Slaap lekker!quote:Op woensdag 6 november 2024 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij had het weer eens over naief links, en dat we in Nederland naar ons zelf moeten kijken. Dus hij kon gelijk door met Jetten etc. bashen. Raymond Mens had wel goede teksten.
En 0-2. Ik ga naar m''n nest. Tot merrege,.
Feyenoord moet het weer verpesten.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
We worden zo wel ingehaald door Portugal voor de coefficienten.
Ag? Zilver randje?quote:
Feyenoord is weer Slot loos dus dat kon je wel verwachten. Ajax valt dan nog enorm mee dit jaar.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
We worden zo wel ingehaald door Portugal voor de coefficienten.
PriskeBall.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:17 schreef 3rr0r het volgende:
@:Caland in het stadion nu, een situatieschets
[ afbeelding ]
@Zipportal heeft hier wel een gifje bij van een lachende man met snorquote:Op woensdag 6 november 2024 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Over de knie bij een Oostenrijkse tweedeklasser .
quote:Op woensdag 6 november 2024 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe zit het met de CocoToto @:Coco ?
Ajax gaat gewoon degelijk presteren in de Europa League dit seizoen. Achtste finale eindpunt gok ik.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Feyenoord is weer Slot loos dus dat kon je wel verwachten. Ajax valt dan nog enorm mee dit jaar.
Makkelijk tweede.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon degelijk presteren in de Europa League dit seizoen. Achtste finale eindpunt gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |