Maar het kunnen ook de perzikjes zijnquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:05 schreef Tussle266 het volgende:
Die genieten van de stilte toespeling was een grap toch?
Ja zo ver was ik inmiddels ook, ik dacht dat dat een flinke stap terug was, maar het is maar 40 minuutjes.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar het kunnen ook de perzikjes zijn
Je komt nu de populairste nummers van bands tegen, wat naar mijn mening niet altijd de beste nummers zijn. Ik luister liever de 100-500 dan de top 100 om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
De top van deze lijst blijft voor mij toch een voortdurende love and hate. Weinig echte blokjes van van 5 tot 10 nrs waarvoor ik m'n radio aan laat staan
Ik vind bijna alle nummers in deze regionen eigenlijk wel tofquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
De top van deze lijst blijft voor mij toch een voortdurende love and hate. Weinig echte blokjes van van 5 tot 10 nrs waarvoor ik m'n radio aan laat staan
Leuk liedje voor de (Ierse) kroeg, maar hoeft er voor mij ook niet in.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:13 schreef noodgang het volgende:
Dit staat wel zo'n 900 plaatsen te hoog
Ik ben thuis de enige zonder.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:16 schreef PippenScottie het volgende:
Wat voor tatoeages hebben jullie allemaal?
Ik heb er geen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:16 schreef PippenScottie het volgende:
Geen. Heb er niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:16 schreef PippenScottie het volgende:
Heb er zelf geen, ben voorlopig ook niet van plan om er een te nemenquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:16 schreef PippenScottie het volgende:
"hier had uw advertentie kunnen staan"quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb er geen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik sluit me aan bij alle commentaren hierboven. En ik ben eigenlijk blij verrast dat ik niet de enige ben.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:16 schreef PippenScottie het volgende:
Geenquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:16 schreef PippenScottie het volgende:
Wel de beste van DM imoquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:19 schreef Gretzl het volgende:
Sinds wanneer is Rose Tattoo een überklassieker dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |