In de werkelijkheid: moslims bijna over sterk oververtegenwoordigd als daders.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:02 schreef Tekaschi het volgende:
De volkskrant mensen, schaamteloos gewoon:
[ x ]
ik wist het niet zekerquote:
Alleen in Nederland blijkbaar. Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar hoe de besluitvorming daarover tot stand gekomen is. Waren Nederlandse autoriteiten er niet van op de hoogte dat die hooligans in de rest van Europa werden geweerd?quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:04 schreef Windhapper het volgende:
Blijft merkwaardig dat wanneer ik een uitwedstrijd van mijn club wil bijwonen, ik in veel gevallen vastzit aan een verplichte buscombi maar ieder ultraclubje in het kader van Europees voetbal er gewoon op eigen houtje bij mag zijn.
Dat ze naar Amsterdam was al een uitzondering volgens mij? Heel naief van Halsema dat ze toch akkoord is gegaan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat er vooral voor zorgen dat nu echt geen enkele stad meer Maccabi-supporters gaat toelaten, al was Amsterdam daar sowieso al vrij uniek in
In de rest van Europa hanteren ze nog wel het simpele boerenverstand.
Toch fijn dat er nog mensen zijn die niet moeten doen alsof ze een neuk om die kinderen geven?quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze foto is het moment dat er lachend wordt gezongen om dode kinderen en het vermoorden van arabieren. Goed gekozen wel.
Klopt, ze zijn eigenlijk nergens welkom omdat iedereen dit wel ziet aankomen. Behalve Halsema danquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat ze naar Amsterdam was al een uitzondering volgens mij? Heel naief van Halsema dat ze toch akkoord is gegaan.
Caroline for Mayorquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat er vooral voor zorgen dat nu echt geen enkele stad meer Maccabi-supporters gaat toelaten, al was Amsterdam daar sowieso al vrij uniek in
In de rest van Europa hanteren ze nog wel het simpele boerenverstand.
Niet iedereen vindt jodenkoeken lekker. Sommigen geloven dat hun traditionele koeken veel lekkerder zijn dan jodenkoeken. Anderen denken dat de makers van jodenkoeken de fabrieken van andere koeken stiekem saboteren. Tevens zijn er sympathisanten die zelf geen koekjes bakken, maar per definitie de koekenbakkers van ver weg steunen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik ben niet zo (lees; totaal niet) thuis in de Jodenwereld (behalve dat ik weleens Jodenkoeken heb gegeten).
Maar, kan iemand mij uitleggen waarom Joden altijd negatief in het nieuws komen en waarom er zoveel haat tegen is?
Als dat al zo is dan beperkt zich de overlast voor andersdenkenden voornamelijk tot een gesloten zwembaden en winkels op de zondag.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:52 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Denk dat Refo's meer te zeggen hebben hoor...
Heb je hier ook beelden van?quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze foto is het moment dat er lachend wordt gezongen om dode kinderen en het vermoorden van arabieren. Goed gekozen wel.
'Jodeah!'quote:
Israel pleegt in naam van het jodendom een genocide en verbaast zich waarom antisemitisme stijgt in de wereld.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:58 schreef Tekaschi het volgende:
Daar heb je het al, jagen op Joden in Amsterdam, geen probleem vernietigd het IDF gewoon wel weer een gebouw in Gaza.
[ x ]
Een gebed zonder einde.
Die zijn er wel iig. Als ze weer voorbijkomen in mijn tijdlijn, dan plaats ik ze.quote:
Ik zeg maar niksquote:
Ik vind ze ook niet geweldig hoor, ik kan tig koekjes opnoemen die ik lekkerder vind. Maar ook koeken die ik nog veel smeriger vind. Als ik de jodenkoek een cijfer zou geven, denk een 7?quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt jodenkoeken lekker. Sommigen geloven dat hun traditionele koeken veel lekkerder zijn dan jodenkoeken. Anderen denken dat de makers van jodenkoeken de fabrieken van andere koeken stiekem saboteren. Tevens zijn er sympathisanten die zelf geen koekjes bakken, maar per definitie de koekenbakkers van ver weg steunen.
FAALSEMAquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn eigenlijk nergens welkom omdat iedereen dit wel ziet aankomen. Behalve Halsema dan
Niet zo netjes dat ze een Nederlandse vlag in de fik stekenquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:11 schreef egayalS het volgende:
Journalist Rena netjes is een Arabisch en Hebreeuws spreker
[ x ]
Israel verdedigt zichzelf. Zij waren niet de aggresor. En anti-semitisme is er al duizenden jaren. Lang voordat iemand de gazastrook had verzonnen. Alleen nu zijn er mensen (zoals jij) die er openlijk voor uit komen, omdat ze denken dat dat kan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:10 schreef egayalS het volgende:
Israel pleegt in naam van het jodendom een genocide en verbaast zich waarom antisemitisme stijgt in de wereld.
Zucht, moslims maken er wereldwijd overal een teringzooi van, islamofobie zeker?quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:10 schreef egayalS het volgende:
[..]
Israel pleegt in naam van het jodendom een genocide en verbaast zich waarom antisemitisme stijgt in de wereld.
Dit is toch een post over een taxichauffeur die is mishandeld door joodse supporters? Beetje gelezen maar zie weinig propalestina in die thread, tenzij het niet waar is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:02 schreef epicbeardman het volgende:
Ik lees nog wel eens uit verveling droevigheid genaamd Reddit.
Moeten jullie eens kijken wat een pro-palestina club daar aanwezig is.
https://www.reddit.com/r/(...)el_aviv_mishandelen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |