abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 november 2024 @ 03:26:58 #251
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_215536838
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 13:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Die tikken met gemak ¤3000,- aan toeslagen en kindgebonden budgetten.
Ben wel eens benieuwd naar hun verhaal, waarom zij gevlucht zijn en hoe zij zich gaan inzetten in de Nederlandse maatschappij.
Sowieso typisch dat er 10 kinderen op de wereld gezet zijn terwijl men in een situatie zat die (levens)bedreigend was
pi_215536907
ik vind 2 woningen weinig eerlijk gezegd, ervan uitgaande dat 1 woning, 1 woonkamer en 1 slaapkamer heeft.
Ikzelf woon in een woning wat voorheen 1 kamer was, maar later 2 kamer werd gemaakt, 1 woonkamer en 1 slaapkamer.

15 kinderen + 2 = 17, als je deze door 2 deelt, hoor je minstens een woning te krijgen met 9 kamers. Als je ervan uitgaat dat 2 personen 1 kamer nodig hebben.
ikzelf heb liever 1 slaapkamer voor mij alleen,
hoeveel personen wonen in NL die de beschikking hebben over minimaal 1 woonkamer + 1 slaapkamer voor hun alleen?
is de vraag die gesteld mag worden, vind ik.
zijn ze helemaal betoeterd, toeter toeter.....
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_215536908
2 woningen is echt weinig, behalve als het een kasteel of een paleis is met 20 kamers.
denk na mensen, denk na.....
behandel anderen, zoals je zelf ook ........
wees geen racist
wees eerlijk
wees oprecht
leef en laat leven
niet denken gewoon doen
wzawzdb
Ik ben geen robot.
pi_215546428
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 23:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Prima oplossing wel. Maar eigenlijk kunnen ze beter een villa kopen in het lokale villapark en die aan deze mensen verhuren. Lijkt me heerlijk, die reacties van die kakkers.
Flodder 2.0. zet er een camera op en de Mol heeft een nieuwe Big Brother/the Voice te pakken.
pi_215546432
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 05:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
2 woningen is echt weinig, behalve als het een kasteel of een paleis is met 20 kamers.
denk na mensen, denk na.....
behandel anderen, zoals je zelf ook ........
wees geen racist
wees eerlijk
wees oprecht
leef en laat leven
niet denken gewoon doen
wzawzdb
Prima. Mogen mensen in mijn familie en vrienden die op hun dertigste nog bij hun ouders wonen dan ook een huis? Als die mensen die hier net een jaartje in NL woonden nog geen cent belasting hebben betaald er zelfs twee kado krijgen?
pi_215546436
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 03:26 schreef the-eye het volgende:

[..]
Sowieso typisch dat er 10 kinderen op de wereld gezet zijn terwijl men in een situatie zat die (levens)bedreigend was
Ik heb op mijn werk Eritreers en Somaliers. Gaan ieder jaar, soms om het jaar vanwege de kosten, op vakantie terug naar hun land. Je hebt echt geen idee hoe we in NL al tientallen jaren keihard bedonderd zijn.
pi_215546450
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 02:51 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Prima. Mogen mensen in mijn familie en vrienden die op hun dertigste nog bij hun ouders wonen dan ook een huis? Als die mensen die hier net een jaartje in NL woonden nog geen cent belasting hebben betaald er zelfs twee kado krijgen?
waar moet je deze mensen huisvesten dan, ik vind dat ieder persoon recht heeft op tenminste 1 kamer, dat is zelfs zo in de gevangenis. Je familie woont gewoon bij hun ouders. Ik denk dat iedereen de beschikking heeft over 1 kamer van jouw familie en vrienden. De vraag die gesteld moet worden is, hoe klein een kamer moet zijn, de minimale grootte van zo'n kamer.
Ik ben geen robot.
pi_215546452
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 05:04 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik vind 2 woningen weinig eerlijk gezegd, ervan uitgaande dat 1 woning, 1 woonkamer en 1 slaapkamer heeft.
Ikzelf woon in een woning wat voorheen 1 kamer was, maar later 2 kamer werd gemaakt, 1 woonkamer en 1 slaapkamer.

15 kinderen + 2 = 17, als je deze door 2 deelt, hoor je minstens een woning te krijgen met 9 kamers. Als je ervan uitgaat dat 2 personen 1 kamer nodig hebben.
ikzelf heb liever 1 slaapkamer voor mij alleen,
hoeveel personen wonen in NL die de beschikking hebben over minimaal 1 woonkamer + 1 slaapkamer voor hun alleen?
is de vraag die gesteld mag worden, vind ik.
zijn ze helemaal betoeterd, toeter toeter.....
even correctie, hier heb ik het over 9 kamers, dat moeten er natuurlijk 16 kamers zijn.
Mijn excuses voor deze cruciale grandioze en eigenlijk niet te vergeven fout.
Ik ben geen robot.
pi_215546457
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 03:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]
waar moet je deze mensen huisvesten dan, ik vind dat ieder persoon recht heeft op tenminste 1 kamer, dat is zelfs zo in de gevangenis. Je familie woont gewoon bij hun ouders. Ik denk dat iedereen de beschikking heeft over 1 kamer van jouw familie en vrienden. De vraag die gesteld moet worden is, hoe klein een kamer moet zijn, de minimale grootte van zo'n kamer.
Dus die lui blijven maar kinderen uitpoepen tot op belachelijke af, en vervolgens moet de overheid maar voor een oplossing zorgen :') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_215546464
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 03:16 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dus die lui blijven maar kinderen uitpoepen tot op belachelijke af, en vervolgens moet de overheid maar voor een oplossing zorgen :') :') :')
dit gezin kan zomaar 5 andere gezinnen aanwijzen die geen kinderen hebben, dus alleen een koppel zijn zonder kinderen. 5 andere gezinnen worden dan gecompenseerd door de bijdrage van dit ene gezin, een geschenk uit de hemel Godzijdank.
Ik ben geen robot.
pi_215546472
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 03:25 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]
dit gezin kan zomaar 5 andere gezinnen aanwijzen die geen kinderen hebben, dus alleen een koppel zijn zonder kinderen. 5 andere gezinnen worden dan gecompenseerd door de bijdrage van dit ene gezin, een geschenk uit de hemel Godzijdank.
Ah, we moeten ze nog dankbaar ook zijn :') :') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_215546476
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 03:29 schreef raptorix het volgende:

[..]
ja
Ik ben geen robot.
pi_215546538
15 kinderen, dan zit er waarschijnlijk een steekje los bij je.
pi_215546743
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 03:25 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]
Mss toch wat eerder gaan slapen...?
:')
pi_215546749
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 07:29 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Mss toch wat eerder gaan slapen...?
:')
racisten zijn het!
eenmaal een racist, altijd een racist!
vuile vieze tyfus racisten!
Ik ben geen robot.
pi_215546963
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 03:29 schreef raptorix het volgende:

[..]
Natuurlijk moeten we hen dankbaar zijn. Zie je de verrijking van het land niet door hun aanwezigheid hier?
pi_215546981
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 02:54 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik heb op mijn werk Eritreers en Somaliers. Gaan ieder jaar, soms om het jaar vanwege de kosten, op vakantie terug naar hun land. Je hebt echt geen idee hoe we in NL al tientallen jaren keihard bedonderd zijn.
Hmm, Eritreers en Somaliers op jouw werk.
Werk je op een sociale werkplaats?

Nederland doet het zichzelf aan door permanente verblijfsvergunningen te verstrekken. Onbegrijpelijk.
pi_215548057
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 08:17 schreef Inbox het volgende:

[..]

Nederland doet het zichzelf aan door permanente verblijfsvergunningen te verstrekken. Onbegrijpelijk.
De bron van deze ellende is de Nederlandse zelfhaat en anti-nationalisme. In zo'n setting wordt van alles en nog wat kado gegeven aan buitenlanders, als een soort aflaat voor een zelfbedachte schuldgevoel. Alleen, daar zit geen rem op. Nederland blijft maar aan aflaten doen, een open einde. Elk jaar dus nieuwe asielzoekers, die vrijwel allemaal blijven, en gewoon weer voorrang krijgen op een woning. Nederlands zijn wat schuld en verantwoording extreem narcistisch: alles is altijd de schuld van Nederland, nooit de schuld van de immigrant.
pi_215550946
Weet niet of de bedragen kloppen, maar dit gezien is een grote aanwinst voor het land: https://www.facebook.com/reel/1549006532433597

Hoeveel gezinnen in Somalie zouden van dat bedrag maandelijks geholpen kunnen worden?
  maandag 11 november 2024 @ 18:23:47 #270
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215551770
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 16:42 schreef Inbox het volgende:
Weet niet of de bedragen kloppen, maar dit gezien is een grote aanwinst voor het land: https://www.facebook.com/reel/1549006532433597

Hoeveel gezinnen in Somalie zouden van dat bedrag maandelijks geholpen kunnen worden?
Iets van 50 dollar per maand is het gemiddelde inkomen. Dus 177 gezinnen per maand.

https://www.worlddata.info/africa/somalia/index.php
  maandag 11 november 2024 @ 18:26:38 #271
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215551812
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 16:42 schreef Inbox het volgende:

Die debiele berekening klopt van geen kant. Het is eerder iets van ¤5500. Nog steeds belachelijk, daar niet van.
  maandag 11 november 2024 @ 18:27:32 #272
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215551826
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 18:26 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Die debiele berekening klopt van geen kant. Het is eerder iets van ¤5500. Nog steeds belachelijk, daar niet van.
Oh, dan 110 gezinnen per maand.
pi_215564235
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 08:17 schreef Inbox het volgende:

[..]

De paar uitzonderingen die de regel bevestigen ;) Zeer laag opgeleid werk (ik werk in het gebouw als leidinggevende). Maar allemaal massaal op vakantie naar het land waaruit ze gevlucht zijn. Bizar.
  woensdag 13 november 2024 @ 05:07:43 #274
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_215564259
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 13:47 schreef Elan het volgende:

[..]
Werken en sparen was zeker geen optie?
Als al die mensen die in principe niks te zoeken hebben in sociale huur nou eens zouden opzouten/doorstromen/kopen waren er sociale huurwoningen zat.
Gewoon minder naar starbucks?

En is het nu ipv de asielzoekers opeens de schuld van de scheefhuurders?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_215566202
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2024 05:07 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Gewoon minder naar starbucks?

En is het nu ipv de asielzoekers opeens de schuld van de scheefhuurders?
Ook ja, een dure levensstijl er op na houden met elk jaar drie vakanties, volop uitgaan en in veel gevallen te beroerd om fulltime te werken en geen interesse in een levenspartner. Toeslagensysteem helpt ook niet bepaald mee qua doorstroom.

Er spelen meerdere problemen het een sluit het ander niet uit. Maar asielzoekers gewoon de schuld geven van alles is natuurlijk makkelijker dat snap ik ook wel.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')