SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee vast vuurwerk ofzoquote:Op donderdag 7 november 2024 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ze maar geen deuren opblazen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zei je wat?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet veel, maar niemand wil luisteren![]()
![]()
Ha mooi hequote:Op donderdag 7 november 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb geinige compilaties gezien van freak-outs!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Leuk dat je er weer bent mafkeesquote:Op donderdag 7 november 2024 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die was wel goedNu niet meer
![]()
![]()
Nou, je moest eens weten. Net de computer aan geslingerd, moest nog ff een verjaardagscadeau naar iemand laten verzenden. Snel snel gedaan. Krijg ik de orderbevestiging staat er op de gepersonaliseerde verpakking van het product Gefiliciteerdquote:Op donderdag 7 november 2024 22:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent mafkeesShit doorklikken zonder te kijken
Lach met een schone bips![]()
Oepsiequote:Op donderdag 7 november 2024 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou, je moest eens weten. Net de computer aan geslingerd, moest nog ff een verjaardagscadeau naar iemand laten verzenden. Snel snel gedaan. Krijg ik de orderbevestiging staat er op de gepersonaliseerde verpakking van het product GefiliciteerdShit doorklikken zonder te kijken
Kan de beste overkomen
![]()
![]()
Kijkt ie toch niet naar, staat sexy foto van chick naast die ik ook geupload hebquote:
Lach met een schone bips![]()
Oh waar hebben we het dan overquote:Op donderdag 7 november 2024 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kijkt ie toch niet naar, staat sexy foto van chick naast die ik ook geupload heb![]()
![]()
Is wel kut, is zakenrelatiequote:Dit komt niet echt goed over dan. Heb die lui nog snel gemaild of ze het hopelijk kunnen aanpassen
![]()
Dus met je mafkees opmerking zat je wel redelijk in de juiste richting.Lach met een schone bips![]()
Ja ik ken je inmiddels wel een beetjequote:Op donderdag 7 november 2024 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is wel kut, is zakenrelatieDit komt niet echt goed over dan. Heb die lui nog snel gemaild of ze het hopelijk kunnen aanpassen
![]()
Dus met je mafkees opmerking zat je wel redelijk in de juiste richting.![]()
![]()
Insgelijks pikquote:Op donderdag 7 november 2024 22:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik ken je inmiddels wel een beetje
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: