Lijkt mij dat Starburster ook nog binnen moet komen, jaquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Emptiness Machine en nog eentje van FDC?
Het is de energie die van het nummer afkomtquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Unpopular opinion: Bowie heeft 20 betere nrs dan Heroes
Ja die bedoelde ik inderdaad, kon niet op de titel komenquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Lijkt mij dat Starburster ook nog binnen moet komen, ja
Meer dan 20 zelfs wel imoquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Unpopular opinion: Bowie heeft 20 betere nrs dan Heroes
Die andere was anderhalve week geleden?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Pas de tweede plakker van deze editie dit!
Kutdorp.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:42 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die andere was anderhalve week geleden?
Oh ja, Schijtstad. Ik wist nog dat het Live zonder publiek was.quote:
Lijkt me inmiddels wel volledig uitgesloten. Dan zou Jeremy van Pearl Jam er ineens uit moeten liggen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er eigenlijk nog plek voor IDLES nu, of moeten we dan weer een uitvaller gaan zoeken?
Is de lijst met uitvallers ergens te vinden?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er eigenlijk nog plek voor IDLES nu, of moeten we dan weer een uitvaller gaan zoeken?
Dan is Jeremy de eerstvolgende die op de schopstoel zit, dat lijkt me nog minder waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is 'm:quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is de lijst met uitvallers ergens te vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |