abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215521946
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 17:09 schreef capricia het volgende:

[..]
Dus je zegt nu eigenlijk dat Israeli of mensen met een keppeltje maar niet in Amsterdam moeten lopen?
Ik vind dat nogal wat. -O-
Moslims zijn daar toch in de meerderheid en de steun aan Palestijnen en Hamas is groot.
tevens lopen andere Amsterdammers ook gevaar door die twee partijen met elkaar te mengen.
Je zal er maar in terecht komen met je kleine kindjes.
pi_215521955
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 17:07 schreef quirina het volgende:

[..]
Hotels buiten de stad. Ook dat had op voorhand ingecalculeerd kunnen worden.
:')

Waarom gooi je zo graag de focus op hoe we het hadden kunnen aan te pakken om te verhullen wat de stand van zaken is, in dit land?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 8 november 2024 @ 17:12:39 #278
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215521958
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 17:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Daar was genoeg politie, alleen er kan nooit genoeg politie zijn om dat soort kansloze hit and run acties tegen te gaan. Ik zag ergens een filmpje voorbijkomen waarbij er een bestelbusje stopt, daar wat Motjes uitspringen die vervolgens een of twee joden te lijf gaan.

Ga je nooit iets aan beginnen als politie
Wel keihard aanpakken Caland, ze staan op beeld!!
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215521959
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]
En Israel kan dit zo eindigen.

Maar nee, dat doen ze niet.

Maw, Israel geeft geen ruk om zijn bevolking...
Net zoals Oekraïne bedoel je? Zelensky geeft geen ruk om zijn bevolking…
  vrijdag 8 november 2024 @ 17:14:33 #280
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215521982
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 17:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ze zijn slim genoeg om het zo te filmen dat slechts de slachtoffers op beeld staan, maar met kentekens moet je een eindje komen lijkt me. In Rotterdam is zo ongeveer elke vierkante centimeter in het centrum in beeld door CCTV, neem aan dat dit in Amsterdam niet anders is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215521987
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 17:09 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Dat is veel te rationeel. Dat gaat Amsterdam niet doen.
Daardoor was niet totaal voorkomen maar wel veel minder ernstig geworden. Pro palestina Femke wil haar aanhang niet tegen haren strijken maar biedt daardoor meer gelegenheid en een onveilige sitatie voor (voornamelijk) onschuldige toeristen.

Overigens is het deels ook uitvergroten en stemmingmaken door Israel. Maar dat had juist neutraal voorkomen moeten worden.
pi_215521989
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 17:11 schreef Flow3r het volgende:
Dit waren geen Israeliers tegen Palestijnen,geen voetbalfans tegen elkaar.
Dit waren aso's die hun kansen grepen om geweld te kunnen plegen
Gewoon tuig, Nederlands tuig
Ik geloof er geen reet van dat die zich werkelijk druk maken om de situatie in Gaza , rellen was het doel
We verliezen hier uit het oog dat niet alle moslims achter al dat geweld staan :{w
Natuurlijk geven ze geen reet om Gaza, ze gebruiken het om een heel specifieke vorm van haat te kunnen etaleren. Want daar is dus wel sprake van. Tuig sloopt willekeurige bushokjes, en dit is evident wat anders (niet willekeurig, religieus-geaard).
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 8 november 2024 @ 17:14:50 #283
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215521990
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]
En Israel kan dit zo eindigen.

Maar nee, dat doen ze niet.

Maw, Israel geeft geen ruk om zijn bevolking...
Israël is bezig met twee terreurgroeperingen te verslaan die het land maar blijven aanvallen. Israël zal doorgaan om deze verder te ontmantelen. Maar als de Palestijnen nu willen dat het stopt, kunnen zij zichzelf overgeven en alle gijzelaars vrijlaten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 8 november 2024 @ 17:14:56 #284
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215521992
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 17:12 schreef DutchPandora het volgende:

[..]
Dit is wel een grappige vergelijking idd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 november 2024 @ 17:15:22 #285
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_215521998
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 17:12 schreef DutchPandora het volgende:

[..]
Hamas is het gekozen bestuur van Gaza. Die hebben maar voor hun burgers te zorgen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 8 november 2024 @ 17:15:49 #286
418613 Loverboii
Forever winning.
pi_215522003
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 17:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
jammer dat die knul zich op voorhand al gewonnen geeft.
  vrijdag 8 november 2024 @ 17:16:30 #287
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215522010
quote:

[..]
Daar was genoeg politie, alleen er kan nooit genoeg politie zijn om dat soort kansloze hit and run acties tegen te gaan. Ik zag ergens een filmpje voorbijkomen waarbij er een bestelbusje stopt, daar wat Motjes uitspringen die vervolgens een of twee joden te lijf gaan.

Ach tegelijkertijd zie je ook droog een politieauto langs rijden als er een Palestijnse vlag van een hoge gebouw wordt gerukt en Maccabi fans anti Palestina leuzen scanderen. Dat was olie op het vuur en het is niet gek dat het een beetje uit de hand is gelopen. Al heeft de politie daarna veel aan preventie kunnen doen
  vrijdag 8 november 2024 @ 17:18:16 #288
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215522026
quote:

[..]

Mmmmmmmmmmmaaaaaarrrrrr gewoon op elk hoek een sniper ja toch
pi_215522028
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 17:02 schreef Dutchguy het volgende:
[ x ]

We staan er internationaal weer goed op. }:|
Inderdaad, zien ze dat we die gasten totaal niet in de hand hebben.
  vrijdag 8 november 2024 @ 17:19:29 #290
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215522036
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 17:16 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Ach tegelijkertijd zie je ook droog een politieauto langs rijden als er een Palestijnse vlag van een hoge gebouw wordt gerukt en Maccabi fans anti Palestina leuzen scanderen. Dat was olie op het vuur en het is niet gek dat het een beetje uit de hand is gelopen. Al heeft de politie daarna veel aan preventie kunnen doen
Marokannen hebben niets met die oorlog te maken. Waarom zij zich dus hier mee kwamen bemoeien blijft niet duidelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215522039
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 17:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Onschuldigen is wel een belangrijk woord hier. Je had ook niet voor Hamas kunnen stemmen, dan was je wellicht onschuldig geweest, nu heb je het er zelf naar gemaakt, democratisch.
Dan vind je het vast niet erg als alle israëliërs verantwoordelijk worden gehouden voor de genocide in Gaza. Jouw logica..
pi_215522040
Wordt nog wat lastiger om er nog mee weg te komen
https://x.com/Jerusalem_Post/status/1854921077220130850
pi_215522043
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 17:11 schreef Flow3r het volgende:
Dit waren geen Israeliers tegen Palestijnen,geen voetbalfans tegen elkaar.
Dit waren aso's die hun kansen grepen om geweld te kunnen plegen
Gewoon tuig, Nederlands tuig
Ik geloof er geen reet van dat die zich werkelijk druk maken om de situatie in Gaza , rellen was het doel
We verliezen hier uit het oog dat niet alle moslims achter al dat geweld staan :{w
Dit waren voor de zoveelste keer boze marokanen. Eigenlijk zouden meer dat moeten zeggen. Want ze hebben een moslim uiterlijk maar de meesten zijn geen praktiserende moslims. Hun ouders wellicht nog wel maar zij zelf echt niet.

Uiteraard maken ze zich niet druk om palestina ze zoeken alles om hun frustraties kwijt te raken. Eeven later weer met 2 mannen dicht tegen elkaar op de scooter. De één voelt de pik van de ander in zijn rug maar wel willekeurige manen op straat voor homo uit maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')