SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee vast vuurwerk ofzoquote:Op donderdag 7 november 2024 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ze maar geen deuren opblazen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zei je wat?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet veel, maar niemand wil luisteren![]()
![]()
Ha mooi hequote:Op donderdag 7 november 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb geinige compilaties gezien van freak-outs!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Leuk dat je er weer bent mafkeesquote:Op donderdag 7 november 2024 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die was wel goedNu niet meer
![]()
![]()
Nou, je moest eens weten. Net de computer aan geslingerd, moest nog ff een verjaardagscadeau naar iemand laten verzenden. Snel snel gedaan. Krijg ik de orderbevestiging staat er op de gepersonaliseerde verpakking van het product Gefiliciteerdquote:Op donderdag 7 november 2024 22:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent mafkeesShit doorklikken zonder te kijken
Lach met een schone bips![]()
Oepsiequote:Op donderdag 7 november 2024 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou, je moest eens weten. Net de computer aan geslingerd, moest nog ff een verjaardagscadeau naar iemand laten verzenden. Snel snel gedaan. Krijg ik de orderbevestiging staat er op de gepersonaliseerde verpakking van het product GefiliciteerdShit doorklikken zonder te kijken
Kan de beste overkomen
![]()
![]()
Kijkt ie toch niet naar, staat sexy foto van chick naast die ik ook geupload hebquote:
Oh waar hebben we het dan overquote:Op donderdag 7 november 2024 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kijkt ie toch niet naar, staat sexy foto van chick naast die ik ook geupload heb![]()
![]()
Is wel kut, is zakenrelatiequote:Dit komt niet echt goed over dan. Heb die lui nog snel gemaild of ze het hopelijk kunnen aanpassen
![]()
Dus met je mafkees opmerking zat je wel redelijk in de juiste richting.Lach met een schone bips![]()
Ja ik ken je inmiddels wel een beetjequote:Op donderdag 7 november 2024 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is wel kut, is zakenrelatieDit komt niet echt goed over dan. Heb die lui nog snel gemaild of ze het hopelijk kunnen aanpassen
![]()
Dus met je mafkees opmerking zat je wel redelijk in de juiste richting.![]()
![]()
Insgelijks pikquote:Op donderdag 7 november 2024 22:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik ken je inmiddels wel een beetje
Goede vraag..quote:Op donderdag 7 november 2024 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarom heeft hij altijd geluk?
Maar is jouw bed ook beschikbaar
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Voor het gesprek zou ik zeggen ja.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goede vraag..
Maar is jouw bed ook beschikbaar
Maar in realiteit nee
Damnquote:Op donderdag 7 november 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voor het gesprek zou ik zeggen ja.
Maar in realiteit nee![]()
![]()
Gelijk heb jequote:Op donderdag 7 november 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voor het gesprek zou ik zeggen ja.
Maar in realiteit nee![]()
Tenzij het de vorige keer toch niet zo lekker lag?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Kan wel stoer doen, maar in alle eerlijkheid ben ik trouw als een Golden Retrieverquote:![]()
Aard van het beestje zeg maar.Lach met een schone bips![]()
Nee dat kan niet op dat lekkere matrasquote:Op donderdag 7 november 2024 22:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tenzij het de vorige keer toch niet zo lekker lag?![]()
![]()
En geen gesnurk?quote:Op donderdag 7 november 2024 22:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee dat kan niet op dat lekkere matrasCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zo hoort het ook toch..quote:Op donderdag 7 november 2024 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan wel stoer doen, maar in alle eerlijkheid ben ik trouw als een Golden Retriever![]()
Aard van het beestje zeg maar.
Ik dol ook maar wat,slaap liever in mijn eigen bed
Hebben jullie dan ook van die lekkere matrassen waar je heerlijk in weg zakt? Doet me denken, wel weer ff nieuwe kussens halen. Is ook al weer wat te lang geleden
Ik slaap ook graag in mijn eigen bed
Zonder gesnurk, naja, alleen mn eigen gesnurk dan
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nou niet te zacht hoor. Dat vind ik niet lekkerquote:Op donderdag 7 november 2024 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hebben jullie dan ook van die lekkere matrassen waar je heerlijk in weg zakt? Doet me denken, wel weer ff nieuwe kussens halen. Is ook al weer wat te lang geleden![]()
De mijne zakt wel wat door,maar omdat matras al weer een paar jaar oudjes is.
quote:Op donderdag 7 november 2024 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar nu snel weg, anders wordt patattie boos.![]()
![]()
![]()
Dat wil je niet..quote:Op donderdag 7 november 2024 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar nu snel weg, anders wordt patattie boos.![]()
Ow jazeker, en ben er ook happy mee zo als het isquote:Op donderdag 7 november 2024 22:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo hoort het ook toch..
Ik dol ook maar wat,slaap liever in mijn eigen bed![]()
Maar mijn bed is zo veel comfortabeler dan welk ander bed ook. Dat is serieus wat ik echt het belangrijkste vind. De slaapkamerHet moet serieus echt mijn plek zijn waar als ik op bed duik ik me gewoon heerlijk thuis voel. De rest boeit me allemaal niet zoveel
Snurkzequote:Op donderdag 7 november 2024 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar nu snel weg, anders wordt patattie boos.
Het is deze november stukken kouder dan december en januari vorig jaarUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Horrorwinter nu alquote:Op donderdag 7 november 2024 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
Het is deze november stukken kouder dan december en januari vorig jaar
Ik heb een nieuwe winterjas gekocht, tot nu toe is hij te warm, dus het moet kouder worden!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zul je zien dat het weer veel te warm wordt in decemberquote:Uw ADH vitamine Worst
Je moet er toch idd wat uurtjes door brengen en slapen is belangrijk. Dus een fijn bed is essentieelquote:Op donderdag 7 november 2024 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow jazeker, en ben er ook happy mee zo als het is![]()
Maar mijn bed is zo veel comfortabeler dan welk ander bed ook. Dat is serieus wat ik echt het belangrijkste vind. De slaapkamerHet moet serieus echt mijn plek zijn waar als ik op bed duik ik me gewoon heerlijk thuis voel. De rest boeit me allemaal niet zoveel
Noodwet!quote:Op donderdag 7 november 2024 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik eis kamervragen, dit kan zo niet langer met dit weer!![]()
Laat ik mij niet over uit..quote:![]()
Nou hup slapen jij..
Heb ik ook al tegen mijn vriendin gezegd, als we gaan samenwonen kopen we een nieuw bed die ik kies. De rest mag je alles zelf inrichten en doen wat je wil. Maar gelukkig houdt ze zelf ook van zacht bedquote:Op donderdag 7 november 2024 22:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je moet er toch idd wat uurtjes door brengen en slapen is belangrijk. Dus een fijn bed is essentieelDus zij blij dat ze alles mag gaan inrichten, en ook lekker sliepe
Dat is wel fijnquote:Op donderdag 7 november 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb ik ook al tegen mijn vriendin gezegd, als we gaan samenwonen kopen we een nieuw bed die ik kies. De rest mag je alles zelf inrichten en doen wat je wil. Maar gelukkig houdt ze zelf ook van zacht bedDus zij blij dat ze alles mag gaan inrichten, en ook lekker sliepe
Die laat mensen nu toch betalen om haar te zien poepen? Dan ben je wel laag gezonken als drol als je ook nog op video komt.quote:Lach met een schone bips![]()
Altijd een compromis sluiten, al was deze wel heel erg in haar voordeelquote:
Dat red ik nietquote:Op donderdag 7 november 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Sund, er zit nog uurtje leven in me![]()
![]()
Vorig jaar was het rond deze tijd warmer maar werd je kapot geregend, geef mij maar liever ditUw ADH vitamine Worst
Ja zo lang het maar droog isquote:Op donderdag 7 november 2024 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
Vorig jaar was het rond deze tijd warmer maar werd je kapot geregend, geef mij maar liever dit![]()
![]()
Wel te koud in mijn tussenjas, toch maar mijn winterjas weer aanUw ADH vitamine Worst
Zal wel lukken, thxquote:Op donderdag 7 november 2024 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, slaap lekker dan alvast maat![]()
![]()
Oh?quote:Op donderdag 7 november 2024 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij hebt geneukt hoorde ik net hier![]()
Amy op weg naar jouw kamer en 10 minuten later ben je online hier. Dat kan niet missen.quote:Lach met een schone bips![]()
Wat heeft ze die andere 9 minuten gedaan?quote:Op donderdag 7 november 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Amy op weg naar jouw kamer en 10 minuten later ben je online hier. Dat kan niet missen.![]()
Ons ALLEMAAL!!!quote:Op donderdag 7 november 2024 22:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat heeft ze die andere 9 minuten gedaan?Lach met een schone bips![]()
Nee ben niet jaloersquote:Op donderdag 7 november 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jaloers zijn staat je niet, en je bent moe![]()
![]()
Ja iedereen is moe of begint moe te worden nu. Doet ze dan toch maar ff.quote:Lach met een schone bips![]()
Respect welquote:Op donderdag 7 november 2024 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja iedereen is moe of begint moe te worden nu. Doet ze dan toch maar ff.![]()
![]()
Oh nu zijn de punten voor NL niet belangrijk?quote:Op donderdag 7 november 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow wie wat waar, Ajax? Heb niks gezien of gelezen vanavond.![]()
![]()
Echt hoorquote:Op donderdag 7 november 2024 22:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh nu zijn de punten voor NL niet belangrijk?![]()
Weet jij nu nog hoe koud het in januari vorig jaar was?quote:Op donderdag 7 november 2024 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
Het is deze november stukken kouder dan december en januari vorig jaar![]()
Gast ik zei je nog niet heel lang geleden dat ik pas net online kwam en toen dat cadeau upgefucked had. Daarna hierheen omdat ik jou zoveel mis. Dus nee, niks gezien nog.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh nu zijn de punten voor NL niet belangrijk?
Maar dat is wel serieus een uitslag dan
Dat kon toch allemaal met voetbal op de achtergrondquote:Op donderdag 7 november 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast ik zei je nog niet heel lang geleden dat ik pas net online kwam en toen dat cadeau upgefucked had. Daarna hierheen omdat ik jou zoveel mis. Dus nee, niks gezien nog.
Maar dat is wel serieus een uitslag dan
Ja zeker lekker! AZ ook nog![]()
![]()
Neh, ik moest me focussen om geen spelfouten te makenquote:Op donderdag 7 november 2024 22:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat kon toch allemaal met voetbal op de achtergrond
Ja zeker lekker! AZ ook nog
Dat is dan geluktquote:Op donderdag 7 november 2024 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neh, ik moest me focussen om geen spelfouten te maken![]()
![]()
Gefiliciteerdquote:Op donderdag 7 november 2024 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neh, ik moest me focussen om geen spelfouten te maken![]()
Ja was behoorlijk zachtquote:Op donderdag 7 november 2024 22:57 schreef maily het volgende:
[..]
Weet jij nu nog hoe koud het in januari vorig jaar was?Uw ADH vitamine Worst
Was dat niet 2020 of 2021 dat er ineens 6 meter sneeuw lag? Wat een kutzooi was dat.Lach met een schone bips![]()
1962 tochquote:Op donderdag 7 november 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Was dat niet 2020 of 2021 dat er ineens 6 meter sneeuw lag? Wat een kutzooi was dat.![]()
Ja feb 2021quote:Op donderdag 7 november 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Was dat niet 2020 of 2021 dat er ineens 6 meter sneeuw lag? Wat een kutzooi was dat.Uw ADH vitamine Worst
Serieus ik haat dat. Laat die meuk in de Alpen of in die regio vallen voor de ski liefhebbers maar ik heb er niks mee.quote:Lach met een schone bips![]()
Ja was dieptepunt coronamaatregelen, met avondklok en alle winkels dicht behalve essentiëlequote:Op donderdag 7 november 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ergste was nog, ik mocht toen niet naar de zon reizenUw ADH vitamine Worst
Dus snoepwinkel bleef open want food en dus essentieel
Uw ADH vitamine Worst
Of ik het er mee eens was of niet doet in dit topic niet echt ter zake. Maar dat ik toen sommige mensen de tering in gevloekt heb mag ik natuurlijk wel zeggenquote:Op donderdag 7 november 2024 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja was dieptepunt coronamaatregelen, met avondklok en alle winkels dicht behalve essentiëleEn godver wat heb ik me zitten ergeren over al die paniek overal.
Snap ik ook, hoor ik ook van veel mensen. Maar voor mij is weg zijn uit Nederland gewoon echt een rustpunt met alles gaande in mijn leven. Weg van alles.quote:Op donderdag 7 november 2024 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
Het niet mogen reizen raakte mij totaal nietLach met een schone bips![]()
Ik zit tussen verwende mensen die het vooral heel erg vonden dat ze niet 3x per jaar op vakantie konden, ze moeten 1 of 2 jaren overslaan de horror!!quote:Op donderdag 7 november 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Snap ik ook, hoor ik ook van veel mensen. Maar voor mij is weg zijn uit Nederland gewoon echt een rustpunt met alles gaande in mijn leven. Weg van alles.
Maar in jouw geval met wat je had meegemaakt kan ik het wel goed begrijpen hoorUw ADH vitamine Worst
Dat was het ook, reizen is wel sowieso heel belangrijk voor mij. En zeker Thailand is gewoon al 16 jaar mijn 2e thuis en heb veel vrienden daar. Maar met al het gezeik hier prive zeg maar kon ik daar gewoon een paar weken per jaar even mijn eigen gang gaan. Dat is zo fijn, al werd je de eerste dagen nog steeds wakker op de gezette tijden dat moeders pillen moest hebben of wat anders. Maar je komt dan even helemaal tot rust.quote:Op donderdag 7 november 2024 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zit tussen verwende mensen die het vooral heel erg vonden dat ze niet 3x per jaar op vakantie konden, ze moeten 1 of 2 jaren overslaan de horror!!
Maar in jouw geval met wat je had meegemaakt kan ik het wel goed begrijpen hoor
Tijdens Corona denk 2021 dacht ik, ik ga even vakantie nemen lekker in de tuin zitten want lekker weer en kan toch nergens heen. Toen kreeg mijn moeder dus weer zo'n gigantische terugval met haar ziekten die ze heeft dat ze alles onder scheet, want was toen warm dat helpt ook niet. At weinig en lag alleen maar op bed. Dus 3 weken vakantie wat ik gedacht had voor mezelf werd een drama. Toen heb ik ook aan de bel getrokken en gezegd dit kan ik niet meer.Lach met een schone bips![]()
Ja jij hebt een vaste plek om naar te reizen dus het is meer dan een plezier reisje. Anders dan die van mijn omgeving, lijken vooral voor imago te doen of escapisme omdat ze hun dagelijkse leven eigenlijk niet zo leuk vindenquote:Op donderdag 7 november 2024 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat was het ook, reizen is wel sowieso heel belangrijk voor mij. En zeker Thailand is gewoon al 16 jaar mijn 2e thuis en heb veel vrienden daar. Maar met al het gezeik hier prive zeg maar kon ik daar gewoon een paar weken per jaar even mijn eigen gang gaan. Dat is zo fijn, al werd je de eerste dagen nog steeds wakker op de gezette tijden dat moeders pillen moest hebben of wat anders. Maar je komt dan even helemaal tot rust.
Tijdens Corona denk 2021 dacht ik, ik ga even vakantie nemen lekker in de tuin zitten want lekker weer en kan toch nergens heen. Toen kreeg mijn moeder dus weer zo'n gigantische terugval met haar ziekten die ze heeft dat ze alles onder scheet, want was toen warm dat helpt ook niet. At weinig en lag alleen maar op bed. Dus 3 weken vakantie wat ik gedacht had voor mezelf werd een drama. Toen heb ik ook aan de bel getrokken en gezegd dit kan ik niet meer.Uw ADH vitamine Worst
Nee zo zit dat bij mij totaal niet, heb door de jaren heen echt Thaise vrienden gemaakt door het hele land. Dus vaak bezoek ik er 1 of 2 per vakantie. en de andere keer weer anderen. Maar het voelt voor mij iedere keer als ik daar het vliegtuig uitloop als thuiskomen. Maar dat zal ook te maken hebben met dat ik daar ff niet aan moeders hoef te denken en werk en gewoon even helemaal weg ben. Al is dat thuiskomen gevoel wel iets wat na een bezoek of 3 al ontstond.quote:Op donderdag 7 november 2024 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja jij hebt een vaste plek om naar te reizen dus het is meer dan een plezier reisje. Anders dan die van mijn omgeving, lijken vooral voor imago te doen of escapisme omdat ze hun dagelijkse leven eigenlijk niet zo leuk vinden
Ik voel me daar gewoon thuis, en is lastig uit te leggen. Want in feite is in Nederland alles zoveel beter geregeld, maar ik voel me daar dan weer meer op mijn plek.Lach met een schone bips![]()
Er zijn daar ook best veel westerlingenquote:Op donderdag 7 november 2024 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee zo zit dat bij mij totaal niet, heb door de jaren heen echt Thaise vrienden gemaakt door het hele land. Dus vaak bezoek ik er 1 of 2 per vakantie. en de andere keer weer anderen. Maar het voelt voor mij iedere keer als ik daar het vliegtuig uitloop als thuiskomen. Maar dat zal ook te maken hebben met dat ik daar ff niet aan moeders hoef te denken en werk en gewoon even helemaal weg ben. Al is dat thuiskomen gevoel wel iets wat na een bezoek of 3 al ontstond.
Ik voel me daar gewoon thuis, en is lastig uit te leggen. Want in feite is in Nederland alles zoveel beter geregeld, maar ik voel me daar dan weer meer op mijn plek.Uw ADH vitamine Worst
Klopt, en ik heb 3 Nederlandse vrienden daar die vroegah eerst met mij mee gereisd zijn voor een vakantie en die daar wonen nu. En die zie ik ook af en toe. Maar ik trek toch meer met mijn Thaise vrienden op daar op welke plek ik daar dan ook ben. Al zou ik wel beter moeite moeten doen om goed Thais te leren sprekenquote:Op donderdag 7 november 2024 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er zijn daar ook best veel westerlingen
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik realiseer me nu.pas dat jij t over Thailand hebt steeds em dat ik daar ook bem geweest..quote:Op donderdag 7 november 2024 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en ik heb 3 Nederlandse vrienden daar die vroegah eerst met mij mee gereisd zijn voor een vakantie en die daar wonen nu. En die zie ik ook af en toe. Maar ik trek toch meer met mijn Thaise vrienden op daar op welke plek ik daar dan ook ben. Al zou ik wel beter moeite moeten doen om goed Thais te leren spreken
Traag
♡♡♡♡![]()
Is ook al kwart v twaalfquote:Op donderdag 7 november 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heel eerlijk begint bij mij het bed ook wel een beetje te roepen.♡♡♡♡![]()
Lol, waar ben jij geweest daar dan?quote:Op donderdag 7 november 2024 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu.pas dat jij t over Thailand hebt steeds em dat ik daar ook bem geweest..
TraagLach met een schone bips![]()
Beetje gerondgereisdquote:Op donderdag 7 november 2024 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lol, waar ben jij geweest daar dan?♡♡♡♡![]()
Behalve Chiang Mai ben ik overal wel geweest, welke plekken vond jij leuk dan?quote:Lach met een schone bips![]()
![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Daar ben ik ook niet geweest, vond ik wel jammer.quote:Op donderdag 7 november 2024 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Behalve Chiang Mai ben ik overal wel geweest, welke plekken vond jij leuk dan?♡♡♡♡![]()
TrustenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
tjaMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Korte, niet boeiende post
hemarookworst
Precies
![]()
is mijn standaard entree in dit topic
oké
quote:
"Klaar nu" werkt trouwens slecht
Uit analyse is gebleken dat "klaar nu" in slechts 0,0073% van de gevallen werkt. Het heeft me in alle jaren DTS precies twee punten opgeleverd.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
was goed voor 0,0084 procent resultaat
Ah jawelquote:Op vrijdag 8 november 2024 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kent deze niet?
Bekijk deze YouTube-video
Vind t onvriendelijk
Nu Jinek kijkenn♡♡♡♡![]()
![]()
Wat is je beste resultaat?quote:Op vrijdag 8 november 2024 00:27 schreef Homijn het volgende:
was goed voor 0,0084 procent resultaat
Uw ADH vitamine Worst
quote:
Kijk, nu ook weer twee punten. Het imponeert toch.
Zeker ben helemaal omver geblazenquote:Op vrijdag 8 november 2024 00:34 schreef Homijn het volgende:
Kijk, nu ook weer twee punten. Het imponeert toch.Uw ADH vitamine Worst
![]()
DTS?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Verder is dit natuurlijk een kutspel![]()
Welterusten
Zo de aller laatste mocromafia en naar bed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaan er veel slapen daar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kan echt niet slapen als ik honger heb.quote:Op vrijdag 8 november 2024 01:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
#metoo
Dacht eigenlijk dat het al een uur of 5-6 was zodat ik uit bed kon om te eten.
Pech.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jij slaapt nooit voor mijn gevoel. Heb je dan altijd trek?quote:Op vrijdag 8 november 2024 01:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik kan echt niet slapen als ik honger heb.![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2024 01:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij slaapt nooit voor mijn gevoel. Heb je dan altijd trek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Snel doorposten dat dat plaatje buiten beeld scrollt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Apart eindeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dankjewel hequote:Op vrijdag 8 november 2024 02:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Verder slapen zit er voor jou niet meer in.![]()
![]()
Dan val je morgen overdag spontaan in slaap.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-11-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1085 / +236 / +0 / 3452 / 3721
2. KillemWieft / 337 / +118 / +13 / 179 / 310
3. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
4. AardappelSchotel / 258 / +26 / +0 / 1255 / 1440
5. Dr.Mikey / 253 / +13 / +8 / 441 / 582
6. Lovely / 180 / +55 / +0 / 1175 / 1324
7. HappyCharly / 129 / +2 / +27 / 278 / 336
8. loveyoulongtime / 121 / +37 / +0 / 354 / 423
9. Pinnenmutske / 121 / +11 / +6 / 501 / 622
10. devzero / 111 / +20 / +0 / 221 / 282
11. sp3c / 110 / +22 / +0 / 220 / 268
12. hemarookworst / 109 / +27 / +4 / 363 / 464
13. Bally-b / 93 / +0 / +0 / 21 / 29
14. mascara-klodder / 88 / +38 / +19 / 167 / 222
15. ToT / 85 / +17 / +0 / 786 / 860
16. Rob / 85 / +2 / +0 / 144 / 174
17. mario390 / 82 / +10 / +0 / 68 / 113
18. MizzezAmy / 77 / +16 / +0 / 745 / 838
19. Shii / 76 / +0 / +0 / 136 / 176
20. greysbones / 59 / +22 / +0 / 646 / 696SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Moet werkenquote:Op vrijdag 8 november 2024 02:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan val je morgen overdag spontaan in slaap.Nieuw projectje wat ik samen met collega heb opgezet.
Best wel beetje spannend![]()
![]()
Ik moet ook werken morgen. Gedeelde smartquote:Op vrijdag 8 november 2024 02:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Moet werkenNieuw projectje wat ik samen met collega heb opgezet.
Best wel beetje spannend
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Normaal heb ik nooit wat op vrijdag ookquote:Op vrijdag 8 november 2024 02:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moet ook werken morgen. Gedeelde smart![]()
Dus ga aan je denken![]()
![]()
TeringkoudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Aha, dit is extra voor je. Nou, het klinkt wel leuk, aan een nieuw project werken/ opstarten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 02:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Normaal heb ik nooit wat op vrijdag ook![]()
Dus ga aan je denkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Sta nog buiten te roken.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oja, da's koud. Hier roept ie dat het 3 graden is buiten. Dat zal bij jou dan ook ergens in die buurt zitten.quote:
Brrr.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt 3 graden ga zo wel lekker slapen hoor een keer geen tv.m geluid van beneden komen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het opstarten duurde even maar mooi om te zien dat alles uiteindelijk is gelukt. Vooral met heelveel dank aan de woningbouwverenigingquote:Op vrijdag 8 november 2024 02:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha, dit is extra voor je. Nou, het klinkt wel leuk, aan een nieuw project werken/ opstarten.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik drink ook geen alcohol, hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2024 02:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Das t enige slechte wat je niet doet?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Slaapwel iedereen voor sebietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ah warm water met E621. Lekker hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2024 03:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Wel net cup-a-soup op, hongergevoel weg nuProud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: