SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan niet vierenquote:Op donderdag 7 november 2024 15:18 schreef greysbones het volgende:
Bijna jarig
maar geen zin om het te vieren
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
December wil ik het liefst onderduiken tot ergens wanneer het merkbaar langer licht wordtUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb al een cadeau voor jequote:Op donderdag 7 november 2024 15:18 schreef greysbones het volgende:
Bijna jarig
maar geen zin om het te vieren![]()
![]()
Is het al half zes? Heb hongerIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 15:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij bent nog lang niet jarig Justie![]()
![]()
Een lange winterslaapquote:Op donderdag 7 november 2024 15:18 schreef hemarookworst het volgende:
December wil ik het liefst onderduiken tot ergens wanneer het merkbaar langer licht wordt
Ja #metoo maar ja. Kinderen enzo he die me willen zienquote:Op donderdag 7 november 2024 15:18 schreef hemarookworst het volgende:
December wil ik het liefst onderduiken tot ergens wanneer het merkbaar langer licht wordt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Tafel gereserveerd bij loetje om half zesquote:
ik weet al wat het isquote:
je mag hem wel houden
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon even iets snacken, wachten tot half 6 is wel lang als honger/trek hebt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ossenhaas biefstuk met knoflook jus![]()
Meer Lindt voor mijquote:Op donderdag 7 november 2024 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet al wat het is
je mag hem wel houden![]()
![]()
Is het zo goed daar? Hoor er gemengde verhalen over, populair is het welquote:Op donderdag 7 november 2024 15:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tafel gereserveerd bij loetje om half zesUw ADH vitamine Worst
Ja nee ik heb juist trek in de biefstukquote:Op donderdag 7 november 2024 15:21 schreef Lovely het volgende:
Gewoon even iets snacken, wachten tot half 6 is wel lang als honger/trek hebt
Rob vind loetje overrated, dus we gaan er eigenlijk nooit meer heen. Maar hij heeft een etentje van z'n werk, dus ik smeer 'm naar loetje
Ik denk vooral dat je van biefstuk en vet moet houdenquote:Op donderdag 7 november 2024 15:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is het zo goed daar? Hoor er gemengde verhalen over, populair is het welTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Er staat ook nog wel iets anders op de kaartquote:Op donderdag 7 november 2024 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat je van biefstuk en vet moet houden![]()
Vega biefstukquote:Op donderdag 7 november 2024 15:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er staat ook nog wel iets anders op de kaartTrotste mama van Ambar
https://maps.app.goo.gl/Gq5DydrB3sS59F3L8quote:Op donderdag 7 november 2024 15:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is het zo goed daar? Hoor er gemengde verhalen over, populair is het wel
Als je daar ooit in de buurt bent zou ik er zeker gaan eten. Vijf keer beter dan loetje.
Ik vind persoonlijk loetje goed te doen, maar de meningen zijn verdeeld inderdaad.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat dus 😇😴quote:Op donderdag 7 november 2024 15:18 schreef hemarookworst het volgende:
December wil ik het liefst onderduiken tot ergens wanneer het merkbaar langer licht wordtWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja dat gore gedoe had op een gegeven moment in elke krant een artikel. Ze waren uiterst trots op hun vegabiefstuk ding met een bakje margarine gesmolten.quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 7 november 2024 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat gore gedoe had op een gegeven moment in elke krant een artikel. Ze waren uiterst trots op hun vegabiefstuk ding met een bakje margarine gesmolten.![]()
![]()
Loetje hoef ik niet in vleesvorm of vegavorm.Trotste mama van Ambar
Wat ik persoonlijk fijn vind aan loetje, is dat je puur krijgt wat je besteld. Dus niet inclusief een zooi designer groente of salade wat ik toch niet opvreet.Ik heb er één en ik ben er trots op
Héquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
HéHoi greys!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik zag de menukaart voor Loetje en ik ga liever ergens anders eten.Trotste mama van Ambar
Ieder z'n ding.Ik heb er één en ik ben er trots op
Nou even geduld dan maarquote:Op donderdag 7 november 2024 15:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja nee ik heb juist trek in de biefstuk
Rob vind loetje overrated, dus we gaan er eigenlijk nooit meer heen. Maar hij heeft een etentje van z'n werk, dus ik smeer 'm naar loetje
Lekker eten bij het Zusje
of Ijsselpaviljoen
of Mundoz
of...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het Zusje wil ik ook nog wel eens proberen jaTrotste mama van Ambar
Librijequote:Op donderdag 7 november 2024 15:34 schreef greysbones het volgende:
Lekker eten bij het Zusje
of Ijsselpaviljoen
of Mundoz
of...Uw ADH vitamine Worst
ik vond het prima te doen
en als je vega wilt ze hebben daar best wel wat opties op de kaart
ik hou sowieso wel van alles wat proberen
ipv 1 gerecht en thats itThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
300 euro betalen en alsnog met honger naar huis gaanquote:
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: