SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Matige finale mocro maffiaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Succes met de klus!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik heb mijn bruine trui gevonden
Zat in een tas
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Kan je met deze TT wel leven?quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik had een andere TT
Wel hetzelfde plaatje![]()
Danku, dat waardeer ik ten zeerstequote:Op vrijdag 8 november 2024 14:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vind het een zeer goede TT, chapeau![]()
![]()
Weer een klus er bij!
Mini-ToT klaagt al langere tijd over dat het buurjochie hier elke nacht en ochtend ligt te janken en dat hij nauwelijks aan slaap toekomt.
Hij wilde wel altijd zijn slaapkamertje houden omdat hij zo dicht mogelijk bij mij wilde zijn (wil het liefst bij mij op de kamer slapen, maar dat vind ik geen goed idee), maar nu vindt hij het toch beter dat hij op zolder komt te liggen.Ik ga er een krankzinnig gave kamer van maken voor hem!
Maar uiteraard wel stapje voor stapje. Eerst de boel uitruimen voor hem en 2 matrassen op elkaar leggen; zijjn bed kan nooit de trap op en dat ding is sowieso idioot zwaar.![]()
Oh dat is mooi voor mini!quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:28 schreef ToT het volgende:
Weer een klus er bij!
Mini-ToT klaagt al langere tijd over dat het buurjochie hier elke nacht en ochtend ligt te janken en dat hij nauwelijks aan slaap toekomt.
Hij wilde wel altijd zijn slaapkamertje houden omdat hij zo dicht mogelijk bij mij wilde zijn (wil het liefst bij mij op de kamer slapen, maar dat vind ik geen goed idee), maar nu vindt hij het toch beter dat hij op zolder komt te liggen.Ik ga er een krankzinnig gave kamer van maken voor hem!
Maar uiteraard wel stapje voor stapje. Eerst de boel uitruimen voor hem en 2 matrassen op elkaar leggen; zijjn bed kan nooit de trap op en dat ding is sowieso idioot zwaar.Mooi projectje weer ook. Neem je niet te veel hooi op je vork?
![]()
![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-11-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1243 / +236 / +158 / 3602 / 3903
2. KillemWieft / 364 / +118 / +40 / 183 / 323
3. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
4. AardappelSchotel / 281 / +26 / +23 / 1298 / 1496
5. Dr.Mikey / 264 / +13 / +19 / 452 / 595
6. Rob / 185 / +2 / +100 / 157 / 195
7. Lovely / 180 / +55 / +0 / 1175 / 1324
8. Pinnenmutske / 134 / +11 / +19 / 557 / 701
9. HappyCharly / 129 / +2 / +27 / 278 / 336
10. mario390 / 126 / +10 / +44 / 69 / 120
11. loveyoulongtime / 121 / +37 / +0 / 354 / 423
12. devzero / 111 / +20 / +0 / 222 / 283
13. hemarookworst / 110 / +27 / +5 / 370 / 472
14. sp3c / 110 / +22 / +0 / 221 / 269
15. ToT / 95 / +17 / +10 / 811 / 890
16. Bally-b / 93 / +0 / +0 / 21 / 29
17. mascara-klodder / 91 / +38 / +22 / 171 / 233
18. MizzezAmy / 79 / +16 / +2 / 754 / 852
19. Shii / 76 / +0 / +0 / 136 / 177
20. gebrokenglas / 74 / +2 / +32 / 545 / 616SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja vandaar dat ik het ook stapje voor stapje wil doen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat is mooi voor mini!Mooi projectje weer ook. Neem je niet te veel hooi op je vork?
![]()
![]()
Verstandigquote:Op vrijdag 8 november 2024 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik het ook stapje voor stapje wil doen.![]()
![]()
ZooThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:51 schreef JustinK het volgende:
Alles wat uit de zee komt laat ik zwemmen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oei, Justin gebolkt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
GGThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tikkertje breed FrenkieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
* gebrokenglas geeft Justin extra puntenquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oeh puntjesquote:Op vrijdag 8 november 2024 14:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas geeft Justin extra punten![]()
![]()
Zeewolf heb ik nog niet gehad.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:51 schreef hemarookworst het volgende:
Zeewolf is lekker, net als zeeduivel![]()
Ja. Alleen veel te weinig actie.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee Mr T is van The A-Teamquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Thee is ook goed. Komt wel dichtbij zo![]()
Bij dezequote:Op vrijdag 8 november 2024 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil je mij 5 ct terugbetalen![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Thee is ook goed. Komt wel dichtbij zo![]()
![]()
Fuck you, I won't do what you tell me
Motherfucker!
Ugh!Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Motherfucker!
Ugh!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Motherfucker!
Ugh!![]()
![]()
Of allebeiquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Er is iemand wreed pissed of aan het zingen.![]()
Moet ergens mijn woede van de liedjes op uitoefenenquote:Trotste mama van Ambar
![]()
R.I.P DTS.![]()
Idd. Lucht op he.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ergens mijn woede van de liedjes op uitoefenenWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Maar gewoon ff lekker naar harde muziek aan het luisteren, of is het juist om frustraties van je af te gooien?quote:![]()
Dat threads staat vol bots.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
EchtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo een instagram app.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo laminaat is er uit. Alles staat op zijn kop nu. Chaos in huis en als ergens niet tegen kan is het dat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het komt goed, Dot.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
Zo laminaat is er uit. Alles staat op zijn kop nu. Chaos in huis en als ergens niet tegen kan is het dat.![]()
Na dit weekend is de boel op orde.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Succesquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
Zo laminaat is er uit. Alles staat op zijn kop nu. Chaos in huis en als ergens niet tegen kan is het dat.Werewolf
Nog even volhoudenquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
Zo laminaat is er uit. Alles staat op zijn kop nu. Chaos in huis en als ergens niet tegen kan is het dat.![]()
![]()
Maar straks zit alles er netjes bijquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
Zo laminaat is er uit. Alles staat op zijn kop nu. Chaos in huis en als ergens niet tegen kan is het dat.Uw ADH vitamine Worst
Denk maandag pas alles klaar. Nadeel is dat ik nu niets in de keuken kan. En ik moet nog een taart afmaken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar straks zit alles er netjes bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is er geen plek in de keuken nu dan?quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk maandag pas alles klaar. Nadeel is dat ik nu niets in de keuken kan. En ik moet nog een taart afmaken.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is ook zo. Maar dat ik nu zelf drie dagen niet uit de voeten kan ik huis baal ik van.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het komt goed, Dot.![]()
Na dit weekend is de boel op orde.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan er niet met de trippelstoel in. Want er ligt nu alleen onder tapijt. En de grote kast staat minnden in de keuken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is er geen plek in de keuken nu dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weekend
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ohzo. Dan wordt het lastig jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan er niet met de trippelstoel in. Want er ligt nu alleen onder tapijt. En de grote kast staat minnden in de keuken.
En dat is nuquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is toch wanneer sims gaan wippen?![]()
![]()
Ik heb maar een loempia in de airfryer gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kink 1500quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar gewoon ff lekker naar harde muziek aan het luisteren, of is het juist om frustraties van je af te gooien?Trotste mama van Ambar
Even onderbreking zodat ik niet zaag in het bosliedTrotste mama van Ambar
Dan moet je eerst een kapvergunning aanvragenquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Even onderbreking zodat ik niet zaag in het bosliedUw ADH vitamine Worst
Laten we daar gewoon mee kappenquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een kapvergunning aanvragen![]()
Oh wacht, ik heb weekend, ik hoor niet met werk bezig te houdenUw ADH vitamine Worst
Ja kappen nou!quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
Oh wacht, ik heb weekend, ik hoor niet met werk bezig te houden![]()
Voor kort hout op eigen grond heb ik geen kapvergunning nodigquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een kapvergunning aanvragenTrotste mama van Ambar
Ik zou vandaag ook vrij nemen en ben al de hele ochtend aan het werkquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
Oh wacht, ik heb weekend, ik hoor niet met werk bezig te houdenNa lunch maar niets meer doen
![]()
En voor een bos hout voor de deur?quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor kort hout op eigen grond heb ik geen kapvergunning nodig![]()
Ik hoor een nieuwe hit aankomenquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toet toet boing boing
Kappen en vergunnen![]()
Die moet ik eerst voelen voor ik een goed oordeel over kan vellenquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
En voor een bos hout voor de deur?Uw ADH vitamine Worst
Wel zo verstandig jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die moet ik eerst voelen voor ik een goed oordeel over kan vellen![]()
![]()
Ohja dat is een soort van Ibiza.... Later komen die nummers pas hier in de hitparadequote:Op vrijdag 8 november 2024 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is het al bij gemeentehuizen in het hele land![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja dat is een soort van Ibiza.... Later komen die nummers pas hier in de hitparade
Uw ADH vitamine Worst
Ja, da's ook onhandig.quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar dat ik nu zelf drie dagen niet uit de voeten kan ik huis baal ik van.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarom doe je dat ook, zit dat in je aard?quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:59 schreef devzero het volgende:
Laatste vergadering van de week... op mijn vrije dag
Uw ADH vitamine Worst
Jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom doe je dat ook, zit dat in je aard?![]()
![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En niemand leek te weten hoe die aan die centen kwam.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ti amo
R.I.P DTS.![]()
Nee, het ging over (ome) Jan, en ik had nog een Hertog Jan bolk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh ik dacht jij trekt er ff lekker eentje open![]()
![]()
Zwarte dino jij wou ninaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ahjaquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, het ging over (ome) Jan, en ik had nog een Hertog Jan bolk.![]()
![]()
Declinen!quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:59 schreef devzero het volgende:
Laatste vergadering van de week... op mijn vrije dag
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het land van liefde en van zon.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij was maar een clownThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi op tijdquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Net afgelopen. Nog 1 dingetje afhandelen en dan lunch en weekend
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mooi op tijd? Je was al vrij! Werken op je vrije dag![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een gedeelte van mijn baan is verkopen van onze services aan professors. Dit was iemand die voor een hoop centjes tijd op ons cluster wilde kopen. Dus dan kan ik nog wel even 15 minuten doorwerken. Maar nu tijd om te gaan lunchenquote:![]()
![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik bolk sowieso niet zo snel als ik kan hoor.![]()
![]()
Bolk die justinI'm surrounded by morons!
Deze is een aanwijzend voornaamwoord, trouwens
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik ben 12, wat is deze?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:22 schreef Homijn het volgende:
Deze is een aanwijzend voornaamwoord, trouwens
![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:31 schreef Homijn het volgende:
[..]
Deze is wel een stuk duidelijker dan mijn wortelklok. Dat was een flinke tegenvaller![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
En waarom word ik geen Homijngod genoemd?quote:
NOG niet, wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
En waarom word ik geen Homijngod genoemd?![]()
![]()
Dit idd!quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
NOG niet, wat niet is kan nog komen![]()
![]()
HomijnGodquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
En waarom word ik geen Homijngod genoemd?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is zojuist besloten, @:Homijn heeft de God-status verdiend!![]()
![]()
WAT ZEG JE?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Weerwolfstatus is VOOR MIJ HOOR JE DAT?
Ik heb geen mandaat om die status uit te delenquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Weerwolfstatus is VOOR MIJ HOOR JE DAT?![]()
![]()
Fetoriequote:Op vrijdag 8 november 2024 18:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb geen mandaat om die status uit te delenWerewolf
Ik merk daar precies niks van.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja hij telt niet goed. Nog steeds niet. Maar ik heb wat testgevallen van vannacht geïsoleerd, daar ga ik later vandaag, na werktijd, mee aan de gang. Niet omdat het nodig is maar gewoon voor de leuk.Werewolf
Nou als zijn wel fijn zijn als puntenteller programma van GG mij meer punten geeft
quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is zojuist besloten, @:Homijn heeft de God-status verdiend!
Die loopt nog 3 weken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Huh? Ik zie enkel de originele teller![]()
![]()
Is er een nieuwe teller? Is de CAO wel naar tevredenheid? Geen risico op stakingen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:49 schreef Lovely het volgende:
Nou als zijn wel fijn zijn als puntenteller programma van GG mij meer punten geeftMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
GG post zijn puntenteller wel eens..quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Huh? Ik zie enkel de originele teller
Volgens mij wel, maar weet niet wie het overneemtquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:52 schreef Homijn het volgende:
[..]
Is er een nieuwe teller? Is de CAO wel naar tevredenheid? Geen risico op stakingen?
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Forum Opties Forumhop: Hop naar: