vannacht zijn volière helemaal leeg gehaald![]()
![]()
Kansloze lui![]()
EENIEDERquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:51 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Whutquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Belt net mijn vader op, bijna in tranen, hebben ze vannacht zijn volière helemaal leeg gehaald![]()
![]()
Kansloze lui![]()
![]()
Manmanmanquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
![]()
Kansloze lui![]()
![]()
![]()
![]()
En het waren gewoon wat zebravinkjes, kanaries, geen dure vogels ofzo, maar wel die man zijn hobby
Ik ben nu echt ziedend
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2024 11:06:35 ]![]()
WTF???quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
![]()
Kansloze lui![]()
![]()
Jeetje niet normaalquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
![]()
Kansloze lui![]()
En terecht.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
En het warem gewoon wat zebravinkjes, kanaries, geen dure vogels ofzo, maar wel die man zijn hobby
Ik ben nu echt ziedend![]()
Blijf met je poten van andermans spullen af.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
![]()
Kansloze luisneuneuzen
Knuffel voor je vader
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Mijn vader was een lompe boer, onze hond en z'n kippen konden een schop verwachten als ze voor zijn voeten liepen, maar z'n kanaries waren alles voor hem. Hij was zo voorzichtig met ze en als een eitje niet uit kwam en het diertje dood ging als hij het eitje alsnog open maakte, kon hij er behoorlijk emotioneel onder worden.
Ik kan me de emoties van je vader heel goed voorstellen....![]()
Maar echt leeggehaald, of vogels losgelaten?quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
En het warem gewoon wat zebravinkjes, kanaries, geen dure vogels ofzo, maar wel die man zijn hobby
Ik ben nu echt ziedendCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Echt hequote:Op zaterdag 9 november 2024 11:09 schreef Lovely het volgende:
Wat een kutvolk ook @:Aardappelschotel![]()
![]()
Mijn vader zou zeggen, handen er af kappen van dat volkquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Eens met jouw vaderquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mijn vader zou zeggen, handen er af kappen van dat volk![]()
![]()
Leeggehaald, die vogels zouden niet allemaal wegvliegen, er zaten ook een paar bij die niet kunnen vliegenquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar echt leeggehaald, of vogels losgelaten?![]()
Echt hequote:Op zaterdag 9 november 2024 11:09 schreef Lovely het volgende:
Wat een kutvolk ook @:Aardappelschotel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Leeggehaald, die vogels zouden niet allemaal wegvliegen, er zaten ook een paar bij die niet kunnen vliegen![]()
![]()
Zou toch aangifte doenquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
We kunnen niet veel, naar de politie gaan heeft toch geen zin.![]()
Geen van de buren heeft iets gemerkt?quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
We kunnen niet veel, naar de politie gaan heeft toch geen zin.
Waren er geringde vogels bij?![]()
Wat en rotzakken lopen er toch ook rond.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
![]()
Kansloze lui
Is er niemand met een camera? Die toevallig iets opgenomen heeft?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Misschien hebben mensen wel wat gehoord en of iets gezien?quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
We kunnen niet veel, naar de politie gaan heeft toch geen zin."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Daar moet je wel rekening mee houden ben ik bangquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:18 schreef JustinK het volgende:
Ik hoop niet dat de spreekwoordelijke vogel gevlogen isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
![]()
Kansloze lui![]()
![]()
![]()
Ja daar ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moet je wel rekening mee houden ben ik bang![]()
Wat bezield mensen toch ook,quote:
Kan jeniet eens meer achter je huis vogeltjes houden zonder er een lading beveiliging op te zetten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja er lopen een boel gekken rondquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat bezield mensen toch ook,
Kan jeniet eens meer achter je huis vogeltjes houden zonder er een lading beveiliging op te zetten.![]()
![]()
Tegenwoordig wordt alles wat los of vast zit gestolen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zelfs in Groningen!quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:26 schreef Lovely het volgende:
Tegenwoordig wordt alles wat los of vast zit gestolen![]()
Wat een stuk afval ben je dan ook zeg, een volière leeg jatten
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja dan was het geen rare activist die geen dieren in een kooi wilde zien.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Leeggehaald, die vogels zouden niet allemaal wegvliegen, er zaten ook een paar bij die niet kunnen vliegen
Pff marktplaats in de gaten houden?
Denk dat ik toch ook aangifte zou doen voor de zekerheid.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Behalve dat maandag alles dicht is en de belgen naar nederland trekken denk ik.quote:Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Waarom is maandag alles dicht in België?quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Behalve dat maandag alles dicht is en de belgen naar nederland trekken denk ik."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zo, alvast een deel van de zooi op zolder gesorteerd en een deel op de vliering gezet.
Ook het gebroken luik van de vliering gelijmd.
Nu ff pauze; ik merk dat mijn reserves nog steeds bijna 0 zijn.
Later de zolder verder opruimen voor zover mogelijk en waarschijnlijk morgen beginnen met er een slaapkamer van te maken.![]()
![]()
Take it easyquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:54 schreef ToT het volgende:
Zo, alvast een deel van de zooi op zolder gesorteerd en een deel op de vliering gezet.
Later de zolder verder opruimen voor zover mogelijk en waarschijnlijk morgen beginnen met er een slaapkamer van te maken.![]()
![]()
Zeker!quote:
Dat luikje zat ik wat tegenop te kijken; de makelaar zei dat die vervangen moest worden, maar dan moet je weer latjes van het juiste formaat zien te vinden en aan een nieuw luikje vast maken, scharnieren op de juiste manieren bevestigen, sluiting ook enz.
Maar het kan zo te zien gewoon gelijmd worden!![]()
![]()
Ah Mini-ToT gaat op zolder slapen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:54 schreef ToT het volgende:
Lekker in een rustig tempo het klaar maken.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: