Stonden er vorig jaar toch al in niet?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:22 schreef Felagund het volgende:
Last dinner party komt dus hoog binnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Stonden er vorig jaar toch al in niet?Ah, dat had ik niet door. Bij mij doet de Kink website trouwens moeilijk nu, ik kan niet de lijst van dit of vorig jaar bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ja is overbelast denk ik. Ze verwachten niet zoveel bezoekers, we zijn te fanatiekquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, dat had ik niet door. Bij mij doet de Kink website trouwens moeilijk nu, ik kan niet de lijst van dit of vorig jaar bekijken.
Nothing Mattersquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog 6 nummers van buiten de top 50 van vorig jaar te gaan.
+1quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik moest er ook al even aan denken ja
Komt Everything Now van Arcade Fire ook nog?quote:
Sparks vooralquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Voel wel wat Kate Bush vibes hierbij:)
En een geïnspireerd geraakte Chappell Roanquote:
Ik moest lachen.quote:
Ja. En dan nog 2 nieuwkomers trouwensquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nothing Matters
Jeremy
The Pretender
Street Spirit
Break Stuff
Into My Arms
Dat zijn ze toch?
Emptiness Machine en nog eentje van FDC?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. En dan nog 2 nieuwkomers trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |