ja dat was nog even een stap te ver, ik denk dat ze anti semitisme al niet wilde zeggen maar blijkbaar toch doorgedruktquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:07 schreef Hathor het volgende:
Ze durft gewoon niet te benoemen dat het hier om voornamelijk Marokkanen gaat.![]()
Ruggengraatloze schijtlijster.
Dat zijn vooralsnog onbewezen feiten. Daar is de burgermeester zich ook bewust van.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:01 schreef Qarrad het volgende:
Tegen die journaliste van Al-Jazeera had Halsema gerust even mogen aanhalen dat van tevoren al oproepen circuleerden om op jodenjacht te gaan.
Zagen dat het goed was en weigerde in te grijpen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:04 schreef matthijst het volgende:
Ah, politie stond erbij en keer ernaar Femke?
Eens, goede vraagquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij stelt wel de vraag die je van de NOS niet hoeft te verwachten.
een activist met een perspasjequote:Op vrijdag 8 november 2024 13:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat een journalist was dit zeg
Het is allemaal relatief, anderen zullen deze dag als een feestdag ervaren hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:07 schreef RipCity het volgende:
Zwartste dag sinds 40-45..
Nounounou,
Wie is deze 'journalist'?
Ja, dat deed hij uitstekend. Zo toonde hij aan dat Halsema zichzelf niet als onderdeel van het probleem ziet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat een journalist was dit zeg
Dat zou je bijna denken inderdaad.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, die heeft gewoon een teringhekel aan joden. Die vind dit helemaal niet zo erg.
Voor een burgemeester van een internationale stad mag ze inderdaad wel even een paar sessies met een Engelse spraakcoach inplannen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:01 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een duffe vraag van de Wall Street Journal. Laat AI gewoon de toespraak in het Engels vertalen in de eigen stem van Halsema. Ze drukt zich veel krachtiger uit in het Nederlands. De reactie op Al Jazeera was niet zo heel sterk.
Onzin.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:09 schreef probeer het volgende:
[..]
Voor een burgemeester van een internationale stad mag ze inderdaad wel even een paar sessies met een Engelse spraakcoach inplannen.
Na het geneuzel over "pogroms" ben ik er nu wel een beetje klaar mee. Sommigen die koketteren met "de geschiedenis" zouden eens daadwerkelijk een geschiedenisboek moeten openen.quote:
Ik veeg mijn reet af met islamofobie.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is dan ook waar het probleem zit.
[..]
Dat zou "racisme" en "Islamfobie" zijn.
Beter dan 80% van politici.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:09 schreef probeer het volgende:
[..]
Voor een burgemeester van een internationale stad mag ze inderdaad wel even een paar sessies met een Engelse spraakcoach inplannen.
Wat een overdreven onzin. History repeating is de etnische zuivering die nu in Gaza plaatsvindt en dat het een openluchtgevangenis is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:07 schreef matthijst het volgende:
Mooi dit.
Amsterdamse politie heeft Anne weggevoerd.
History repeating.
Dat ben ik met je eens, maar het is de eerste keer dat het woord crimineel uit de kast wordt gehaald ook. Het kan ook weer terug worden gestopt. Maar de optimist in mij hoopt het tegendeel.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Met als kanttekening dat ze zegt dat dit helemaal niks met demonstreren te maken had, maar gewoon crimineel was. Dat vond ik niet zo'n hoopgevende opmerking. We hebben rondom de demonstraties vernielingen, intimidatie en geweld gezien, met als reactie hooguit bestuurlijke verplaatsing.
Ik vind haar Engels stuntelig. Ze zal vast betere dingen te doen hebben hoor, maar het klinkt maar matig.quote:
Wat kapotte lippen en bloedneuzen kan je toch in het kader van terrorisme nauwelijks zien als een acute dreiging.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:09 schreef Saekerhett het volgende:
Dat hele Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid moet toch opgedoekt worden? Hoe kun je nou in deze tijd 'geen acute dreiging' zien?
En 'een groep Amsterdammers', iets specifieker graag.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Trouw die het weer over Tel Aviv wil hebben. Zo voorspelbaar
Die door politie zelf aangehaald zijn meerdere malen. Als je zo begint kun je ook roepen dat de supporters die die Palestijnse vlag naar beneden haalden misschien wel een false flag-operatie waren.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:09 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Dat zijn vooralsnog onbewezen feiten. Daar is de burgermeester zich ook bewust van.
Stel je eens een wereld voor waarin ambtenaren dingen gaan lopen roepen die zij ergens van het internet geplukt hebben.
Weet je, zelfs als die propaganda waar zou zijn kon het me niks schelen. En dan is die propaganda nog niet eens waar.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:10 schreef Waldko het volgende:
[..]
Wat een overdreven onzin. History repeating is de etnische zuivering die nu in Gaza plaatsvindt en dat het een openluchtgevangenis is.
Die groep is de titel "Amsterdammers" niet waard.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:11 schreef Nober het volgende:
[..]
En 'een groep Amsterdammers', iets specifieker graag.
Wiens probleem is dat?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik vind haar Engels stuntelig. Ze zal vast betere dingen te doen hebben hoor, maar het klinkt maar matig.
Nederlanders gaan er prat op het Engels van een ander te bekritiseren en de eigen bekwaamheid te overschatten. Het is niet onze moedertaal en dus kunnen wij ons er niet net zo goed in uitdrukken. Dat geldt voor vrijwel een ieder van ons. Ken je beperkingen, druk je uit in het Nederlands en laat de boel vertalen. Leve AI.quote:
Ze vinden het gewoon reuze geil om in de slachtofferrol te kruipen, kunnen ze verder ook weinig aan doenquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Na het geneuzel over "pogroms" ben ik er nu wel een beetje klaar mee. Sommigen die koketteren met "de geschiedenis" zouden eens daadwerkelijk een geschiedenisboek moeten openen.
Precies. Daarnaast klinkt ze ook zo apart in het Nederlands. Het is even een kunst om door die manier van praten heen te prikken, maar ze zegt nog weleens zinnige dingen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Beter dan 80% van politici.
En dat zeg ik als grote tegenstander van Femke.
quote:
quote:Denk hekelt 'hypocriete politici'
De fractieleider van Denk in de Tweede Kamer, Stephan van Baarle, hekelt de reacties in de Tweede Kamer. Bijna alle partijen hebben het geweld tegen de Maccabi-fans veroordeeld. Hij noemt de reacties hypocriet.
"Ze waren stil toen Maccabi-tuig racistische en genocidale leuzen scandeerde over Gaza, Palestijnse vlaggen vernielde en een taxichauffeur aanviel."
Op beelden die op sociale media rond gaan is te zien dat supporters van Maccabi eerder op de avond zongen over Palestijnen. Zo riepen ze onder meer "we'll fuck the Arabs," en "fuck you Palestine". Ook waren er leuzen dat er in Gaza geen scholen en kinderen meer zijn. Eerder werden er ook Palestijnse vlaggen van gebouwen getrokken.
Die 'onbewezen feiten' zijn in deze topicreeks gewoon terug te vinden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:09 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Dat zijn vooralsnog onbewezen feiten. Daar is de burgermeester zich ook bewust van.
Stel je eens een wereld voor waarin ambtenaren dingen gaan lopen roepen die zij ergens van het internet geplukt hebben.
Want wij wonen in Gaza.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:10 schreef Waldko het volgende:
[..]
Wat een overdreven onzin. History repeating is de etnische zuivering die nu in Gaza plaatsvindt en dat het een openluchtgevangenis is.
We gaan het zien bij de volgende "demonstratie". Mijn voorspelling is dat er niets verandert.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:10 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar het is de eerste keer dat het woord crimineel uit de kast wordt gehaald ook. Het kan ook weer terug worden gestopt. Maar de optimist in mij hoopt het tegendeel.
Joden? Vind ik aardig meevallen qua slachtofferrol ondanks een vrij trieste geschiedenis.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:12 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze vinden het gewoon reuze geil om in de slachtofferrol te kruipen, kunnen ze verder ook weinig aan doen
Dat gaan de advocaten straks ook opvoeren ter verdediging.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat kapotte lippen en bloedneuzen kan je toch in het kader van terrorisme nauwelijks zien als een acute dreiging.
Hoe is haar Duits, Frans, Spaans, Italiaans, Portugees, Hongaars?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik vind haar Engels stuntelig. Ze zal vast betere dingen te doen hebben hoor, maar het klinkt maar matig.
Wereldvreemde vergadertijgers.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:09 schreef Saekerhett het volgende:
Dat hele Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid moet toch opgedoekt worden? Hoe kun je nou in deze tijd 'geen acute dreiging' zien?
Ik meen dat Utrecht supporters al werden teruggestuurd toen ze het Hamas in de trein bezigden, waarom werden deze mensen eigenlijk wel toegelaten in het stadion?quote:
Je plaat blijft hangen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:10 schreef Waldko het volgende:
[..]
Ja, dit klinkt als een soort workshop voor halfbegaafde agressievelingen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:14 schreef CarbonC het volgende:
Conclusie: hit & run is een "goede" tactiek.
Begin daar zelf eens mee.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Na het geneuzel over "pogroms" ben ik er nu wel een beetje klaar mee. Sommigen die koketteren met "de geschiedenis" zouden eens daadwerkelijk een geschiedenisboek moeten openen.
was een goede nachtquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:14 schreef CarbonC het volgende:
Conclusie: hit & run is een "goede" tactiek.
Nergens om hoor maar 35.000 doden op 2,5 miljoen inwoners. Dat is wel een slechte uitvoering van dat etnisch zuiveren.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:10 schreef Waldko het volgende:
[..]
Dat vind je meevallen? Serieus?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:13 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Joden? Vind ik aardig meevallen qua slachtofferrol ondanks een vrij trieste geschiedenis.
Moslims daarentegen..
Wat is er met de rest gebeurd? Neergeknuppeld door onze hoofdstedelijke kansenparels?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:14 schreef Droopie het volgende:
Owja,
er zijn 800 agenten betrokken en om middernacht waren er 200 over, waarbij ik even aanneem dat de mensen op de meldkamer, cellenblok en de kantine ook meegenomen zijn.
Misschien was dat het ook wel, of werden op dat moment de Maccabi-fans geprovoceerd. Feit is dat iets futiels meteen wordt aangegrepen door de antisemitische kakkerlakken om het geweld goed te praten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die door politie zelf aangehaald zijn meerdere malen. Als je zo begint kun je ook roepen dat de supporters die die Palestijnse vlag naar beneden haalden misschien wel een false flag-operatie waren.
Topics over Joden, gegarandeerd dat Ali_Boo er weer met z'n plastic tasje vol kopietjes van de Protocollen van Sion bij is.quote:
Ik voorspel ook niks, maar spreek wel mijn hoop uit.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
We gaan het zien bij de volgende "demonstratie". Mijn voorspelling is dat er niets verandert.
De dienst zat er op.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er met de rest gebeurd? Neergeknuppeld door onze hoofdstedelijke kansenparels?
Naar het schijnt dat je vogelvrij bent verklaart als je infantiele liedjes zingt over Palestijnen.quote:
Nou, dan is er dus blijkbaar geen enkel probleem om Pro-Palestinademonstranten in elkaar te timmeren na "From the river from the sea".quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:16 schreef matthijst het volgende:
Ach, ANP moet het vast even goedpraten.
Ja, maar zij zongen liedjes.
Je hebt het over je islamitische soortgenoten neem ik aan.. die constant janken over islamofobie en discriminatiequote:Op vrijdag 8 november 2024 13:12 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze vinden het gewoon reuze geil om in de slachtofferrol te kruipen, kunnen ze verder ook weinig aan doen
En dat mensen zich dan afvragen waarom de PVV zo groot is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
We gaan het zien bij de volgende "demonstratie". Mijn voorspelling is dat er niets verandert.
Nou.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Oh dat type? Ik dacht al, wat voor rare wappie is dit nou weer.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Topics over Joden, gegarandeerd dat Ali_Boo er weer met z'n plastic tasje vol kopietjes van de Protocollen van Sion bij is.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Topics over Joden, gegarandeerd dat Ali_Boo er weer met z'n plastic tasje vol kopietjes van de Protocollen van Sion bij is.
Schopje bnwquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:10 schreef Waldko het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Precies wat we dus vannacht hebben gezien. Er waren zelfs mensen die hotels in zijn gebroken opzoek naar Joden.quote:po·grom (de/het; m en o; meervoud: pogroms)
1
heftige, plotseling optredende vervolging van een minderheid, m.n. van Joden
Bron
Wedstrijd afgelopen, stadion leeg, werk gedaan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er met de rest gebeurd? Neergeknuppeld door onze hoofdstedelijke kansenparels?
Inderdaad, ze redt haar eigen hachje prima met een schrijnend gebrek aan zelfreflectie. Heeft ze goed afgekeken van Mark Rutte.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:19 schreef CarbonC het volgende:
"ik stap niet af".
Halsema doet het goed.
Dat is audiovisuele informatie die is vastgelegd. De authenticiteit kan niet verifieerd worden, maar de daders lopen er zelf mee te koop. Hetzelfde geldt voor de Palestijnse kant.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die door politie zelf aangehaald zijn meerdere malen. Als je zo begint kun je ook roepen dat de supporters die die Palestijnse vlag naar beneden haalden misschien wel een false flag-operatie waren.
Kleine diss naar die journalist was dat ja.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:19 schreef CarbonC het volgende:
"ik stap niet af".
Halsema doet het goed.
Denk dat je wel spierpijn krijgt als je als christen iedere onderdrukte geloofsgenoot in islamitische landen moet wreken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, dan is er dus blijkbaar geen enkel probleem om Pro-Palestinademonstranten in elkaar te timmeren na "From the river from the sea".
Iets vertelt me dat dat dan weer niet de bedoeling is, net zomin als het vernielen van al die Israëlische vlaggen een reden is om elke Marokkaan van zijn scooter te trappen.
Het idee dat ze dit met haar eigen slappe houding in de hand heeft gewerkt, komt niet eens bij haar op.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:19 schreef matthijst het volgende:
Idd, ze zit erbij te lachen. Wat een sufkut.
Dat doen we aan de lopende band in Nederland, wedstrijden spelen zonder uitpubliekquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:20 schreef OmniRocket het volgende:
Zonder uitpubliek spelen.... dat is toegeven aan terrorisme
Ja maar dat wordt nog nader onderzocht. We weten alleen dat ze zich op scooters verplaatsten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:21 schreef matspontius het volgende:
Trekgeit Halsema heeft het over pro-Palestijnse relschoppers. Zeg gewoon waar dat schorem vandaan komt, noemt de problematiek bij naam en schop dat stront terug naar de zandbak waar ze thuishoren.
Dit gaat alleen maar erger worden; behalve aan Joden hebben ze een bloedhekel aan alles wat niet aan hun strikte (lees: middeleeuwse) normen voldoet. Daar kijken ze op neer en dit gedrag is volgens hun dan normaal en gerechtvaardigd. Want ja, het zijn maar heidenen en niet uitverkoren. Vergelijk het inderdaad maar met de Moffen uit WOII - die hadden volgens zichzelf ook legitieme redenen om een heel volk uit te roeien. Dit is het begin van een grote hoop stront en ellende in dit land!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |