De enige die gisteren pro menselijkheid waren, zijn het onschuldige deel van de aangevallen maccabi supporters. Niet alle Israeli zijn schuldig namelijk. De aanvallers van gisteren zeker wel.quote:
Heeft Wilders het wel eens over wat anders dan?quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Wilders heeft dit volledig over kunnen nemen omdat er geen Minister President was om de boel te leiden, al was het maar qua communicatie.
Wat je precies doet maakt niet eens zoveel uit (zie Beatrix) maar ben er, ga naar de plek, praat met mensen (onze NLse joden). En neem het initiatief daartoe.
Vanaf nu gaat het alleen nog maar over Marokkanen, Islam en dubbele nationaliteiten enzo. Wilders zijn agenda.
nee, geen drank. ik rook wel wiet, maar jij verdedigt pro-palestijnen als pro-menselijkheid terwijl iedere palestijn zonder moeite joden zouden kannibaliseren. oftewel, er is aan beide zijden 'n ziekelijke haat die ongeneesbaar is.quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:42 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Begrijp even niet wat je allemaal zegt hier. Zit je toevallig aan de drank?
Ja, en die zijn allemaal allang dood.quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:45 schreef sturmpie het volgende:
[..]
nee, geen drank. ik rook wel wiet, maar jij verdedigt pro-palestijnen als pro-menselijkheid terwijl iedere palestijn zonder moeite joden zouden kannibaliseren. oftewel, er is aan beide zijden 'n ziekelijke haat die ongeneesbaar is.
je kan zodoende geen enkele partij steunen, beiden zijn schuldig.
en als je terug kijkt, de mensen die 't idee hadden om israel te stichten zijn dader van dit probleem.
De linkse Halsema faalt zo verschrikkelijk dat nu de Mossad haar stad moet schoonvegen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:44 schreef ootjekatootje het volgende:
De Mossad staat al aan op dit. De actie wordt gezien als de Kristallnacht, ik zou nu niet lekker slapen als islamitisch terrorjochie in Amsterdam. Zeker omdat het gebeurde op dezelfde dag als de Kristallnacht.
Ik zou de reactie van de Mossad in Amsterdam niet onderschatten… en daar gaat Halsema of haar gemeenteraad helemaal niks aan gaan doen.
jaquote:Op zaterdag 9 november 2024 01:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, en die zijn allemaal allang dood.
Uhu.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:40 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja, je mag ook een keer je oogkleppen afzetten want Palestijnse ellende is ook niet begonnen op 7 oktober.
Hooligans zijn met de intentie gekomen naar Amsterdam om onrust te zaaien. Het heeft averechts gewerkt omdat mensen niet meer trappen in hun slachtoffer gedrag.
't probleem ontstond toen er 'n palestijnse vlag van 'n muur werd gehaald, toevallig reed de politie net langs op dat moment en die reden gewoon door alsof het de normaalste vaak van de wereld was dat 'n hooligan op 'n muur klimt om 'n palestijnse vlag te verwijderen.quote:
wilders is links in heel veel dingen alleen niet met moslim enz.... en daarom stem ik op hem. want jij is voor een vrij nederlandquote:Op zaterdag 9 november 2024 01:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heeft Wilders het wel eens over wat anders dan?
maar zij vinden het toch normaal om een israelische vlag neer te halenquote:Op zaterdag 9 november 2024 01:50 schreef sturmpie het volgende:
[..]
't probleem ontstond toen er 'n palestijnse vlag van 'n muur werd gehaald, toevallig reed de politie net langs op dat moment en die reden gewoon door alsof het de normaalste vaak van de wereld was dat 'n hooligan op 'n muur klimt om 'n palestijnse vlag te verwijderen.
dan kan je zeggen: blijf met je poten van andermans spullen.
We zullen zien of de rechters dat ook zo zien. Ik vermoed van niet.quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:50 schreef sturmpie het volgende:
[..]
't probleem ontstond toen er 'n palestijnse vlag van 'n muur werd gehaald, toevallig reed de politie net langs op dat moment en die reden gewoon door alsof het de normaalste vaak van de wereld was dat 'n hooligan op 'n muur klimt om 'n palestijnse vlag te verwijderen.
dan kan je zeggen: blijf met je poten van andermans spullen.
De Mossad gaat echt helemaal geen flikker doen. Ga toch weg manquote:Op zaterdag 9 november 2024 01:44 schreef ootjekatootje het volgende:
De Mossad staat al aan op dit. De actie wordt gezien als de Kristallnacht, ik zou nu niet lekker slapen als islamitisch terrorjochie in Amsterdam. Zeker omdat het gebeurde op dezelfde dag als de Kristallnacht.
Ik zou de reactie van de Mossad in Amsterdam niet onderschatten… en daar gaat Halsema of haar gemeenteraad helemaal niks aan gaan doen.
nee, die zeggen: stoute boef, handen thuis, straf.quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We zullen zien of de rechters dat ook zo zien. Ik vermoed van niet.
Die agenda is: antisemitisme.quote:
joden&moslims dat blijft 'n oneindig probleem, dat moet je niet eens willen genezen want 't is zo ziek dat 't geen naam heeft, al kunnen ze in libanon wel heel goed samenlevenquote:Op zaterdag 9 november 2024 01:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar zij vinden het toch normaal om een israelische vlag neer te halen
hooligansquote:Op zaterdag 9 november 2024 01:54 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ah, de onschuldig van Joden weer... Er valt nooit iets aan ze te verwijten. Het zijn altijd anderen.
Mark Rutte was dit niet overkomen. Dat GW en niet hijzelf ministers van Israël had ontvangen na zoiets.quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heeft Wilders het wel eens over wat anders dan?
Denk het ook.quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Mark Rutte was dit niet overkomen. Dat GW en niet hijzelf ministers van Israël had ontvangen na zoiets.
Ja het waren de moslims die miljoenen Joden vervolgd en vergast hebben tussen 40 en 45quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:55 schreef sturmpie het volgende:
[..]
joden&moslims dat blijft 'n oneindig probleem, dat moet je niet eens willen genezen want 't is zo ziek dat 't geen naam heeft, al kunnen ze in libanon wel heel goed samenleven
Zeg dames, hebben jullie nog niet genoeg van dat heen en weer geroddel?quote:Op zaterdag 9 november 2024 02:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk het ook.
Nu is het wel voor het eerst dat zoiets hier gebeurd.
Misschien moet schoof nog een beetje wennen en groeien in zijn rol van MP, weet ik veel.
dat was Hitlerquote:Op zaterdag 9 november 2024 02:00 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja het waren de moslims die miljoenen Joden vervolgd en vergast hebben tussen 40 en 45
Nee; eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 9 november 2024 02:02 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zeg dames, hebben jullie nog niet genoeg van dat heen en weer geroddel?
Ik moet het allemaal nog even processen.quote:
Ze hebben ook wel wat goed te maken, na de Bijlmermeerramp…quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:46 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
De linkse Halsema faalt zo verschrikkelijk dat nu de Mossad haar stad moet schoonvegen.
vergeet niet dat joden ook christen of katoliek kunnen zijn ...joods ben je bij geboorte.. moslim puur door geloof zoals katoliek,dat kan veranderen. maar joods niet... dat is zoals zwart of aziatisch dat ben je gewoonquote:Op zaterdag 9 november 2024 01:55 schreef sturmpie het volgende:
[..]
joden&moslims dat blijft 'n oneindig probleem, dat moet je niet eens willen genezen want 't is zo ziek dat 't geen naam heeft, al kunnen ze in libanon wel heel goed samenleven
quote:Op zaterdag 9 november 2024 02:08 schreef Thorelf het volgende:
[..]
vergeet niet dat joden ook christen of katoliek kunnen zijn ...joods ben je bij geboorte.. moslim puur door geloof zoals katoliek,dat kan veranderen. maar joods niet... dat is zoals zwart of aziatisch dat ben je gewoon
Ik denk dat jij beter naar bed kunt gaan.quote:Op zaterdag 9 november 2024 02:08 schreef Thorelf het volgende:
[..]
vergeet niet dat joden ook christen of katoliek kunnen zijn ...joods ben je bij geboorte.. moslim puur door geloof zoals katoliek,dat kan veranderen. maar joods niet... dat is zoals zwart of aziatisch dat ben je gewoon
Lolquote:Op zaterdag 9 november 2024 01:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De Mossad gaat echt helemaal geen flikker doen. Ga toch weg man
dat vind ik eerlijk gezegd niet, 't is eerder de vraag, hoe is 't mogelijkquote:
neanderthalers, en de vroege mensen, hadden geen geloof.quote:Op zaterdag 9 november 2024 02:08 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Zeg je dat ook van alle zigeuners, gehandicapten, homoseksuelen die door de nazis zijn gedood?quote:Op zaterdag 9 november 2024 02:14 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dat vind ik eerlijk gezegd niet, 't is eerder de vraag, hoe is 't mogelijk
slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 november 2024 02:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter naar bed kunt gaan.
als je denkt dat je bij je geboorte joods bent dan ben je niet vrijdenkend imoquote:
soms moet je weten waar over je praatquote:Op zaterdag 9 november 2024 02:18 schreef sturmpie het volgende:
[..]
als je denkt dat je bij je geboorte joods bent dan ben je niet vrijdenkend imo
nazi's waren 'n verlengstuk van Hitlerquote:Op zaterdag 9 november 2024 02:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zijn boeken over volgeschreven. Maar daar zul je niet een ‘ze hebben het ook wel zelf over zich uitgeroepen’ in vinden.
Of misschien in boeken die hier verboden zijn. Ofzo.quote:Op zaterdag 9 november 2024 02:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zijn boeken over volgeschreven. Maar daar zul je niet een ‘ze hebben het ook wel zelf over zich uitgeroepen’ in vinden.
toevallig ben ik me daar goed van bewust, ik heb al veel nagedacht over religie, mijn conclusie is dat er oneindig veel vormen van leven kunnen zijn, als mens kun je daar geen voorstelling van maken, het leven is te complex voor een mens om precies te begrijpen wat je bent en waar je je bevindt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 02:20 schreef Thorelf het volgende:
[..]
soms moet je weten waar over je praat
klopt...maar als je bv joods geboren bent, en niet in een religieus gezin. dan weet of leef je niet volgens de regels .... en daar zijn er veel van in nederlandquote:Op zaterdag 9 november 2024 02:23 schreef sturmpie het volgende:
[..]
toevallig ben ik me daar goed van bewust, ik heb al veel nagedacht over religie, mijn conclusie is dat er oneindig veel vormen van leven kunnen zijn, als mens kun je daar geen voorstelling van maken, het leven is te complex voor een mens om precies te begrijpen wat je bent en waar je je bevindt.
ik ga mee in de bewering dat iedere vorm van religie 'n waanidee is, oftewel psychiatrisch.
Precies.quote:Op zaterdag 9 november 2024 02:32 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel. Uitroeien aan de ene kant, en aan de andere kant mensen die voldeden aan de definitie van het superieure Arische ras dwingen om zich voort te planten.
tegenwoordig word je door 'n groep mensen als psychiatrisch gezien als je religieus bentquote:
dat is weer een ander verhaalquote:Op zaterdag 9 november 2024 02:35 schreef sturmpie het volgende:
[..]
tegenwoordig word je door 'n groep mensen als psychiatrisch gezien als je religieus bent
Ja, jij bent er een van toch?quote:Op zaterdag 9 november 2024 02:35 schreef sturmpie het volgende:
[..]
tegenwoordig word je door 'n groep mensen als psychiatrisch gezien als je religieus bent
omdat wanenquote:
er zijn veel religies en ze hebben veel overeenkomstenquote:Op zaterdag 9 november 2024 02:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, jij bent er een van toch?
Tenminste, als ik je vorige Posts lees.
nope dat is een agnost jij waant.... waarschijnlijk omdat je het niet begrijpt. dat mag iedereen mag lerenquote:Op zaterdag 9 november 2024 02:38 schreef sturmpie het volgende:
[..]
omdat wanen
wanen is iets voorstellen dat er niet is
je kan zeggen er is 'n god maar je kan 't niet bewijzen dus ben je aan 't wanen
'n beetje kort door de bocht misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |