Ik heb van die airfryer accessoires en die passen ook net.quote:Op zondag 17 november 2024 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een cakevorm, maar die is klein.
Ik heb wel van die bakken waar je ook groente en zo in kan doen of kip. Daar bak ik ook de cake in
O deze passen allemaal goed, zijn speciaal voor de XXLquote:Op zondag 17 november 2024 16:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb van die airfryer accessoires en die passen ook net.
Ik heb niet zo grote airfryer.
Ik ben van plan om airfryer kookbijbel te kopen deze week.
Zoiets had ik ook al besteld maar mijn airfryer is geen xxl of xl, dus gezocht op kleinere formaat die bijna nergens te krijgen is.quote:Op zondag 17 november 2024 16:24 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb dit hele setje aangeschaft toen
https://www.bol.com/nl/nl(...)W-at-HBoCBtYQAvD_BwE
O dat is vervelend, maar je kan ook een silicone vorm kopen als ze die in een kleine maat hebben. Heb ook een siliconen bakblikquote:Op zondag 17 november 2024 16:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook al besteld maar mijn airfryer is geen xxl of xl, dus gezocht op kleinere formaat die bijna nergens te krijgen is.
Deze dan?quote:Op zondag 17 november 2024 16:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook al besteld maar mijn airfryer is geen xxl of xl, dus gezocht op kleinere formaat die bijna nergens te krijgen is.
Ik heb al zoiets maar zijn niet zoveel accessoires als in de link die jij poste.quote:Op zondag 17 november 2024 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze dan?
https://www.airfryertotaa(...)or-kleine-airfryers/
Nee, dat is waar. Bij Temu hebben ze wel heel veel, maar dat is zo goed uitkijken wat je daar koopt altijdquote:Op zondag 17 november 2024 16:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb al zoiets maar zijn niet zoveel accessoires als in de link die jij poste.
Daar koop ik niet vanwege 2 redenen: Er zit geen EU veiligheidskeurmerk op en de Chinese overheidsspionage.quote:Op zondag 17 november 2024 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Bij Temu hebben ze wel heel veel, maar dat is zo goed uitkijken wat je daar koopt altijd
O oke, chinese overheidsspionage?quote:Op zondag 17 november 2024 16:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar koop ik niet vanwege 2 redenen: Er zit geen EU veiligheidskeurmerk op en de Chinese overheidsspionage.
Temu neemt niet zo nauw met privacy en alles.quote:
O oke, nou volgens mij kan er weinig gebeuren, ik betaal alles via Klarna niet via temuquote:Op zondag 17 november 2024 16:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Temu neemt niet zo nauw met privacy en alles.
Ja daarom. Valt hier helemaal niets te halen. En boeiend ben ik ook niet 🤣quote:Op zondag 17 november 2024 17:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo sta ik er ook altijd inzo boeiend ben ik niet.
Ik vind dit zo'n lastige he. Kan je uitleggen hoe jij daar in staat en waarom? Ik heb het een tijdje van m'n telefoon gehad hierom, maar ze hebben zoveel leuks.quote:Op zondag 17 november 2024 16:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Temu neemt niet zo nauw met privacy en alles.
https://www.hartvannederl(...)elen-en-berichten-tequote:Op zondag 17 november 2024 19:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n lastige he. Kan je uitleggen hoe jij daar in staat en waarom? Ik heb het een tijdje van m'n telefoon gehad hierom, maar ze hebben zoveel leuks.
Ohja ik gebruik het al zoals zij adviseren. Incognito.quote:Op zondag 17 november 2024 19:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)elen-en-berichten-te
Onder andere
Hahaha ik moet erg lachen om je reactie. Ze hebben idd veel van die 'handige' dingen ja. Die bestel ik dan weer niet.quote:Op zondag 17 november 2024 19:29 schreef Serinde het volgende:
Naast het privacy aspect, vervuilen aliexpress, temu etc zowel letterlijk als figuurlijk de markt
Ik heb er nooit besteld en ik mis niks in mijn leven
Mijn moeder bestelde er wel veel. Allerlei "handige dingen". Gelukkig kon ik haar ervan overtuigen dat ik geen handige dingen nodig heb. Had ze weer vreemde siliconen dingetjes om op je aangesneden komkommer te doen in de koelkast?! Stinken die dingen... ik snij gewoon een klein plakje van de komkommer (die ik overigens zelden aangesneden bewaar maar dat is een ander punt)
Volgens mij ligt al die rommel die ze ooit besteld heeft, werkeloos in bakjes, die volgens mij ook daar vandaan komen![]()
![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 03:05 schreef nixxx het volgende:
Mogguh !![]()
Hehehe ben voor Dot wakker, hoera! /s
Maar even uit bed voor een half uurtje en dan poging twee
Mogguh voor het echie nuquote:Op maandag 18 november 2024 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Morguh Nixxx
Hopelijk heb je nog een paar uurtjes kunnen pakken
Morguhquote:Op maandag 18 november 2024 07:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh voor het echie nuja nog wel een uur of twee Dot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |