Nou....quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:45 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Elke Moslim haat ook echt Joden?
De gemiddelde Moslim en Jood willen en kunnen gewoon samenwonen.
Sja, ik haat de cancelcultuur, maar openbaar steun betuigen aan terrorisme moet wel in de schaamhoek gestopt worden, waarom hij ook terugkrabbelde, laat ze maar weten dat dwepen met Hamas gewoon een step te ver is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:45 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Bang dat die z’n baantje kwijt raakte natuurlijk
Nuff said.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:46 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou, daar denken inmiddels honderden miljoenen Europeanen anders over. Die hebben namelijk al decennia geen last van Joden die straatroven plegen, zich schuldig maken aan groepsverkrachtingen van blonde meisjes, die drugs dealen, terreur zaaien, de samenleving handenvol geld kosten en dat die Joden ons Europeanen keihard het gezicht spugen. Daar hebben wij nooit last van gehad.
Wel hebben inmiddels honderden miljoenen Europeanen vreselijke jeuk gekregen van een bepaald volk dat zich hier al decennia wel schuldig aan maakt en keihard de middelvinger opsteekt naar alles waar wij hier in het Westen voor staan.
Het waren geen barbaarse joden uit Nederland maar barbaarse joden uit Israel. En daar kan je hele boeken over schrijven.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Noem 1 voorbeeld van barbaars Joods gedrag in Nederland van,pak em beet, de laatste 30 jaar, gewoon 1.
Gelukkig doen we niet aan generaliseren in dit topic.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:43 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Lekker makkelijk generaliseren.... waarbij je ook nog even totaal de geschiedenis negeert.
Is niet helemaal waar natuurlijk, je wordt geboren en krijgt automatisch vaak het geloof van je ouders ingepeperd, weinig eigen keuze bij en soms heel moeilijk af te zwerenquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Gevalletje eigen schuld.
Jood zijn is geen keuze, moslim zijn wel.
Je kan zo vaak dit nooit meer roepen als je wilt maar als je wegkijkt naar het barbaarse gedrag van de joden kan dat 'dit nooit meer' ook de prullenbak in.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Weinig historisch besef, deze user.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:45 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Bang dat die z’n baantje kwijt raakte natuurlijk
Je vond het geen jodenjacht?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:51 schreef beantherio het volgende:
OP is bijgewerkt en wat meer in balans gebracht. Die ene tweet over "pogroms" heb ik er trouwens uitgehaald. Wat je mening ook is: voor dat soort ongepaste vergelijkingen mogen de daders zich echt helemaal kapot schamen.
Ik hoop vurig dat de Mossad zich hier in gaat mengen en in A'dam-West wat mensen 'verdwijnen'. Immers, dit is niets vreemds voor de Mossad om te doen en het is oorlogstijd bovendien.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nuff said.
Dit wordt allemaal ontkend onder het mom van racisme en dát is het grootste probleem.
Uit verreweg de meeste moslimlanden zijn joden (en andersdenkenden) weggejaagd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:45 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Elke Moslim haat ook echt Joden?
De gemiddelde Moslim en Jood willen en kunnen gewoon samenwonen.
1. Ja, al heb ik niet zo veel met gelovigen, wie dan ookquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:53 schreef halfway het volgende:
Een vraag voor jullie.
1. Vinden jullie het erg voor de Joden?
2. Of hebben jullie gewoon een tyfushekel aan Moslims?
Ja dat haat aanwakkeren gebeurt inderdaad. Ik vraag me af hoe dat kan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:33 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel aan beide kanten. De ene kant gebruikt dit conflict om antisemitisme achter te verbergen, en de andere kant wakkert haat tegen de Islam aan.
Uit Europa ookquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uit alle moslimlanden zijn joden (en andersdenkenden) weggejaagd. Maar laat feiten je verder niet in de weg staan.
Je vond het geen jodenjacht?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:51 schreef beantherio het volgende:
OP is bijgewerkt en wat meer in balans gebracht. Die ene tweet over "pogroms" heb ik er trouwens uitgehaald. Wat je mening ook is: voor dat soort ongepaste vergelijkingen mogen de daders zich echt helemaal kapot schamen.
allebei mag dat ook?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:53 schreef halfway het volgende:
Een vraag voor jullie.
1. Vinden jullie het erg voor de Joden?
2. Of hebben jullie gewoon een tyfushekel aan Moslims?
Je zou het wel oke vinden als de eeuwigdurende oorlog van een kansloze zandbak nu écht definitief de landsgrenzen wordt binnengehaaldquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:53 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik hoop vurig dat de Mossad zich hier in gaat mengen en in A'dam-West wat mensen 'verdwijnen'. Immers, dit is niets vreemds voor de Mossad om te doen en het is oorlogstijd bovendien.
Is dat dezelfde Mossad die lag te slapen toen al die hamas lullen feest vierde buiten Gaza? Toen zijn er ook een hoop mensen verdwenen toch?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:53 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik hoop vurig dat de Mossad zich hier in gaat mengen en in A'dam-West wat mensen 'verdwijnen'. Immers, dit is niets vreemds voor de Mossad om te doen en het is oorlogstijd bovendien.
Nou, ik weet niet hoe het met jouw vertrouwen in de binnenlandse politie en justitie is gesteld na gisternacht, maar ik weet nu helemaal dat het in Amsterdam echt gierend uit de klauwen is gelopen ten aanzien van openlijke Jodenhaat en het alarmerende geweld. En de basis hiervoor is gelegd door het Amsterdamse bestuur, de driehoek en alle ambtenaren die het werkelijke probleem niet durven te benoemen. Zelfs nu niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou het wel oke vinden als de eeuwigdurende oorlog van een kansloze zandbak nu écht definitief de landsgrenzen wordt binnengehaald
Oké
Wat ik vind is dat je me een compliment moet geven dat ik er nog zo'n nette OP van heb gemaakt.quote:
Dan met het opsporen van de daders. Er zullen hier niet ineens mensen verdwijnen, dat zou ook weer van de gekken zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:59 schreef SemperLibertas het volgende:
Netanyahu wil plan maken om geweld bij sportwedstrijden te voorkomen
De Israëlische premier Benjamin Netanyahu zei vrijdag dat hij de geheime dienst Mossad opdracht heeft gegeven een plan op te stellen om onrust bij evenementen in het buitenland te voorkomen. Aanleiding was het geweld in Amsterdam na een wedstrijd tussen Ajax en Maccabi Tel Aviv.
"Ik heb het hoofd van de Mossad (David Barnea) en andere functionarissen opdracht gegeven om onze handelwijze, ons waarschuwingssysteem en onze organisatie voor te bereiden op een nieuwe situatie", zei Netanyahu in een videoverklaring.
Nou, genoeg gespeculeerd. Mossad wordt actief betrokken dus.
Het was van tevoren al bekend dat de Mossad meeging met Maccabi omdat er al wat signalen warenquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe het met jouw vertrouwen in de binnenlandse politie en justitie is gesteld na gisternacht, maar ik weet nu helemaal dat het in Amsterdam echt gierend uit de klauwen is gelopen ten aanzien van openlijke Jodenhaat en het alarmerende geweld. En de basis hiervoor is gelegd door het Amsterdamse bestuur, de driehoek en alle ambtenaren die het werkelijke probleem niet durven te benoemen. Zelfs nu niet.
Dus ja. Dan heb ik liever een paar mannen met ballen van staal die hier wat puin komen ruimen. Liever een Mossad-agent in mijn achtertuin dan een moslim met kwade bedoelingen
Het is hier geen oorlogstijd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:53 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |