Als wij het niet doen dan moet ie het zelf maar doen.quote:
Even 3000 man die allemaal in verschillende hotels zitten met bussen kriskras door de stad vervoerenquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Ze hadden de joden hier tegen moeten beschermen.
Meer politie en ME. Desnoods het leger.
En meteen na de wedstrijd de bus in.. wegwegweze. Naar je hotel.
Hotels buiten de stad. Ook dat had op voorhand ingecalculeerd kunnen worden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Even 3000 man die allemaal in verschillende hotels zitten met bussen kriskras door de stad vervoeren
Juist
Met een Bulgaar achter stuur die 253 keer verkeerd rijdt genotquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Even 3000 man die allemaal in verschillende hotels zitten met bussen kriskras door de stad vervoeren
Juist
Anderzijds is het een mooie reclame geweest voor mensen in het Midden-Oosten...quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:05 schreef quirina het volgende:
Het enige wat goed kan zijn na deze ramp er zullen minder toeristen komen in Amsterdam. Wat wel fijn is.
Want reken maar dat Amsterdam nu als onveilig op de blacklist staat
Ik hou het al heel lang niet meer bij. Degenen die ontkennen dat er genocide plaatsvindt vergelijk ik met holocaust-ontkenners. Of ze lijden aan cognitieve dissonantie, omdat westerse regeringen en media de genocide steunen (middels wapens en propaganda). Of het zijn antisemieten, in de zin van dat ze Arabieren/moslims (ook Semieten) haten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat zijn nog hele conservatieve schattingen. Artsen spreken over duizenden doden meer. Misschien wel het drievoudige. En daarnaast 75% van Gaza plat.
Niks aan de hand hoor. Geen genocide.
... anti Israel demonstraties verbieden die gepland waren voor gisteren.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
En hoe had je dat precies kunnen voorkomen?
Zien ze ook nog wat van Nederland, maar geen geweld.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met een Bulgaar achter stuur die 253 keer verkeerd rijdt genot
quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Israel kan het eindigen. Hamas gooit geen bommen op Gaza. Dat doet Israël
Dat is veel te rationeel. Dat gaat Amsterdam niet doen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:08 schreef JJ76 het volgende:
[..]
... anti Israel demonstraties verbieden die gepland waren voor gisteren.
... politie controle(plus backup ME) op onder andere CS. Dit was risico gebied maar daar werden supporters onbewaakt opgewacht.
... ingrijpen. Op een video waar israelische supporters aangevallen worden rijdt politie voorbij zonder iets te doen.
Voor heel Nederland.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:08 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Anderzijds is het een mooie reclame geweest voor mensen in het Midden-Oosten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Nee hoor, dat is helemaal niet waar. Men roept hier 'Laat het leger winnen, fuck de Arabieren'.quote:
Gefeliciteerd, je bent in met open ogen in propaganda getrapt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze foto is het moment dat er lachend wordt gezongen om dode kinderen en het vermoorden van arabieren. Goed gekozen wel.
Volgens mij snap je niet echt hoe voetbalsupporters dit soort reisjes boeken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:07 schreef quirina het volgende:
[..]
Hotels buiten de stad. Ook dat had op voorhand ingecalculeerd kunnen worden.
Even afwachten hoe het onderzoek gaat verlopen. Ik verwacht dat er beelden zijn van de daders en dat ze die met het opsporen op de nationale tv tonen, net als met de corona rellen werd gedaan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:02 schreef quirina het volgende:
Echt ik vind dat ze ontslag moet nemen. Of moet krijgen.
Dit was wel het toppunt.
Dus je zegt nu eigenlijk dat Israeli of mensen met een keppeltje maar niet in Amsterdam moeten lopen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:07 schreef quirina het volgende:
[..]
Hotels buiten de stad. Ook dat had op voorhand ingecalculeerd kunnen worden.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet echt hoe HOOLIGANS dit soort reisjes boeken.
Je weet dat er 2,5 miljoen Arabieren in Israël wonen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:08 schreef Waldko het volgende:
[..]
Ik hou het al heel lang niet meer bij. Degenen die ontkennen dat er genocide plaatsvindt vergelijk ik met holocaust-ontkenners. Of ze lijden aan cognitieve dissonantie, omdat westerse regeringen en media de genocide steunen (middels wapens en propaganda). Of het zijn antisemieten, in de zin van dat ze Arabieren/moslims (ook Semieten) haten.
Ik denk niet dat je teveel van hem moet verwachten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:10 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Je weet dat er 2,5 miljoen Arabieren in Israël wonen?
Ja?
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor heel Nederland.One of them said: “He’s British, leave him alone.”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Another: “Yes, but he helped a Jew.”
Weten ze niet hoeveel de Britten hebben bijgedragen aan het (her)ontstaan van Israël?“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
Daar was genoeg politie, alleen er kan nooit genoeg politie zijn om dat soort kansloze hit and run acties tegen te gaan. Ik zag ergens een filmpje voorbijkomen waarbij er een bestelbusje stopt, daar wat Motjes uitspringen die vervolgens een of twee joden te lijf gaan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:08 schreef JJ76 het volgende:
[..]
... anti Israel demonstraties verbieden die gepland waren voor gisteren.
... politie controle(plus backup ME) op onder andere CS. Dit was risico gebied maar daar werden supporters onbewaakt opgewacht.
... ingrijpen. Op een video waar israelische supporters aangevallen worden rijdt politie voorbij zonder iets te doen.
De wereld is gek geworden. Echt wat een ontzettende bende.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus je zegt nu eigenlijk dat Israeli of mensen met een keppeltje maar niet in Amsterdam moeten lopen?
Ik vind dat nogal wat.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor heel Nederland.Allemaal hartstikke begrijpelijk volgens sommigen, want er waren 'provocaties'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel bijzonder, dit zijn dezelfde mensen die vinden dat er niets mis is met 'From the River to the Sea' of 'Globalize the Intifada'. Maar oh jee als er iets over Arabieren wordt geroepen, dan is een quasi progrom tegen Joden helemaal prima.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |