quote:Kan ik druiven met kaas eten?
Verse druiven combineren met kaas is misschien wel een van de bekendste combinaties : Dankzij de frisse en zoete smaak van de druiven, passen ze bijzonder goed bij hartige kaas als smaakreiniger
Garnituur is altijd wel leuk voor erop, maar niet 8 garnituurtjes als je 5 kazen hebtquote:Op donderdag 7 november 2024 21:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb dol op kaasplankjes. Beetje garnituur in de vorm van vijgenjam, brood of toast vind ik altijd wel fijn, maar zo vol als die eerste hoeft voor mij ook niet.
Lijkt ook wel zo'n ding te zijn... bij feestjes van vrienden ook. Hebben ze het echt enorm mooi opgemaakt, maar is t 20% kaas en de rest is versieringquote:
Je ziet ze hier in het echt ook zoquote:Op donderdag 7 november 2024 23:31 schreef Lienekien het volgende:
Zijn reclamefoto’s voor de planken.
Ligt aan de kaasjes toch? Liever geen honingmosterd bij een triple cream, geitenkaas of zachte roodkorstenquote:Op vrijdag 8 november 2024 03:23 schreef Invisibli het volgende:
Zolang er maar mosterd is. Het liefst een zoete honingmosterd.
Je moest eens weten... woon de verjaardig van een 20'er in Rotterdam bijquote:Op vrijdag 8 november 2024 01:03 schreef 111210 het volgende:
Dit soort meuk zie je alleen op instagram voorbij komen, heb het in ieder geval nog nooit in het echt gezien
Rotterdam is sinds enkele jaren dan ook echt een hipsterstad gewordenquote:Op vrijdag 8 november 2024 07:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je moest eens weten... woon de verjaardig van een 20'er in Rotterdam bij
Tijdje geleden had je de trend 'boterbord', dat was helemaal idiootquote:Op vrijdag 8 november 2024 07:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je moest eens weten... woon de verjaardig van een 20'er in Rotterdam bij
Google op 'plateau de fromages' en het lijkt meer op wat je bedoelt denk ikquote:Op vrijdag 8 november 2024 07:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je ziet ze hier in het echt ook zo
Als je op kaasplank of cheese board googled, dan kom je alleen maar websites met dit tegen
Rode kool, witte kool, botervis, honingtomaat, het is watquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:13 schreef Marsenal het volgende:
Waarom noemen mensen dit toch altijd witte druiven? Ze zijn groen.
En rode druiven, zijn vaker paars dan rood.
Ik stel voor dat we eerst dit oplossen voordat we aan het kaasplank-vraagstuk beginnen.
En dan heb je ook nog eens groene kool. Terwijl witte kool ook al groen is. En paardenworst heeft weer een andere betekenis qua ingredienten dan kattensnoepjes.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Rode kool, witte kool, botervis, honingtomaat, het is wat
Godverz, ik krijg flashbacksquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Tijdje geleden had je de trend 'boterbord', dat was helemaal idioot
Jezus, wereld van verschil inddquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Google op 'plateau de fromages' en het lijkt meer op wat je bedoelt denk ik
Vertaling in culturele context kan nogal uitmaken
Ja, en dan 20 euro neerleggen voor een paar stukjes kaas die je zelf ook in de winkel had kunnen halen...quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:27 schreef Jahr00n het volgende:
Echt vies die kaasplankjes. Wie kiest dit nou ipv een ijsje in een restaurant
Ik zeg ook altijd groene druiven. Zelfde als mensen die paarse druiven blauw noemen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:13 schreef Marsenal het volgende:
Waarom noemen mensen dit toch altijd witte druiven? Ze zijn groen.
En rode druiven, zijn vaker paars dan rood.
Ik stel voor dat we eerst dit oplossen voordat we aan het kaasplank-vraagstuk beginnen.
Witte druiven gaan super samen met een brie, camembert of feta.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:58 schreef Mikeytt het volgende:
Witte druiven en kaas is geen goede combinatie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |