abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215521023
Ik lees nog wel eens uit verveling droevigheid genaamd Reddit.
Moeten jullie eens kijken wat een pro-palestina club daar aanwezig is.

https://www.reddit.com/r/(...)el_aviv_mishandelen/
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215521024
Ik ben niet zo (lees; totaal niet) thuis in de Jodenwereld (behalve dat ik weleens Jodenkoeken heb gegeten).
Maar, kan iemand mij uitleggen waarom Joden altijd negatief in het nieuws komen en waarom er zoveel haat tegen is?
pindazakje
  Moderator vrijdag 8 november 2024 @ 16:03:12 #63
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215521026
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:02 schreef Tjacka het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
Man man man man, Hij heeft de klok hooren luiden, maar weet niet waar de klepel hangt

I rest my case, nog nooit zulke dommigheid in 3 posts gezien en ik ben vrienden met GGMM dus ik heb er een hoop gezien.
je quote 4 posts volgens mij

@GGMM is dit nu dommigheid?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215521028
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Het gaat er vooral voor zorgen dat nu echt geen enkele stad meer Maccabi-supporters gaat toelaten, al was Amsterdam daar sowieso al vrij uniek in

In de rest van Europa hanteren ze nog wel het simpele boerenverstand.
wat ben jij een vals iemand zeg :r
pi_215521029
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:42 schreef egayalS het volgende:
In Gaza zitten we tegen de 200.000 doden verder bij de genocide dat al meer dan een jaar gaande. En tot op heden heb ik geen enkele Nederlandse politicus zo verontwaardigd gezien als dat wij ze nu zien over de gewelddadigheden in Amsterdam. :')

Waarom? "Some animals are more equal than others". :')

Waar waren al die politici toen de Maccabi supporters Palestijnse vlaggen steelden, mensen in elkaar sloegen, genocidale slogans riepen in onze hoofdstad?

Elke vorm van geweld dient veroordeeld te worden. Zoals we nu terecht zien gebeuren. Maar dat zie ik onze politici niet doen, die veroordelen alleen maar dat geweld dat keert tegen hen met wie ze zich identificeren. Fuck al die politici met hun dubbele moraal :r
Hmm, nee hoor.

Er zijn geen '200.000' doden in de Gazastrook en ook is er geen genocide. Laat zulke lariekoek uit de Islamtische en antisemitische fuikjes op de socials toch eens los.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215521033
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:02 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je hebt wel een fascinatie met de WOII denk ik? Nazi's, kristalnacht, etc komen regelmatig langs
Eigenlijk heb ik meer een fascinatie met de laatste jaren van WOII waar de nazi's verslagen en verdreven werden, gevolgd door jarenlange vervolgingen van nazi's en de Mossad die jacht maakte op nazi's.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  vrijdag 8 november 2024 @ 16:04:02 #67
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_215521035
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:00 schreef capricia het volgende:

[..]
Amsterdam man, Mokum.
Jouw en mijn hoofdstad, ons land.
"We gaan op jodenjacht"
Yep. De gebeurtenissen van de afgelopen nacht laten zien dat de boel in Amsterdam al aardig aan het rotten is, waarbij men niet bij machte is om de orde te handhaven. In andere grote steden in NL waarschijnlijk hetzelfde risico, alhoewel het daar (nog) niet zo ernstig aan de oppervlakte is gekomen.
pi_215521040
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:02 schreef Tekaschi het volgende:
De volkskrant mensen, schaamteloos gewoon:

[ x ]
Wat is het probleem? Dat de Volkskrant deelt wat de Palestijnse Autoriteit verkondigd?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215521041
quote:
88s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:03 schreef sp3c het volgende:

[..]
je quote 4 posts volgens mij

@:GGMM is dit nu dommigheid?
:D ja dit is dommigheid
Groot fan van User Wotte
pi_215521042
Blijft merkwaardig dat wanneer ik een uitwedstrijd van mijn club wil bijwonen, ik in veel gevallen vastzit aan een verplichte buscombi maar ieder ultraclubje in het kader van Europees voetbal er gewoon op eigen houtje bij mag zijn.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_215521043
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:02 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je hebt wel een fascinatie met de WOII denk ik? Nazi's, kristalnacht, etc komen regelmatig langs
Vreemd, hè, als er decennialang met termen als 'nazi' en 'bruinhemd' gestrooid werd, en er nu daadwerkelijk nazistische taferelen te aanschouwen vallen. Weliswaar vanuit een andere hoek dan jij altijd hebt gehoopt hebt, maar goed; hier heb je waarvoor je (niet) gewaarschuwd hebt.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 8 november 2024 @ 16:05:50 #72
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_215521048
Tientallen jaren van massa-immigratie van islamieten hebben geleid tot Amsterdam 7 november 2024. Had Wilders toch gelijk. Ik hoop dat de PVV de absolute meerderheid krijgt bij de volgende verkiezingen om dit diep gezonken land er bovenop te krijgen.
Science matters
pi_215521049
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215521050
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:04 schreef Windhapper het volgende:
Blijft merkwaardig dat wanneer ik een uitwedstrijd van mijn club wil bijwonen, ik in veel gevallen vastzit aan een verplichte buscombi maar ieder ultraclubje in het kader van Europees voetbal er gewoon op eigen houtje bij mag zijn.
Extreem falen van de lokale driehoek idd en een schepje jodenhaat er bovenop.
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 8 november 2024 @ 16:06:04 #75
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215521051
quote:

[ x ]
Deze foto is het moment dat er lachend wordt gezongen om dode kinderen en het vermoorden van arabieren. Goed gekozen wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215521054
quote:

[ x ]
In de werkelijkheid: moslims bijna over sterk oververtegenwoordigd als daders.
In hun eigen beleving: moslims altijd slachtoffer, nooit dader.

Dit sluit daar weer op aan. Wat bijzondere mentale gymnastiek moet men aan de dag leggen om na een quasi pogrom jegens Israëlische Joden in Amsterdam, het verhaal zo wordt gedraaid dat deze Israëlische Joden de aanstichters waren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator vrijdag 8 november 2024 @ 16:06:58 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215521057
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:04 schreef Tjacka het volgende:

[..]
:D ja dit is dommigheid
ik wist het niet zeker
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 8 november 2024 @ 16:07:11 #78
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_215521060
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:04 schreef Windhapper het volgende:
Alleen in Nederland blijkbaar. Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar hoe de besluitvorming daarover tot stand gekomen is. Waren Nederlandse autoriteiten er niet van op de hoogte dat die hooligans in de rest van Europa werden geweerd?
  vrijdag 8 november 2024 @ 16:07:13 #79
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215521061
quote:

[..]
Het gaat er vooral voor zorgen dat nu echt geen enkele stad meer Maccabi-supporters gaat toelaten, al was Amsterdam daar sowieso al vrij uniek in

Dat ze naar Amsterdam was al een uitzondering volgens mij? Heel naief van Halsema dat ze toch akkoord is gegaan.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 8 november 2024 @ 16:07:16 #80
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_215521062
Tijd om dit Marokkaanse tuig de Nederlandse nationaliteit te ontnemen en het land uit te trappen.
pi_215521063
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:06 schreef Caland het volgende:

[..]
Deze foto is het moment dat er lachend wordt gezongen om dode kinderen en het vermoorden van arabieren. Goed gekozen wel.
Toch fijn dat er nog mensen zijn die niet moeten doen alsof ze een neuk om die kinderen geven?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215521077
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 8 november 2024 @ 16:08:17 #83
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215521079
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:07 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat ze naar Amsterdam was al een uitzondering volgens mij? Heel naief van Halsema dat ze toch akkoord is gegaan.
Klopt, ze zijn eigenlijk nergens welkom omdat iedereen dit wel ziet aankomen. Behalve Halsema dan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 november 2024 @ 16:08:34 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_215521082
quote:

[..]

Caroline for Mayor _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215521085
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik ben niet zo (lees; totaal niet) thuis in de Jodenwereld (behalve dat ik weleens Jodenkoeken heb gegeten).
Maar, kan iemand mij uitleggen waarom Joden altijd negatief in het nieuws komen en waarom er zoveel haat tegen is?
Niet iedereen vindt jodenkoeken lekker. Sommigen geloven dat hun traditionele koeken veel lekkerder zijn dan jodenkoeken. Anderen denken dat de makers van jodenkoeken de fabrieken van andere koeken stiekem saboteren. Tevens zijn er sympathisanten die zelf geen koekjes bakken, maar per definitie de koekenbakkers van ver weg steunen.
pi_215521086
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:52 schreef The-BFG het volgende:

[..]

Denk dat Refo's meer te zeggen hebben hoor...
Als dat al zo is dan beperkt zich de overlast voor andersdenkenden voornamelijk tot een gesloten zwembaden en winkels op de zondag.
Ze slaan niemand in elkaar, bedreigen niemand en zijn niet van plan om homo's van flatgebouwen te gooien.

[ Bericht 0% gewijzigd door quo_ op 08-11-2024 16:13:57 ]
-
pi_215521091
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:06 schreef Caland het volgende:

[..]
Heb je hier ook beelden van?
pi_215521094
quote:
18s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:08 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
'Jodeah!' :')
pi_215521102
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:58 schreef Tekaschi het volgende:
Daar heb je het al, jagen op Joden in Amsterdam, geen probleem vernietigd het IDF gewoon wel weer een gebouw in Gaza.

[ x ]

Een gebed zonder einde.
Israel pleegt in naam van het jodendom een genocide en verbaast zich waarom antisemitisme stijgt in de wereld.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 8 november 2024 @ 16:10:41 #90
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215521104
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Heb je hier ook beelden van?
Die zijn er wel iig. Als ze weer voorbijkomen in mijn tijdlijn, dan plaats ik ze.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')