SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Halloquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Hallo eenieder die graag verwelkomd wordt!![]()
![]()
Amyquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:51 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Voor jou natuurlijk geen warm bad, want jij hebt het graag droogquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor jou natuurlijk geen warm bad, want jij hebt het graag droog
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Man man man wat een wereld leven we in.
Belt net mijn vader op, bijna in tranen, hebben ze vannacht zijn volière helemaal leeg gehaald![]()
![]()
Kansloze lui![]()
EENIEDERquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:51 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Whutquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Belt net mijn vader op, bijna in tranen, hebben ze vannacht zijn volière helemaal leeg gehaald![]()
![]()
Kansloze lui![]()
![]()
Manmanmanquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
![]()
Kansloze lui![]()
![]()
![]()
![]()
En het waren gewoon wat zebravinkjes, kanaries, geen dure vogels ofzo, maar wel die man zijn hobby
Ik ben nu echt ziedend
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2024 11:06:35 ]![]()
WTF???quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
![]()
Kansloze lui![]()
![]()
Jeetje niet normaalquote:Op zaterdag 9 november 2024 10:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
![]()
Kansloze lui![]()
En terecht.quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
En het warem gewoon wat zebravinkjes, kanaries, geen dure vogels ofzo, maar wel die man zijn hobby
Ik ben nu echt ziedend![]()
Blijf met je poten van andermans spullen af.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
![]()
Kansloze luisneuneuzen
Knuffel voor je vader
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Mijn vader was een lompe boer, onze hond en z'n kippen konden een schop verwachten als ze voor zijn voeten liepen, maar z'n kanaries waren alles voor hem. Hij was zo voorzichtig met ze en als een eitje niet uit kwam en het diertje dood ging als hij het eitje alsnog open maakte, kon hij er behoorlijk emotioneel onder worden.
Ik kan me de emoties van je vader heel goed voorstellen....![]()
Maar echt leeggehaald, of vogels losgelaten?quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
En het warem gewoon wat zebravinkjes, kanaries, geen dure vogels ofzo, maar wel die man zijn hobby
Ik ben nu echt ziedendCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Echt hequote:Op zaterdag 9 november 2024 11:09 schreef Lovely het volgende:
Wat een kutvolk ook @:Aardappelschotel![]()
![]()
Mijn vader zou zeggen, handen er af kappen van dat volkquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Eens met jouw vaderquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mijn vader zou zeggen, handen er af kappen van dat volk![]()
![]()
Leeggehaald, die vogels zouden niet allemaal wegvliegen, er zaten ook een paar bij die niet kunnen vliegenquote:Op zaterdag 9 november 2024 11:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar echt leeggehaald, of vogels losgelaten?![]()
Echt hequote:Op zaterdag 9 november 2024 11:09 schreef Lovely het volgende:
Wat een kutvolk ook @:Aardappelschotel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2024 11:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Leeggehaald, die vogels zouden niet allemaal wegvliegen, er zaten ook een paar bij die niet kunnen vliegen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: