Nergens om hoor maar 35.000 doden op 2,5 miljoen inwoners. Dat is wel een slechte uitvoering van dat etnisch zuiveren.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:10 schreef Waldko het volgende:
[..]
Wat een overdreven onzin. History repeating is de etnische zuivering die nu in Gaza plaatsvindt en dat het een openluchtgevangenis is.
Dat vind je meevallen? Serieus?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:13 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Joden? Vind ik aardig meevallen qua slachtofferrol ondanks een vrij trieste geschiedenis.
Moslims daarentegen..
Wat is er met de rest gebeurd? Neergeknuppeld door onze hoofdstedelijke kansenparels?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:14 schreef Droopie het volgende:
Owja,
er zijn 800 agenten betrokken en om middernacht waren er 200 over, waarbij ik even aanneem dat de mensen op de meldkamer, cellenblok en de kantine ook meegenomen zijn.
Misschien was dat het ook wel, of werden op dat moment de Maccabi-fans geprovoceerd. Feit is dat iets futiels meteen wordt aangegrepen door de antisemitische kakkerlakken om het geweld goed te praten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die door politie zelf aangehaald zijn meerdere malen. Als je zo begint kun je ook roepen dat de supporters die die Palestijnse vlag naar beneden haalden misschien wel een false flag-operatie waren.
Topics over Joden, gegarandeerd dat Ali_Boo er weer met z'n plastic tasje vol kopietjes van de Protocollen van Sion bij is.quote:
Ik voorspel ook niks, maar spreek wel mijn hoop uit.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
We gaan het zien bij de volgende "demonstratie". Mijn voorspelling is dat er niets verandert.
De dienst zat er op.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er met de rest gebeurd? Neergeknuppeld door onze hoofdstedelijke kansenparels?
Naar het schijnt dat je vogelvrij bent verklaart als je infantiele liedjes zingt over Palestijnen.quote:
Nou, dan is er dus blijkbaar geen enkel probleem om Pro-Palestinademonstranten in elkaar te timmeren na "From the river from the sea".quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:16 schreef matthijst het volgende:
Ach, ANP moet het vast even goedpraten.
Ja, maar zij zongen liedjes.
Je hebt het over je islamitische soortgenoten neem ik aan.. die constant janken over islamofobie en discriminatiequote:Op vrijdag 8 november 2024 13:12 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze vinden het gewoon reuze geil om in de slachtofferrol te kruipen, kunnen ze verder ook weinig aan doen
En dat mensen zich dan afvragen waarom de PVV zo groot is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
We gaan het zien bij de volgende "demonstratie". Mijn voorspelling is dat er niets verandert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |