abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215544034
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:36 schreef Managarm het volgende:

[..]
Die oudjes zaten helemaal niet op dat nieuwe stelsel te wachten.
Zodra je er op achteruit gaat zit niemand er op te wachten.

Ik zorg in ieder geval wel voor mijn eigen pensioen potje, nooit de behoefte gehad om geld in een pot te stoppen waarvan je niet weet of je de volledige inhoud wel ooit gaat terug zien.

Als je de eindstreep überhaupt haalt.
pi_215544108
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 18:28 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Nee, ik begrijp dat je het niet over pensioensparen hebt, maar over sparen/beleggen voor je pensioen.

Nogmaals, ik steek al ettele honderden euros per maand in mijn pensioen. Dan mag ik toch hopen dat dat niet meer nodig is.
Deze post had ik niet verwacht van iemand met jouw username :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215544334
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 19:54 schreef 111210 het volgende:

[..]
Zodra je er op achteruit gaat zit niemand er op te wachten.

Ik zorg in ieder geval wel voor mijn eigen pensioen potje, nooit de behoefte gehad om geld in een pot te stoppen waarvan je niet weet of je de volledige inhoud wel ooit gaat terug zien.

Als je de eindstreep überhaupt haalt.
Heb je ook geen verzekeringen?
pi_215544363
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 20:24 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Heb je ook geen verzekeringen?
Alleen de verplichte verzekeringen, een spaarpot en een bijna afbetaald huis.
pi_215544985
We dwalen af, compensatie klaarblijkelijk, waarom weet bijna niemand dat en wat zijn de opties? Geen kattenpis en toch leeft het niet onder de ..miljoen pensioengerechtigde, vreemd.
pi_215545226
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 21:20 schreef Adrie072 het volgende:
We dwalen af, compensatie klaarblijkelijk, waarom weet bijna niemand dat en wat zijn de opties? Geen kattenpis en toch leeft het niet onder de ..miljoen pensioengerechtigde, vreemd.
Je leest in bovenstaande posts dat het volslagen onbekend is hoe het nou werkelijk qua pegels uitpakt: netto en bruto. Dat geldt net zo goed voor de huidige deelnemers die alleen betalen , maar nog geen stuiver hebben teruggezien. Heb al diverse posts gelezen "dat er wel helemaal niks over is". Dan heb je er ook niet veel van begrepen, maar toont wel aan hoe slecht men wordt geïnformeerd over pensioenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door blomke op 11-11-2024 10:49:53 ]
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  maandag 11 november 2024 @ 09:16:27 #57
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_215547388
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 16:41 schreef halfway het volgende:

[..]
Dan spaar jezelf bij op een andere manier, maar nee de iPhone nieuwe keuken en dikke auto zal en moet er komen.
Nee hoor, mijn visie is om het zelf geregeld te hebben en wat er dan nog bijkomt is een meevaller.
Lachen joh.
pi_215568014
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 12:51 schreef Managarm het volgende:

[..]
Maar de meeste mensen hebben toch meerdere pensioenregelingen? Ik zelf heb er drie. Ik vraag me af hoe dat gaat lopen, als je niet meer in Nederland werkt.
Ik heb in twee landen pensioen opgebouwd, en ben nu in een derde land zzp-er. Zonder overgangsregelingen was het al compleet onoverzichtelijk hoeveel pensioen ik zou hebben opgebouwd...
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')