Ode aan Mestrèg wordt geprogrammeerd tussen Danny Nedelko en BohRapquote:
Bij voorbaat al een nee.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:30 schreef Gretzl het volgende:
Stiekem prefereer ik de hertaling van MEAU, wat jij @:Dec?![]()
Bekijk deze YouTube-video
Damskoquote:
Zag Meau vandeweek nog hand in hand lopen vlakbij mijn huisquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:30 schreef Gretzl het volgende:
Stiekem prefereer ik de hertaling van MEAU, wat jij @:DecoAoreste?![]()
Bekijk deze YouTube-video
Omdat iedereen die op Jacques Brel wilde stemmen zich heeft vergistquote:
Dat is inderdaad een beter Amsterdam ja.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:31 schreef Berkery het volgende:
[..]
Omdat iedereen die op Jacques Brel wilde stemmen zich heeft vergist
Snap ik ook niet. Best een aardig bandje hoor, maar beste dat ooit gemaakt isquote:
Normaal gesproken wel, maar wel een flink stuk lager. Plek 200-300 maximaal.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt de nieuwe Linkedin Park dan ook binnen in de Top 2000?
Het is ook pas 16:30quote:
Bij de Evergreen (en uiteraard de V500) heb je nauwelijks (geen) reclames, dat is wel heel prettig.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:33 schreef DecoAoreste het volgende:
We zwaaien al die kutreclames uit
Dat is wel een verademing als de radio weer uit gaat straks.
Dan kan @Isorden ook weer even los met een memequote:Op vrijdag 8 november 2024 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt de nieuwe Linkedin Park dan ook binnen in de Top 2000?
Oervervelend ja. Zin om voorlopig de radiozenders met 2 lange reclames per uur te mijdenquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:33 schreef DecoAoreste het volgende:
We zwaaien al die kutreclames uit
Dat is wel een verademing als de radio weer uit gaat straks.
Evergreen ga ik denk ik niet echt aandachtig luisteren. V500 wil ik wel even checken, zeker de slotdag.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de Evergreen (en uiteraard de V500) heb je nauwelijks (geen) reclames, dat is wel heel prettig.
Evergreen vind ik wel genieten, maar je moet er wel een beetje van houden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Evergreen ga ik denk ik niet echt aandachtig luisteren. V500 wil ik wel even checken, zeker de slotdag.
En dan de Top 2000 natuurlijk weer, die zit wel bomvol reclame altijd... maar ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |