je quote 4 posts volgens mijquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Man man man man, Hij heeft de klok hooren luiden, maar weet niet waar de klepel hangt
I rest my case, nog nooit zulke dommigheid in 3 posts gezien en ik ben vrienden met GGMM dus ik heb er een hoop gezien.
wat ben jij een vals iemand zegquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat er vooral voor zorgen dat nu echt geen enkele stad meer Maccabi-supporters gaat toelaten, al was Amsterdam daar sowieso al vrij uniek in
In de rest van Europa hanteren ze nog wel het simpele boerenverstand.
Hmm, nee hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:42 schreef egayalS het volgende:
In Gaza zitten we tegen de 200.000 doden verder bij de genocide dat al meer dan een jaar gaande. En tot op heden heb ik geen enkele Nederlandse politicus zo verontwaardigd gezien als dat wij ze nu zien over de gewelddadigheden in Amsterdam.![]()
Waarom? "Some animals are more equal than others".![]()
Waar waren al die politici toen de Maccabi supporters Palestijnse vlaggen steelden, mensen in elkaar sloegen, genocidale slogans riepen in onze hoofdstad?
Elke vorm van geweld dient veroordeeld te worden. Zoals we nu terecht zien gebeuren. Maar dat zie ik onze politici niet doen, die veroordelen alleen maar dat geweld dat keert tegen hen met wie ze zich identificeren. Fuck al die politici met hun dubbele moraal
Eigenlijk heb ik meer een fascinatie met de laatste jaren van WOII waar de nazi's verslagen en verdreven werden, gevolgd door jarenlange vervolgingen van nazi's en de Mossad die jacht maakte op nazi's.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je hebt wel een fascinatie met de WOII denk ik? Nazi's, kristalnacht, etc komen regelmatig langs
Yep. De gebeurtenissen van de afgelopen nacht laten zien dat de boel in Amsterdam al aardig aan het rotten is, waarbij men niet bij machte is om de orde te handhaven. In andere grote steden in NL waarschijnlijk hetzelfde risico, alhoewel het daar (nog) niet zo ernstig aan de oppervlakte is gekomen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Amsterdam man, Mokum.
Jouw en mijn hoofdstad, ons land.
"We gaan op jodenjacht"
Wat is het probleem? Dat de Volkskrant deelt wat de Palestijnse Autoriteit verkondigd?quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:02 schreef Tekaschi het volgende:
De volkskrant mensen, schaamteloos gewoon:
[ x ]
quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
je quote 4 posts volgens mij
@:GGMM is dit nu dommigheid?
Vreemd, hè, als er decennialang met termen als 'nazi' en 'bruinhemd' gestrooid werd, en er nu daadwerkelijk nazistische taferelen te aanschouwen vallen. Weliswaar vanuit een andere hoek dan jij altijd hebt gehoopt hebt, maar goed; hier heb je waarvoor je (niet) gewaarschuwd hebt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je hebt wel een fascinatie met de WOII denk ik? Nazi's, kristalnacht, etc komen regelmatig langs
Extreem falen van de lokale driehoek idd en een schepje jodenhaat er bovenop.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:04 schreef Windhapper het volgende:
Blijft merkwaardig dat wanneer ik een uitwedstrijd van mijn club wil bijwonen, ik in veel gevallen vastzit aan een verplichte buscombi maar ieder ultraclubje in het kader van Europees voetbal er gewoon op eigen houtje bij mag zijn.
Deze foto is het moment dat er lachend wordt gezongen om dode kinderen en het vermoorden van arabieren. Goed gekozen wel.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:02 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
In de werkelijkheid: moslims bijna over sterk oververtegenwoordigd als daders.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:02 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
ik wist het niet zekerquote:
Alleen in Nederland blijkbaar. Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar hoe de besluitvorming daarover tot stand gekomen is. Waren Nederlandse autoriteiten er niet van op de hoogte dat die hooligans in de rest van Europa werden geweerd?quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:04 schreef Windhapper het volgende:
Blijft merkwaardig dat wanneer ik een uitwedstrijd van mijn club wil bijwonen, ik in veel gevallen vastzit aan een verplichte buscombi maar ieder ultraclubje in het kader van Europees voetbal er gewoon op eigen houtje bij mag zijn.
Dat ze naar Amsterdam was al een uitzondering volgens mij? Heel naief van Halsema dat ze toch akkoord is gegaan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat er vooral voor zorgen dat nu echt geen enkele stad meer Maccabi-supporters gaat toelaten, al was Amsterdam daar sowieso al vrij uniek in
Toch fijn dat er nog mensen zijn die niet moeten doen alsof ze een neuk om die kinderen geven?quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze foto is het moment dat er lachend wordt gezongen om dode kinderen en het vermoorden van arabieren. Goed gekozen wel.
Klopt, ze zijn eigenlijk nergens welkom omdat iedereen dit wel ziet aankomen. Behalve Halsema danquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat ze naar Amsterdam was al een uitzondering volgens mij? Heel naief van Halsema dat ze toch akkoord is gegaan.
Caroline for Mayorquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt jodenkoeken lekker. Sommigen geloven dat hun traditionele koeken veel lekkerder zijn dan jodenkoeken. Anderen denken dat de makers van jodenkoeken de fabrieken van andere koeken stiekem saboteren. Tevens zijn er sympathisanten die zelf geen koekjes bakken, maar per definitie de koekenbakkers van ver weg steunen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik ben niet zo (lees; totaal niet) thuis in de Jodenwereld (behalve dat ik weleens Jodenkoeken heb gegeten).
Maar, kan iemand mij uitleggen waarom Joden altijd negatief in het nieuws komen en waarom er zoveel haat tegen is?
Als dat al zo is dan beperkt zich de overlast voor andersdenkenden voornamelijk tot een gesloten zwembaden en winkels op de zondag.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:52 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Denk dat Refo's meer te zeggen hebben hoor...
Heb je hier ook beelden van?quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze foto is het moment dat er lachend wordt gezongen om dode kinderen en het vermoorden van arabieren. Goed gekozen wel.
'Jodeah!'quote:
Israel pleegt in naam van het jodendom een genocide en verbaast zich waarom antisemitisme stijgt in de wereld.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:58 schreef Tekaschi het volgende:
Daar heb je het al, jagen op Joden in Amsterdam, geen probleem vernietigd het IDF gewoon wel weer een gebouw in Gaza.
[ x ]
Een gebed zonder einde.
Die zijn er wel iig. Als ze weer voorbijkomen in mijn tijdlijn, dan plaats ik ze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |