SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Die kan er in de jeugd al geen kut van. Als je de opstelling nu ziet, bizar ook gewoonquote:Op woensdag 6 november 2024 22:32 schreef ThePlaneteer het volgende: [..] Doe iets, Redmond er in, weet ik veel.
Hebben wij ook eens een G-team.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:34 schreef snabbi het volgende:
smal als rechtsbuiten ook... het is ook een bijzonder stel zo
Tja, hoe kan je inkopen tegen drie geblesseerde spitsen?quote:Op woensdag 6 november 2024 22:36 schreef Elan het volgende:
Bizar slecht ingekocht ook. In een week tijd pleur je zo even potentieel 50 miljoen door het putje.
En daar komt Timber nog bij…quote:Op woensdag 6 november 2024 22:36 schreef hhh38 het volgende:
Lang geblesseerd: Hartman, Gimenez, Ueda
Kort geblesseerd: Carranza, Milambo, Bijlow
Nog niet fit: Stengs, Zechiël
Kan geen 90 minuten spelen: Osman, Lotomba, Nieuwkoop
Kan geen 3 wedstrijden achter elkaar spelen: Trauner
quote:Op woensdag 6 november 2024 22:36 schreef hhh38 het volgende:
Lang geblesseerd: Hartman, Gimenez, Ueda
Kort geblesseerd: Carranza, Milambo, Bijlow
Nog niet fit: Stengs, Zechiël
Kan geen 90 minuten spelen: Osman, Lotomba, Nieuwkoop
Kan geen 3 wedstrijden achter elkaar spelen: Trauner
Door er 4 te hebbenquote:Op woensdag 6 november 2024 22:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja, hoe kan je inkopen tegen drie geblesseerde spitsen?
Wie is de derde spits?quote:Op woensdag 6 november 2024 22:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja, hoe kan je inkopen tegen drie geblesseerde spitsen?
Niets blijft ons bespaard.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:38 schreef Haringkop het volgende:
Hier ga je toch serieus geen rood voor geven???
Tja, hij kan moeilijk anders natuurlijk. Is toch oerdom om zo je noppen naar voren te zetten..quote:
Is gewoon een duel joh.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, hij kan moeilijk anders natuurlijk. Is toch oerdom om zo je noppen naar voren te zetten..
Zou meer dan terecht zijnquote:Op woensdag 6 november 2024 22:41 schreef KingRoland het volgende:
De kuip doe wat je het best kan, de sfeer maken
de 2-2 incoming
Gewoon, op principe.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar Feyenoord heeft niets laten zien.
Nog wel jaquote:Op woensdag 6 november 2024 22:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Nog steeds meer punten dan PSV in de CL
Dit jaquote:Op woensdag 6 november 2024 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgens mij was dit meer een pingel dan die rode kaart van er net.
Ja idd, hier is niks op af te dingen. Die rode kaart ging nergens over.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klopt die rode kaart was geen pingelquote:Op woensdag 6 november 2024 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En dit.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:46 schreef fetX het volgende:
Salzburg scoort nooit.
Wij krijgen er 3 tegen.
Ik denk dat ik niet de enige meer ben die af en toe nog zwetend wakker wordt vanwege Salzburg.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:46 schreef fetX het volgende:
Salzburg scoort nooit.
Wij krijgen er 3 tegen.
Jammer dat Salzburg vervolgens die goal op de lat schiet.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt die rode kaart was geen pingel
Sinds dat hij door zijn enkel ging speelt hij eigenlijk maar matig.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:48 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij was Timber vanavond net zo fit als Ueda vorige week. Echt belachelijk.
Hier zit een deel van het probleem. Maar tactisch klopte er ook maar weinig van.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:48 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij was Timber vanavond net zo fit als Ueda vorige week. Echt belachelijk.
Wat kan hij er aan doen? Te Kloese haalt al die troep.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:49 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Nou dat zou mooi zijn, weg ermee
Ik vind jou opvallend rustig deze wedstrijdquote:Op woensdag 6 november 2024 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hier zit een deel van het probleem. Maar tactisch klopte er ook maar weinig van.
Wellicht had Zechiël moeten starten in plaats van nu pas invallen.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Sinds dat hij door zijn enkel ging speelt hij eigenlijk maar matig.
Tactisch klopt er inderdaad maar weinig van, mede door een Timber die overal en vooral nergens sjokte.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hier zit een deel van het probleem. Maar tactisch klopte er ook maar weinig van.
Ik begrijp ook niet waarom ik zo rustig ben vandaag.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vind jou opvallend rustig deze wedstrijd
Die troep een beetje logisch neerzetten? Het ziet er het hele seizoen al niet uit.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat kan hij er aan doen? Te Kloese haalt al die troep.
die komt net terug van een blessure, die kan je niet serieus minuten gevenquote:Op woensdag 6 november 2024 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht had Zechiël moeten starten in plaats van nu pas invallen.
En in een team met een beetje normale bank had hij even rust kunnen pakken. Dit kan echt niet, hij zag er doorlopend uit of ie ging kotsen zo slecht.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Sinds dat hij door zijn enkel ging speelt hij eigenlijk maar matig.
Geintje tussendoor joh. Maar wel een aardige disaterclass.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe opportunistisch wil je het hebben.
Wel opportunistisch inderdaad, maar in feite hebben we onder Priske tot nu toe maar 2 keer een goede wedstrijd gespeeld.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe opportunistisch wil je het hebben.
Tegen Ajax en AZ was hij ook al regelmatig aan het sjokken.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En in een team met een beetje normale bank had hij even rust kunnen pakken. Dit kan echt niet, hij zag er doorlopend uit of ie ging kotsen zo slecht.
Ik mis wingbacks.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Geintje tussendoor joh. Maar wel een aardige disaterclass.
Een Timber die niet fit is en maar op 40% speelt helpt niet mee. Geen spits hebben ook niet. Een keeper die 5 seconden voor rust weer een fout maakt waardoor je met 0-1 achterkomt ook nietquote:Op woensdag 6 november 2024 22:50 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Die troep een beetje logisch neerzetten? Het ziet er het hele seizoen al niet uit.
Klopt. Maar ik vond de tactiek ook maar gek. Ik denk dat er meer uit te halen viel.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tactisch klopt er inderdaad maar weinig van, mede door een Timber die overal en vooral nergens sjokte.
Maar je hebt gewoon kutselectie, waardoor je ook spelers amper rust kan geven. Idem met Milambo, gewoon roofbouw waardoor je spelers mist in dit soort wedstrijden.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
NORMALITER ZOU JE OOK MOETEN WINNEN VANquote:Op woensdag 6 november 2024 22:50 schreef Wotte het volgende:
Normaliter zou je moeten winnen van een Oostenrijks team.
Dit dus. Voorgaande seizoenen speelden we ook in een volle kalender.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:52 schreef bbuddybb het volgende:
Priske moet iets verkeerd doen op het trainingsveld.
Als de ene na de andere speler wegvalt, kun je moeilijk enkel de drukke kalender daar de schuld van geven.
Ja, klopt allemaal. Maar Nieuwkoop als rw neerzetten ook niet, het tactisch niet omzetten als het totaal niet loopt ook niet. Priske is weer eens overklastquote:Op woensdag 6 november 2024 22:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Een Timber die niet fit is en maar op 40% speelt helpt niet mee. Geen spits hebben ook niet. Een keeper die 5 seconden voor rust weer een fout maakt waardoor je met 0-1 achterkomt ook niet
Gewoon lekker met Moussa moeten starten, Osman spits.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:54 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ja, klopt allemaal. Maar Nieuwkoop als rw neerzetten ook niet, het tactisch niet omzetten als het totaal niet loopt ook niet. Priske is weer eens overklast
Ik verwacht dat ze van Almere makkelijk winnenquote:Op woensdag 6 november 2024 22:55 schreef Vis1980 het volgende:
Tot nu toe speelt Feyenoord elke keer het tegenovergestelde van de verwachting. Dat is ook wel knap.
Voortaan maar voor elke wedstrijd het ergste verwachten dan.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:55 schreef Vis1980 het volgende:
Tot nu toe speelt Feyenoord elke keer het tegenovergestelde van de verwachting. Dat is ook wel knap.
Dat had idd gemoetenquote:Op woensdag 6 november 2024 22:56 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Gewoon lekker met Moussa moeten starten, Osman spits.
Je moet wel de spelers op de bank hebben om het tactisch anders neer te kunnen zetten.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:54 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ja, klopt allemaal. Maar Nieuwkoop als rw neerzetten ook niet, het tactisch niet omzetten als het totaal niet loopt ook niet. Priske is weer eens overklast
mwa osman aan de zijkant vind ik prima, maar in deze setting kon ie ook niet veel. pax in de spits was logischer geweestquote:Op woensdag 6 november 2024 22:56 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zeker maar ik heb zitten gluren vandaag Klaas. Dit was niet best.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
NORMALITER ZOU JE OOK MOETEN WINNEN VAN
Ook met deze kneuzen kan je het anders neerzetten. De omschakeling naar 343 kwam veel te laat. Na 20 min kon ie zien dat het totaal niet liep.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Je moet wel de spelers op de bank hebben om het tactisch anders neer te kunnen zetten.
En Wellenreuther die op een belangrijk moment
vlak voor rust weer een blunder maakt is ook niet heel fijn
best knap lolquote:Op woensdag 6 november 2024 22:59 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
En dan nog niet kunnen winnen
Dat dus, doen steeds meer spelers zogenaamd de bal spelen. Maar als je zo inkomt loop je het risico dat je rood krijgt.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, hij kan moeilijk anders natuurlijk. Is toch oerdom om zo je noppen naar voren te zetten..
Ken die spelers niet. Maar is het erger dan Gimenez, Milambo, Hartman, Ueda, Carranza, Stengs en Bijlow? Man wat een dramatisch seizoen met af en toe een uitspatting. Maar om daar nou een seizoen op te leven.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:59 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
En dan nog niet kunnen winnen
Ging mij er vooral om dat je met drie echt aanvallers start. Nieuwkooo voegt voorin gewoon niks toe.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:58 schreef snabbi het volgende:
[..]
mwa osman aan de zijkant vind ik prima, maar in deze setting kon ie ook niet veel. pax in de spits was logischer geweest
kerk?quote:Op woensdag 6 november 2024 23:00 schreef ashardalan het volgende:
Nah mensen, het was weer kut. Tot zondag
quote:Op woensdag 6 november 2024 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Als er 1 team is tegen wie je kan scoren ook al speel je gewoon facking slecht dan is het tegen dit team wel. 2e helft knallen en gaan. Dit gaat feyenoord gewoon winnen.
Quote mij later @:3rr0r @:nober @:lordvoldemort @:elan @:coco
We kwamen überhaupt nauwelijks tot fatsoenlijk voetbal. Weinig goede aanvallen gezien en een paar halve kansjes.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:01 schreef fetX het volgende:
Ben er nou niet echt uit wat ik van Priske moet vinden. Paar geweldige wedstrijden, maar toch ook best wat hele matige. Natuurlijk, al die blessures. Maar dat je vandaag niet wint is wel echt heel slecht. Salzburg kan er niets van. En ze gingen niet eens met 11 man achterover leunen.
Die kan er echt geen reet van. Geen teamspeler. Lekker 75 min kansloze voorzetten en eeuwige dribbels.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:56 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je had er 20 minuten bij op kunnen tellen. Dan had je er nog erger afgegaan.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een ontzettende kutwedstrijd. Rood leek me overdreven, maar goed, dat had ook geen verschil gemaakt. Hadj Moussa viel wel weer aardig in overigens.
Verder oprechte vraag (geen kritiek ofzo), maar is er nou zo'n verschil tussen de berekening van blessuretijd in Europa en in de eredivisie?
Nu 2 tyfuslange VAR-momenten, 3 goals, keeper die veel tijd rekt waarbij de scheidsrechter aangeeft dat ie dat in de gaten houdt en erbij optelt en dan kom je uit op 7 minuten blessuretijd. Net zoveel als afgelopen zaterdag tegen AZ waar er geen VAR-ingrepen waren en ook de spelhervattingen snel gingen.
Ik vraag me nog steeds af als Osman naar de grond was gegaan na 2 minuten of die gast dan rood had gekregen. Trok aan zn shirt, ach ja. Het maakt verder ook niet meer uitquote:Op woensdag 6 november 2024 23:00 schreef Haringkop het volgende:
Toch vijf minuten goed gespeeld aan het begin, toen had je moeten toeslaan. Verder leek het nergens op.
Het geld is verbrast en tweede word je ook niet.
Behoorlijk kaartenhuis.
Ho Ho, zo rond de 70e minuut waren er ook een paar aardige minutenquote:Op woensdag 6 november 2024 23:00 schreef Haringkop het volgende:
Toch vijf minuten goed gespeeld aan het begin, toen had je moeten toeslaan. Verder leek het nergens op.
Het geld is verbrast en tweede word je ook niet.
Behoorlijk kaartenhuis.
Je had vandaag beter een volledig B team op kunnen stellen als je ziet hoe sommige sterkhouders over het veld liepenquote:Op woensdag 6 november 2024 23:01 schreef fetX het volgende:
Ben er nou niet echt uit wat ik van Priske moet vinden. Paar geweldige wedstrijden, maar toch ook best wat hele matige. Natuurlijk, al die blessures. Maar dat je vandaag niet wint is wel echt heel slecht. Salzburg kan er niets van. En ze gingen niet eens met 11 man achterover leunen.
Ja eens, dan was het 100% rood geweest. Maar die kans had er sowieso in gemoeten.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af als Osman naar de grond was gegaan na 2 minuten of die gast dan rood had gekregen. Trok aan zn shirt, ach ja. Het maakt verder ook niet meer uit
Priske is net zo'n dooie als Ueda.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:01 schreef fetX het volgende:
How the tables have turned terug, want voor dat goede reeksje leek het ook nergens op natuurlijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:09 schreef KingRoland het volgende:
nog 1-2 nederlagen en je zit zo in een crisis
how the tables have turned
Mja, maar als je dan moet kiezen tussen gokken met een speler of voor Smal, Zerrouki, Nadje etc. kiezen...quote:Op woensdag 6 november 2024 23:11 schreef Haringkop het volgende:
Priske krijgt van mij tot nu toe ook een onvoldoende.
Liep te kutten met opstelling in de voorbereiding, pleegt complete roofbouw op z’n selectie en tactisch loopt het niet over.
Eerste cijferlijstje wat ik online vind. Vinden we er van?quote:Basis
Timon Wellenreuther - 4
Jordan Lotomba - 5
Gernot Trauner - 6
Dávid Hancko - 5,5
Hugo Bueno - 6
In-beom Hwang - 5,5
Quinten Timber - 5
Igor Paixão - 4,5
Bart Nieuwkoop - 5
Ibrahim Osman - 5
Luka Ivanusec - 4,5:
Invallers
Chris-Kévin Nadje - 5
Anis Hadj Moussa - 6,5
Thomas Beelen - speelde te kort voor een beoordeling.
Gijs Smal - speelde te kort voor een beoordeling.
Gjivai Zechiël - speelde te kort voor een beoordeling.
Trainer
Brian Priske - 5
Die blessures kunnen geen toeval meer zijn, je komt ook nooit in een ritme als vast team. De potentie is er dat hebben we gezien maar het helpt dan niet als elke keer iedereen geblesseerd is en je met een half kneuzenteam moet spelen.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:11 schreef Haringkop het volgende:
Priske krijgt van mij tot nu toe ook een onvoldoende.
Liep te kutten met opstelling in de voorbereiding, pleegt complete roofbouw op z’n selectie en tactisch loopt het niet over.
Lotomba speelde prima, Hancko best matigquote:Op woensdag 6 november 2024 23:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eerste cijferlijstje wat ik online vind. Vinden we er van?
Kan me er eigenlijk grotendeels wel in vinden.
Hier een ander:quote:Op woensdag 6 november 2024 23:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zou Lotomba inderdaad ook een 5,5 geven.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Lotomba speelde prima, Hancko best matig
Allemaal een punt of twee lagerquote:Op woensdag 6 november 2024 23:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat het onvoldoende/slecht was is duidelijk, maar een trainer met zo'n afschuwelijke poepbank lager dan een 4 geven vind ik ook weer een beetje oneerlijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Allemaal een punt of twee lager
En een 5 voor Priske is helemaal lachwekkend, dacht eerder aan een 2-
Het meest schrijnende is inderdaad het totale gebrek aan fitheid. Ik geloof best dat Priske een goed idee over voetbal heeft, dat is ook al best wel een aantal keer gebleken. Die gigantische blessurelijst (die we afgelopen jaren ook nauwelijks hadden) lijken me alleen geen toeval. En de spelers die wel spelen ogen ook niet echt fit.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:08 schreef Vis1980 het volgende:
Met al die blessures en niet fitte spelers kun je na een paar maanden wel stellen dat er iets niet goed gaat bij Feyenoord en daar is de trainer wel verantwoordelijk voor. Gelukkig is Steijn al bezet.
Dat is geen toeval nee. En je komt ook in een doodlopend rondje zo. Want de fitte spelers kan je geen rust geven dus die raken weer geblesseerd.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het meest schrijnende is inderdaad het totale gebrek aan fitheid. Ik geloof best dat Priske een goed idee over voetbal heeft, dat is ook al best wel een aantal keer gebleken. Die gigantische blessurelijst (die we afgelopen jaren ook nauwelijks hadden) lijken me alleen geen toeval. En de spelers die wel spelen ogen ook niet echt fit.
Buiten de twee wedstrijden om heeft onze trainer gewoon slecht gedaanquote:Op woensdag 6 november 2024 23:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat het onvoldoende/slecht was is duidelijk, maar een trainer met zo'n afschuwelijke poepbank lager dan een 4 geven vind ik ook weer een beetje oneerlijk.
Dan moet je het laten, maar aan de andere kant wie speelt er op zijn plek? Zerrouki die geen bal goed raakt…quote:Op woensdag 6 november 2024 23:07 schreef fetX het volgende:
Timber geeft zelf ook aan last te hebben van die blessure tegen Utrecht. Zou me niets verbazen als hij er zondag niet bij is.
Ik ben het met je eens makker. Voor die paar geweldige potjes schreeuwde ik om zijn kop, maar nu weet je dat er meer in zit. Aan de andere kant dat het er nu niet uit komt is ook wel gedeeltelijk de schuld van Priske, hij managed het toch niet helemaal goed vind ik (tactisch en fysiek). Tegelijkertijd kan hij ook niet zo veel doen aan enkele blessures en alle teringzooi die de zomer van 2023 is ingekocht. Moeilijk. Laten we hopen dat hij het na de interlands weer weet om te draaien.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:01 schreef fetX het volgende:
Klopt, Slot speelde zelfs nog oefenwedstrijden toen het seizoen al begonnen was om nog 1 of 2 extra midweekse wedstrijden te hebben.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:39 schreef Vis1980 het volgende:
Ik heb geen verstand van hoe je een groep fit krijgt, maar Slot begon elk seizoen met elke keer twee wedstrijden in de week om de spelers aan het ritme te laten wennen. Priske deed dat niet, zelfs niet wanneer de mogelijkheid daar was.
Er is geen enkele fysieke basis gelegd. Dus elke trainer houdt deze problemen. Tel er bij op dat DtK nul geïnvesteerd heeft in kwaliteit (helemaal in de voorste linie) en je hebt de clusterfuck wel compleet voor dit jaar.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:29 schreef Vis1980 het volgende:
Maar ja, welke trainer is én vrij én geschikt om de boel weer op de rails te krijgen?
Net na de wedstrijd is de emotie nog hoog, later in de week komt er wat meer nuance denk ik.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:48 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat het nu weer teveel is omgeslagen in doemdenken. Met dit spelersmateriaal kan je echt wel resultaten boeken. Maar niet als elke speler op 50-80% fitheid moet spelen.
Priske speelde de openingswedstrijd met de B-ploeg (lol)quote:Op woensdag 6 november 2024 23:39 schreef Vis1980 het volgende:
Ik heb geen verstand van hoe je een groep fit krijgt, maar Slot begon elk seizoen met elke keer twee wedstrijden in de week om de spelers aan het ritme te laten wennen. Priske deed dat niet, zelfs niet wanneer de mogelijkheid daar was.
Het is een periode van tegenstellingen, kan je gerust zeggen.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:48 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat het nu weer teveel is omgeslagen in doemdenken. Met dit spelersmateriaal kan je echt wel resultaten boeken. Maar niet als elke speler op 50-80% fitheid moet spelen.
Helemaal mee eens en de 'natuurlijke' reactie is er iemand de schuld willen geven. Als ze allemaal fit zijn kunnen we heel erg leuk ballen, maar de dalen zijn ook bijzonder diep als het effe wat tegen zit.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Priske speelde de openingswedstrijd met de B-ploeg (lol)
Ik vind het maar lastig inschatten in hoeverre dit pech is, gebrek aan kwaliteit of gebrek aan management. Het speelt in ieder geval alle drie een rol, anders ga je niet in twee weken tijd van je beste CL wedstrijd uit ooit naar je slechtste CL thuiswedstrijd ooit (dit lijkt mij geen overdrijving). Maar ik weet niet precies hoe boos ik ben op wie.
En onder Slot was die ondergrens vrijwel nooit zo laag als wat ik dit seizoen geregeld zie. Dat vind ik ook irritant aan het argument ‘ja ‘maar onder Slot hadden we het ook moeilijk met Drita/Volendam’, dan vergelijk je het gemiddelde van nu met het zeldzaam slechtste van toen.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en de 'natuurlijke' reactie is er iemand de schuld willen geven. Als ze allemaal fit zijn kunnen we heel erg leuk ballen, maar de dalen zijn ook bijzonder diep als het effe wat tegen zit.
Ik heb dat argument nog nergens gezien/gehoord.quote:Op donderdag 7 november 2024 00:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En onder Slot was die ondergrens vrijwel nooit zo laag als wat ik dit seizoen geregeld zie. Dat vind ik ook irritant aan het argument ‘ja ‘maar onder Slot hadden we het ook moeilijk met Drita/Volendam’, dan vergelijk je het gemiddelde van nu met het zeldzaam slechtste van toen.
‘Ja maar Drita’ staat gewoon in het oneliner boekje waar @fetX vaak over beginnen, samen met ‘ja maar Jørgensen’, ‘ja maar Timber’ en ‘ja maar Pelle’. Wel overigens vooral van mensen die maar wat raak schieten. (Ik bedoel in zijn algemeenheid dit argument overigens, niet specifiek vandaag)quote:Op donderdag 7 november 2024 00:09 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb dat argument nog nergens gezien/gehoord.
De ondergrens is op dit moment inderdaad veel te laag en de wisselvalligheid veel te hoog. Priske is niet in staat om het elftal te laten renderen als 2 of 3 pionnen van het team dat Benfica versloeg afwezig zijn. En nu loopt iedereen op z’n laatste benen.
Tja. En dan. Had je met Zerrouki gespeeld en er nog 3 om je oren gekregen.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Timber die even aangeeft naïef op een blessure te hebben doorgespeeld.
Feyenoord verloor eens met 10-0 van PSV, dit ter info.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:13 schreef Qarrad het volgende:
Maar goed, ik ga eens nadenken of ik me een kuttere wedstrijd kan herinneren ooit.
Uit denk ik niet, die gaan er met een c team nog overheen.quote:Op donderdag 7 november 2024 06:53 schreef RamboDirk het volgende:
Feyenoord is dagvers product. Winnen gewoon van city.
Ja, dat herinner ik me nog inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2024 06:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Feyenoord verloor eens met 10-0 van PSV, dit ter info.
Almere moet nog lukken.quote:Op donderdag 7 november 2024 06:53 schreef RamboDirk het volgende:
Feyenoord is dagvers product. Winnen gewoon van city.
Graag een review van de 'show' voor de wedstrijd.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:55 schreef Caland het volgende:
Hebben we zondag eigenlijk wel 11 man om op te stellen?
Twee homo's op een luchtgitaar en een lichtshow. Ik walg daarvan.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag een review van de 'show' voor de wedstrijd.
Iedereen keek een beetje verdwaasd, van ‘wat is dit nou weer’quote:Op donderdag 7 november 2024 08:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag een review van de 'show' voor de wedstrijd.
Nouja, ik vond het dan wel weer iets mooier dan de zoveelste keer Panic, of die treurnis met the outsiders vorig seizoenquote:Op donderdag 7 november 2024 09:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iedereen keek een beetje verdwaasd, van ‘wat is dit nou weer’
Hij gaf ook aan in de persco dat hij nogal vermoeid is. Zal er ook wel mee te maken hebben.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sinds wanneer maakt Hancko iedere wedstrijd een grote fout eigenlijk.
Dit doekje vond ik wel erg tof overigens;quote:Op donderdag 7 november 2024 09:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iedereen keek een beetje verdwaasd, van ‘wat is dit nou weer’
Waar is hij precies moe van dan? 1 wedstrijd per week en 2x per maand een doordeweeks potje?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij gaf ook aan in de persco dat hij nogal vermoeid is. Zal er ook wel mee te maken hebben.
Dat is sowieso wel een probleem met al die EK gangers.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij gaf ook aan in de persco dat hij nogal vermoeid is. Zal er ook wel mee te maken hebben.
Ja en dan ook nog interlands, Hancko is niet zo'n kutje zoals Schouten die zich daar voor af gaat melden omdat hij zijn lichaam wat voelt.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waar is hij precies moe van dan? 1 wedstrijd per week en 2x per maand een doordeweeks potje?
Hand in Hand is eigenlijk in geen enkele vorm een acceptabel muziekstuk. Sterker nog ik zou op dezelfde voet willen plaatsen als Heb je even voor mij en Toeter op mijn waterscooter. Eveneens een schoffering van menselijke beschaving.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:34 schreef Haringkop het volgende:
Het Hand in Hand op een elektrische gitaar is toch wel gaaf.
Zou ook zomaar legitiem geweest kunnen zijn, gezien hij daarna 45 minuten speelt en er voor enkele weken uitligt. Scoort minder, snap ik ook wel.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja en dan ook nog interlands, Hancko is niet zo'n kutje zoals Schouten die zich daar voor af gaat melden omdat hij zijn lichaam wat voelt.
Probleem van Feyenoord is ook vooral dat er vanaf het begin van het seizoen al blessures zijn in combinatie met een bank die eigenlijk niet basiswaardig is of gaat worden. Dan wordt het ook wel wat lastig om spelers af en toe rust te geven.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja en dan ook nog interlands, Hancko is niet zo'n kutje zoals Schouten die zich daar voor af gaat melden omdat hij zijn lichaam wat voelt.
Houd toch op manquote:Op donderdag 7 november 2024 09:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tja, maar Hancko heeft nog nooit een minuut gemist voor Feyenoord en dit was nooit eerder een probleem. Het EK zal er vast mee te maken hebben, maar tegelijkertijd is er dan ook iets mis gegaan met de opbouw.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Topfitheid.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
ArnegodMet voetbal heb je conditie nodig. Wat een visionair deze man.
En Priske zorgt er gisteren imo ook zelf voor dat het een probleem wordt. Je speelt met twee rechtsbacks die terugkomen van een blessure op rechtsback en rechtsbuiten. Dan weet je toch al dat die de wedstrijd niet gaan volmaken. Waarom niet met één van de twee beginnen zodat ze elkaar kunnen vervangen.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, maar Hancko heeft nog nooit een minuut gemist voor Feyenoord en dit was nooit eerder een probleem. Het EK zal er vast mee te maken hebben, maar tegelijkertijd is er dan ook iets mis gegaan met de opbouw.
Almere kan er echt niets van, ben benieuwd of je ze met dit team gewoon kan verslaan:quote:Op woensdag 6 november 2024 23:30 schreef hhh38 het volgende:
Iedere keer met een elftal spelen dat met verband aan elkaar hangt heeft zeker geen zin. Misschien zondag tegen Almere maar eens à la Farioli met een volledig nieuwe 11 spelen. Al heb je daarna sowieso interlands natuurlijk.
Vraag me echt af wat er mis gaat in de trainingsschema's want dit kan geen toeval zijn.
Dat Priske al vrij vroeg in het nauw zat heeft ook niet geholpen. En dan nu een schema van zes pittige potjes kort achter elkaar, waardoor je eigenlijk altijd beroep moet blijven doen op je sterkste basis.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem van Feyenoord is ook vooral dat er vanaf het begin van het seizoen al blessures zijn in combinatie met een bank die eigenlijk niet basiswaardig is of gaat worden. Dan wordt het ook wel wat lastig om spelers af en toe rust te geven.
Ja dat deed pijn om te typen, maar ik wilde blijven bij m'n concept.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:09 schreef Caland het volgende:
Zechiel - Nadje - Zerrouki
Dit lijkt me sportieve zelfmoord.
Het lijkt heel vreemd maar er kan heel veel misgaan in opbouw van conditie. Farioli zei ook dat de Ajacieden absoluut niet topfit waren. Die heeft echt heel veel werk gestopt in conditionele werk in de voorbereiding.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, maar Hancko heeft nog nooit een minuut gemist voor Feyenoord en dit was nooit eerder een probleem. Het EK zal er vast mee te maken hebben, maar tegelijkertijd is er dan ook iets mis gegaan met de opbouw.
Volgens mij had Slot vorig seizoen ook zo'n reeks. Die gaf sowieso nauwelijks rust aan basisspelers. Er is echt iets grondig mis gegaan in de preparatie van de selectie.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat Priske al vrij vroeg in het nauw zat heeft ook niet geholpen. En dan nu een schema van zes pittige potjes kort achter elkaar, waardoor je eigenlijk altijd beroep moet blijven doen op je sterkste basis.
De tactiek sloeg verder ook hélemaal nergens op. Priske heeft er een beetje een handje van om het zichzelf in een moeilijke situatie nog een stuk lastiger te maken. Nu was het een soort pijnlijke poging om je sterkste elf overblijvende spelers op te stellen waar niemand op zijn gewenste plek stond en een aanzienlijk deel niet fit.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
En Priske zorgt er gisteren imo ook zelf voor dat het een probleem wordt. Je speelt met twee rechtsbacks die terugkomen van een blessure op rechtsback en rechtsbuiten. Dan weet je toch al dat die de wedstrijd niet gaan volmaken. Waarom niet met één van de twee beginnen zodat ze elkaar kunnen vervangen.
Ja dat lijkt mij inmiddels wel duidelijk inderdaad. En denk dat zoiets ook niet zomaar gaat verbeteren. Nu krijg je ook nog het sneeuwbaleffect dat spelers én teveel moeten spelen en geen rust krijgen én spelers weer te vroeg gebracht worden en meteen lang moeten spelen zoals Nieuwkoop.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zal er volgende keer even bijzeggen dat het geen serieuze post is.quote:Op donderdag 7 november 2024 09:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou ook zomaar legitiem geweest kunnen zijn, gezien hij daarna 45 minuten speelt en er voor enkele weken uitligt. Scoort minder, snap ik ook wel.
Stukje butterfly effect die begon bij een afgeketste transfer naar de US of A.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij inmiddels wel duidelijk inderdaad. En denk dat zoiets ook niet zomaar gaat verbeteren. Nu krijg je ook nog het sneeuwbaleffect dat spelers én teveel moeten spelen en geen rust krijgen én spelers weer te vroeg gebracht worden en meteen lang moeten spelen zoals Nieuwkoop.
Klopt, die eindigden we zelfs met een knap gelijkspel bij PSV, maar dat was ook door een tactische fout van Bosz.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij had Slot vorig seizoen ook zo'n reeks. Die gaf sowieso nauwelijks rust aan basisspelers. Er is echt iets grondig mis gegaan in de preparatie van de selectie.
Het deed gewoon pijn om Timber te zien, hij was zich ook de hele tijd aan het verstoppen.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:35 schreef Scrummie het volgende:
Grooste fout gister was Timber laten beginnen en Nieuwkoop op rechtsbuiten. Vanaf daar ging ongeveer alles mis.
Ik vraag mij wel af hoe je dit had kunnen ondervangen. Nadje en Hwang samen, Moussa op rechtsbuiten, Readmond in de spits, Paixao op links, maar dan had je nog altijd geen fatsoenlijke 10 gehad. Ivanusec was wel heel slecht en Zerrouki kan echt niet meer.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het deed gewoon pijn om Timber te zien, hij was zich ook de hele tijd aan het verstoppen.
Leek wel alsof die zoveel pijn had dat die telkens bijna moest kotsen. Was echt bizar om te zien.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het deed gewoon pijn om Timber te zien, hij was zich ook de hele tijd aan het verstoppen.
Hier wreekt het zich uiteindelijk dus dat er buiten Hwang niet nog een extra middenvelder is aangetrokken (van niveau althans).quote:Op donderdag 7 november 2024 10:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel af hoe je dit had kunnen ondervangen. Nadje en Hwang samen, Moussa op rechtsbuiten, Readmond in de spits, Paixao op links, maar dan had je nog altijd geen fatsoenlijke 10 gehad. Ivanusec was wel heel slecht en Zerrouki kan echt niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |