Jouw post over wat er tijdens voetbalwedstrijden werd en wordt geroepen.quote:
er reed een politie-auto langs toen die vlag van de muur werd getrokken, dat werd wel terzijde gade geslagen door de bekende man met de pet in het blauwe pak en de snelle auto's en middelbaar onderwijs incl. geladen pistool, laten we vooral Cyprian Broekhuis niet vergetenquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:28 schreef Werkperd het volgende:
Ja en wat is daar verkeerd aan dan om te zeggen dat politie zijn werk moet doen als hooligans Nederlandse huizen beklimmen om wapperende vlaggen enal eraf te rukken?
Wat het laat zien is wie de nieuwe nazi's zijn, en ook wie de NSB'ers zijn van nu. De geschiedenis herhaalt zich.. haal nog meer van dat volk binnen en je land wordt als houtrot van binnen kapot gemaakt, joden kunnen beter emigreren als ze dat kunnen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eens. Zo absurd. Mijn maag draaide om, het draaide bij dat beeld (enkelvoud?) pas echt helemaal om.
Ik begrijp alleen nog niet wat dit in Amsterdam zou zeggen over heel Amsterdam, GroenLinks of over ons Nederlanders.
Je bedoeld: te verbaggeren. Maar het is me wel weer duidelijk hoe de wind hier waait.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:25 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Goed dat je het aangeeft. Heb een TR gezet om de OP weer te fatsoeneren.
Jeetje, en ik heb zelfs Duits bloed.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het bullshit is.
Jodenjacht roepen is normaal als je op dat moment in conflict bent met joden.
Als je roept turkenjacht of belgenjacht kraait er geen haan naar.
Alleen die joden moeten meteen overal de tweede wereld oorlog bij halen.
Je maakt in die voetbalkringen zoveel gestoord dingen mee.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh oké, dan is het goed. Niks aan de hand mensen.
Deden ze toen ook paspoortcontroles?
Nee jij verbaggerde het waardoor ik het weer kon herstellen. Als je het niet beter wil maken, wat je gezien je reactie niet wilde - je wilde rancuneus zijn- blijf er dan van af.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je bedoeld: te verbaggeren. Maar het is me wel weer duidelijk hoe de wind hier waait.
Ken je dat verhaal van die mevrouw die in Amsterdam woonde en overlast had van een zeeleeuw uit Arris die haar wakker brulde?quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Jeetje, en ik heb zelfs Duits bloed.
want het komt ook wekelijks voor dat er groepen mensen op turken gaan jagen om ze in elkaar te meppen, he... Of op belgen. Nee, als dat gebeurt, is dat ook niet normaal en zal het ook groot in het nieuws komen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het bullshit is.
Jodenjacht roepen is normaal als je op dat moment in conflict bent met joden.
Als je roept turkenjacht of belgenjacht kraait er geen haan naar.
Dank voor het snelle ingrijpen! Op tegen desinformatiequote:Op zaterdag 9 november 2024 00:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee jij verbaggerde het waardoor ik het weer kon herstellen. Als je het niet beter wil maken, wat je gezien je reactie niet wilde - je wilde rancuneus zijn- blijf er dan van af.
Je begrijpt duidelijk weinig van voetbalsupporters en hooliganisme.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:33 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
want het komt ook wekelijks voor dat er groepen mensen op turken gaan jagen om ze in elkaar te meppen, he... Of op belgen. Nee, als dat gebeurt, is dat ook niet normaal en zal het ook groot in het nieuws komen.
Russen jagen, die worden niet bejaagd.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Russenjacht zou ik persoonlijk wel toejuichen. Maakt toch niks uit.. kraait geen haan naar
Ik heb dat vanochtend meteen veroordeeld in het demonstratietopic en in deze reeks. Wanneer ga jij jodenjachten veroordelen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:35 schreef Werkperd het volgende:
Een van de slogans die door de Israelische hooligans na de wedstrijd werd geroepen: "There are no schools in Gaza because there are no children left"
Maar vooral in slachtofferrol blijven kruipen he...
Ja dat is sneu.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:35 schreef Werkperd het volgende:
Een van de slogans die door de Israelische hooligans na de wedstrijd werd geroepen: "There are no schools in Gaza because there are no children left"
Maar vooral in slachtofferrol blijven kruipen he...
Je hebt niet door dat het doel is de ander zoveel mogelijk te kwetsen met woorden en daden?quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb dat vanochtend meteen veroordeeld in het demonstratietopic en in deze reeks. Wanneer ga jij jodenjachten veroordelen?
De waarheid desinformatie noemenquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:34 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Dank voor het snelle ingrijpen! Op tegen desinformatie
Dit ging wat verder dan woorden en daden zeg maarquote:Op zaterdag 9 november 2024 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat het doel is de ander zoveel mogelijk te kwetsen met woorden en daden?
Schattig naïef wel dat je alles letterlijk neemt.
Ik zou het geen Jodenjacht noemen maar reactie op hooligans die vanaf het begin al uit waren op onrust zaaien in Amsterdam. Onze stad. Een Nederlandse stad.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb dat vanochtend meteen veroordeeld in het demonstratietopic en in deze reeks. Wanneer ga jij jodenjachten veroordelen?
En dat maakt het minder smakeloos?quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat het doel is de ander zoveel mogelijk te kwetsen met woorden en daden?
Schattig naïef wel dat je alles letterlijk neemt.
Ja, je mag ook een keer je oogkleppen afzetten want Palestijnse ellende is ook niet begonnen op 7 oktober.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja dat is sneu.
Maar rechtvaardigt niet wat er daarna allemaal is gebeurd.
Helemaal eens. Rare wereld.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En dat maakt het minder smakeloos?
Jij komt hier nota bene binnenvallen en zeggen dat paspoortcontroles, gecoördineerde jachten door de stad en grof geweld heel normaal zijn en nu eenmaal bij een voetbalwedstrijd horen. De hele wereld heeft het erover, maar jij ziet het probleem niet. Dan is er iets mis met je morele kompas.
Och gossie blijf je erbij dat dit legitieme rede is voor een jodenjacht. Waarbij vooral totaal onschuldige supporters aangevallen door islamitisch straattuig?quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:20 schreef sturmpie het volgende:
laatste keer dat israelische hooligans in Nederland vlaggen van de muur gaan trekken, blijf gewoon met je poten van andermans spullen af !
Ze noemen het zelf een "joden jacht", al voordat er sprake was van een reactie op hooligans.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:39 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik zou het geen Jodenjacht noemen maar reactie op hooligans die vanaf het begin al uit waren op onrust zaaien in Amsterdam. Onze stad. Een Nederlandse stad.
Waar blijft jullie trots en nationalisme? Of wordt Nederland eventjes aan de kant geschoven voor Israel?
Unglaublich.
Bij Ajax - Feyenoord hoor je Hamas Hamas Joden aan het gas van de ene kant en de andere kant scandeert luidkeels Rotterdam kankerstad in de oorlog lag je plat.quote:Op zaterdag 9 november 2024 00:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit ging wat verder dan woorden en daden zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |