Ode aan Mestrèg wordt geprogrammeerd tussen Danny Nedelko en BohRapquote:
Bij voorbaat al een nee.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:30 schreef Gretzl het volgende:
Stiekem prefereer ik de hertaling van MEAU, wat jij @:Dec?![]()
Bekijk deze YouTube-video
Damskoquote:
Zag Meau vandeweek nog hand in hand lopen vlakbij mijn huisquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:30 schreef Gretzl het volgende:
Stiekem prefereer ik de hertaling van MEAU, wat jij @:DecoAoreste?![]()
Bekijk deze YouTube-video
Omdat iedereen die op Jacques Brel wilde stemmen zich heeft vergistquote:
Dat is inderdaad een beter Amsterdam ja.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:31 schreef Berkery het volgende:
[..]
Omdat iedereen die op Jacques Brel wilde stemmen zich heeft vergist
Snap ik ook niet. Best een aardig bandje hoor, maar beste dat ooit gemaakt isquote:
Normaal gesproken wel, maar wel een flink stuk lager. Plek 200-300 maximaal.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt de nieuwe Linkedin Park dan ook binnen in de Top 2000?
Het is ook pas 16:30quote:
Bij de Evergreen (en uiteraard de V500) heb je nauwelijks (geen) reclames, dat is wel heel prettig.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:33 schreef DecoAoreste het volgende:
We zwaaien al die kutreclames uit
Dat is wel een verademing als de radio weer uit gaat straks.
Dan kan @Isorden ook weer even los met een memequote:Op vrijdag 8 november 2024 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt de nieuwe Linkedin Park dan ook binnen in de Top 2000?
Oervervelend ja. Zin om voorlopig de radiozenders met 2 lange reclames per uur te mijdenquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:33 schreef DecoAoreste het volgende:
We zwaaien al die kutreclames uit
Dat is wel een verademing als de radio weer uit gaat straks.
Evergreen ga ik denk ik niet echt aandachtig luisteren. V500 wil ik wel even checken, zeker de slotdag.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de Evergreen (en uiteraard de V500) heb je nauwelijks (geen) reclames, dat is wel heel prettig.
Evergreen vind ik wel genieten, maar je moet er wel een beetje van houden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Evergreen ga ik denk ik niet echt aandachtig luisteren. V500 wil ik wel even checken, zeker de slotdag.
En dan de Top 2000 natuurlijk weer, die zit wel bomvol reclame altijd... maar ja.
Nummer 1 in de Mex2000!quote:
Op mijn vorige adres woonde ik 100 meter van een bos afquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen het bos
De beste plek op aarde
Same zo ongeveerquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Op mijn vorige adres woonde ik 100 meter van een bos af
Nu is het iets verder naar het dichtstbijzijnde bos, iets van 5 km.
Evergreen staat wel heel ver van jouw smaak af denk ik. Ik vind het wel mooi altijd, maar je moet er wel echt iets mee hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Evergreen ga ik denk ik niet echt aandachtig luisteren. V500 wil ik wel even checken, zeker de slotdag.
En dan de Top 2000 natuurlijk weer, die zit wel bomvol reclame altijd... maar ja.
Ik geniet vooral van de verbazing elk jaar over de hoeveelheid catsnoteringen bij de bovenste 200quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Evergreen vind ik wel genieten, maar je moet er wel een beetje van houden.
Wandelend kom ik er dus nooit, maar mijn hardloopconditie is dusdanig dat ik dat wel af en toe weer haal tegenwoordigquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:38 schreef noodgang het volgende:
Nieuwe LP is wel echt belachelijk hoog zo
Ik fiets er dagelijks door heen. Van de week nog een ree die vlak voor mij de weg over stak.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Op mijn vorige adres woonde ik 100 meter van een bos af
Nu is het iets verder naar het dichtstbijzijnde bos, iets van 5 km.
Op 5 Roxy Dekker. Stop de tijd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:35 schreef noodgang het volgende:
5. Linkin Park
4. Claudia de Breij
3. Danny Vera
2. De Bankzitters
1. Queen
Ik pak gewoon de fiets er naar toe en zo nu en dan pak ik een bus of trein om ergens heen te gaan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wandelend kom ik er dus nooit, maar mijn hardloopconditie is dusdanig dat ik dat wel af en toe weer haal tegenwoordig. Afgelopen woensdag nog 15 km gelopen met een stukje bos erbij.
Haha ja. Ik ben wel een kind van mijn tijd. Mijn eigen lijst heeft ook maar een klein handjevol platen van voor mijn geboortejaar (1992). Veelal grote klassiekers als Stairway to Heaven, Child in Time en deze dusquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Evergreen staat wel heel ver van jouw smaak af denk ik. Ik vind het wel mooi altijd, maar je moet er wel echt iets mee hebben.
Mja, zou ik niet zo snel doen om alleen even te wandelen. Kan natuurlijk wel prima.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik pak gewoon de fiets er naar toe en zo nu en dan pak ik een bus of trein om ergens heen te gaan.
Ik maak er gewoon een dagje uit vanquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mja, zou ik niet zo snel doen om alleen even te wandelen. Kan natuurlijk wel prima.
Ik heb je vorige week verteld dat mijn vader een nakomer was en ik de laatste in de rij thuis. Veel van die '50 en 60 en vroege '70 heb ik dus gewoon van huis uit meegekregen omdat ze daar gewoon bij waren. Dat maakt het wel anders denk ik.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Haha ja. Ik ben wel een kind van mijn tijd. Mijn eigen lijst heeft ook maar een klein handjevol platen van voor mijn geboortejaar (1992). Veelal grote klassiekers als Stairway to Heaven, Child in Time en deze dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |