Ah je bedoelde de Mossad als vriendelijke ondersteuning na duidelijke afspraken. Geloofwaardig.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:54 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Er is een afspraak tussen de Nederlandse en Duitse politie over achtervolgingen van verdachten die de grens oversteken. Nederlandse politie mag Duitsland in met zwaailicht en sirene, Duitse politie mag Nederland in in zo'n situatie. Is die afspraak dan landverraad?
Ik probeer gewoon je punt te snappen.
Waarom ben je er zo op gebrand dit te bagatelliseren?quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Aangekondigd
Paar tieners die op telegram dit naar elkaar aankondigen. Het is allemaal weer zwaar overtrokken en zoals mijn vriend @:caland zegt is dit ook gewoon een risico als je als voetbalsupporter in een stad komt zoals Rome, Napels, Marseille en Amsterdam.
Dit was een echte pogrom.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit een pogrom noemen is een belediging van diegenen die echte pogroms hebben ondergaan.
Dat wist ik niet en daarmee kijk ik er wel van op dat ze juist in Amsterdam wel worden toegelaten. Wat maakt de situatie hier anders dan in andere Europese landen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ik ook niet zo nee. Die gasten worden nergens toegelaten in Europa, spelen hun thuiswedstrijden in Belgrado of all places
Haatdragende voetbalsupporters zijn niet welkom in Nederland. Zie afgelopen weekend nog in Amsterdam toevallig.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ook Israëliërs hebben het recht voetbalwedstrijden in het buitenland te bezoeken. Het is dan aan de nationale eenheden om hun eigen burgers onder controle te houden, en in dit geval gaat het om acties die van te voren aangekondigd waren en maar uit één hoek komen: de Islamtische.
Afgaande op de beelden en berichten op sociale media kunnen we zelfs nog specifieker zijn, het betreft namelijk moslims met een Marokkaanse achtergrond.
De aanleiding is dit keer een voetbalwedstrijd. De vorige keer was het een herdenking.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:02 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dit was een echte pogrom.
En het enge is... we laten het als Nederlanders wéér gebeuren en we bagatelliseren het wéér.
Omdat iedereen dit weer totaal uit zijn verband trekt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom ben je er zo op gebrand dit te bagatelliseren?
Zouden ze hier nu ook al AI voor inzetten? Daar lijkt deze verklaring wel op.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haatdragende voetbalsupporters zijn niet welkom in Nederland. Zie afgelopen weekend nog in Amsterdam toevallig.
Ik wist niet dat er nog Israëli's een Nederlands paspoort hadden eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:04 schreef Cuendillar het volgende:
[..]![]()
Het wordt dan ook tijd om ze het Nederlandse paspoort te ontnemen en uit dit land te zetten dan, vind je ook niet?
quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:03 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zouden ze hier nu ook al AI voor inzetten? Daar lijkt deze verklaring wel op.
Beter handel je gewoon vooruitziend, om erger te voorkomen. Want je wéét gewoon dat dit steeds erger gaat worden. Deportatie dus.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is geen uitstekend idee, het is een overdreven reactie, een schending van rechten en het creëert een precedent. Waar zullen we familieleden nog meer verantwoordelijk voor houden? Zijn jouw ouders ook verantwoordelijk voor wat je hier zegt?
Houd het hoofd koel en reageer proportioneel, zou ik zeggen.
Alleen als ze worden ontvoerd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er nog Israëli's een Nederlands paspoort hadden eigenlijk.
Israëliërs zijn niet haatdragend en hebben tevens meestal geen dubbel paspoort. We hebben het hier over Nederlanders met een migratieachtergrond uit landen zoals Marokko. Daar komt (zoals wel vaker) de haat en agressie vandaan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er nog Israëli's een Nederlands paspoort hadden eigenlijk.
Net als iets een genocide noemen, wat het niet is....quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit een pogrom noemen is een belediging van diegenen die echte pogroms hebben ondergaan.
Hard op gelachen. Blijkbaar heb je geen idee over de harde kern van Macabbi Tel Aviv.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Israëliërs zijn niet haatdragend en heb tevens meestal geen dubbel paspoort. We hebben het hier over Nederlanders met een migratieachtergrond uit landen zoals Marokko. Daar komt (zoals wel vaker) de haat en agressie vandaan.
totaal verschillende beweegredenen natuurlijk. Maar jodenvervolging is kennelijk prima in jouw ogenquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Aangekondigd
Paar tieners die op telegram dit naar elkaar aankondigen. Het is allemaal weer zwaar overtrokken en zoals mijn vriend @:caland zegt is dit ook gewoon een risico als je als voetbalsupporter in een stad komt zoals Rome, Napels, Marseille en Amsterdam.
Heb je de herdenking op de Dam gemist? De opstootjes in stations tijdens sit-ins? De vernieling van alles met een Joods symbool? Denk je dat ik veilig door Amsterdam kan fietsen met een Israëlische vlag zolang er geen voetbalwedstrijd is?quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat iedereen dit weer totaal uit zijn verband trekt.
Dus nu gaan we mensen deporteren om dingen die kunnen gebeuren? Dan zijn we echt de weg kwijt...quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:06 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Beter handel je gewoon vooruitziend, om erger te voorkomen. Want je wéét gewoon dat dit steeds erger gaat worden. Deportatie dus.
Ik herinner me nu weer waarom ik eigenlijk gestopt was om in dit soort topics op fok! actief te zijn: de tegenreacties die je krijgt zijn vaak zo lachwekkend.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:02 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dit was een echte pogrom.
En het enge is... we laten het als Nederlanders wéér gebeuren en we bagatelliseren het wéér.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Israëliërs zijn niet haatdragend
Het zou een uitstekende zet zijn om richting bepaalde groepen remigratie aan te moedigen. Hoe denk je dat de Nederlandse samenleving er in de toekomst uitziet? Deze problemen zullen door die demografische verandering alleen maar groter worden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dus nu gaan we mensen deporteren om dingen die kunnen gebeuren? Dan zijn we echt de weg kwijt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |