Ik slaap voor mijn werk in een hotelquote:
Is dit nieuw?quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die Kluivert is ook niet meer wat het geweest is, hè jongens?
Mijn pa is sowieso verstandig genoeg om plekken te vermijden waar Feyenoorders naar begeleid wordenquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee was wel leuk, lekker eten, veel biertentjes en liedjes over Patrick Kluivert
Zou dat plein waar Feyenoorders naartoe worden begeleid vermijden, bier in plastic.
Je roept het normaal nooit.quote:
Lekker maat, veel plezier. DC?quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Let Priske cook.
Mijn pa gaat ook naar City-Feyenoord, zijn eerste Europese uitpotje. Ik was ook graag gegaan maar ja, dan ben ik in de buurt van de schoonfamilie van @:scrummie
Buitenspel bestaat al heel lang.quote:
Bedankt! Ja, eerst een paar dagen DC in om vrienden te zien, vervolgens Thanksgiving vieren met de schoonfamilie in New York. Leuk weekje zo.quote:
Al besproken.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Buitenspel bestaat al heel lang.
Je merkt door de sancties dat russianbride.ru op zijn retour is en americanbride.us helemaal hot is momenteel.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
Amerikaanse schoonfamilie, moet je wel minimaal 100k harken
@Elan is nog wel bij die eerste geslaagdquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je merkt door de sancties dat russianbride.ru op zijn retour is en americanbride.us helemaal hot is momenteel.
Verklaart wel waarom hij in NWS voor Spartak Moskou is.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Elan is nog wel bij die eerste geslaagd
Nee, te moe om te installeren. @Zorroquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb jij de Temu spionage app op je telefoon?
Is hij verkouden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |