🤭quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leg dan eens uit hoe het kan dat er alleen maar meer Palestijnen zijn dan een paar jaar terug?
Zijn die joden dan zo slecht in een potje genocide?.
Het gros van die Maccabi-gasten waren gewoon doorsnee supporters hoor. En volgens mij werd de stad niet afgebroken, al heb ik daar mbt Amsterdam weinig moeite mee.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:31 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit ja. Voetbalhooligans vs Hamas-fans, allebei kansloze groepen. En dat breekt onze hoofdstad af, mooi man
Ik weet dat het schertsend is hoor, maar blijft toch apart om elke keer te moeten lezen dat mijn stad maar afgebroken moet worden, afgestoken richting zee etc etc. Terwijl er hier hele volksstammen dagelijks prediken voor tolerantie naar in dit geval Palestijnen die het hele westen hatenquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het gros van die Maccabi-gasten waren gewoon doorsnee supporters hoor. En volgens mij werd de stad niet afgebroken, al heb ik daar mbt Amsterdam weinig moeite mee.
Hoe vind je zelf dat het gaat in jouw stad de afgelopen jaren?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet dat het schertsend is hoor, maar blijft toch apart om elke keer te moeten lezen dat mijn stad maar afgebroken moet worden, afgestoken richting zee etc etc. Terwijl er hier hele volksstammen dagelijks prediken voor tolerantie naar in dit geval Palestijnen die het hele westen haten.
Ja, kut uiteraardquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe vind je zelf dat het gaat in jouw stad de afgelopen jaren?
Met heel veel indoctrinatie opvoeding.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, kut uiteraard.
Maar ik doelde meer dat als we het in Nederland al niet eens kunnen worden van stad tot stad, hoe had de multiculti dan ooit een succes kunnen worden?.
Ja of nee?quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Progrom verliest zo wel aan waarde als je het hier ook al voor gaat gebruiken
Lijkt logisch want er vliegen 2600 extra mensen heen en weerquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
En zijn dus wl extra vluchten om deze mensen in veiligheid te brengen. De Isralische media berichtte daar ook niet zomaar over. Waarom jij dit weg probeerde te zetten als 'gejok' van Netanyahu blijft onduidelijk.
Snijden en messen en bloeddorstigheid... de manier die we kennen van deze 'voor de mensenrechten' vechtende strijders.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:07 schreef Qarrad het volgende:
Hier weer een gezellige actie om de dialoog open te houden:
https://www.telegraaf.nl/(...)austmuseum-amsterdam
Je zult maar schoonmaker zijn. Of buurtbewoner die de boel netjes probeert te houden.
quote:Laat dit even tot u doordringen: militairen moesten Kristallnacht-herdenking beschermen
https://www.ewmagazine.nl(...)g-amsterdam-1437654/
https://www.geenstijl.nl/(...)feiten-dit-ooit-weer
Afgelopen nacht was werd de Kristallnacht herdacht. Toch dreigt antisemitisme het nieuwe normaal te worden, schrijft Afshin Ellian.
Joden werden in Amsterdam aangevallen door jihad-aanhangers. Onder het mom van ‘Free Palestine’ werden Isralirs in Amsterdam mishandeld. Waar ligt Palestina? Waar begint en eindigt Palestina? Kennelijk ligt het ook in Amsterdam. Jarenlang werden politiek en media gewaarschuwd voor toenemend antisemitisme, voornamelijk van islamitische immigranten. Politieke partijen moeten zich schamen, zich verantwoordelijk voelen voor het negeren van Jodenhaat. Nederland was en is vol van wegkijkers. En zie nu de vruchten daarvan, 86 jaar na de Kristallnacht, het begin van de massale Jodenvervolging in Europa.
[…]
Ik hoop dat hier een reactie op komt, want het zou verschrikkelijk zijn als het waar is. Moeten burgers soms ter compensatie van afwezige/onwillige agenten hun huizen open gaan stellen voor joden zodat ze ergens veilig zijn?quote:
Deze jodenjacht is natuurlijk ook de schuld van maccabi tel aviv supporters.quote:
Het is een ongekende provocatie dat een Isralische tv-crew hier meent te kunnen filmen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Deze jodenjacht is natuurlijk ook de schuld van maccabi tel aviv supporters.
Dat volkomen gbrek aan ingrijpen van degenen die geacht worden te handhaven is gekmakend. Al maanden. Soms staan ze er een beetje bij te kijken hoe gewelddadige demonstranten een eigen Sturmabteilung hebben meegenomen, in weer andere gevallen zijn ze helemaal in geen velden of wegen te bekennen. We hebben het geweldsmonopolie aan de overheid gegeven met het concept dat deze ons zou beschermen. Wat is daarvan over als bepaalde groepen niet langer bescherming meer hoeven te verwachten?quote:
Frank van der Linde. Goh, die naam komt lichtelijk bekend voor.quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:30 schreef Aether het volgende:
Activist spant kort geding aan tegen noodverordening en demonstratieverbod in stad
https://www.at5.nl/artike(...)tratieverbod-in-stad
Allejezus, dit kan toch niet het hele verhaal zijn!?quote:
Nou, die zijn dan makkelijk te vinden voor opruiing en meewerken aan het plegen van geweld als dat waar is...quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:31 schreef Eagles89 het volgende:
Ik zag bij Humberto dat er zelfs receptionistes van hotels doorgaven aan vrienden/familie op welke kamers de joden zaten. Dit gaat echt nog zoveel verder…dit is in 80 jaar in Nederland niet meer vertoont. Onvoorstelbaar. Het maakt me diep en diep triest. Dit komt nooit meer goed, de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn groeien en groeien, terwijl de politie nu al geen kant meer durft te kiezen uit pure angst voor rellen van de Islam jeugd, laat staan dat ze dat nog kunnen over een paar jaar, als die groep ng weer groter en luider is geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |