Ik heb deze miem gemist.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:31 schreef Coco het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Ik had al gezapt. Nog een minuut dan begint het.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik kijk geen programma's die ik niet leuk vindt
Ik ben @:tong80 niet
?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.
Smeerkees.
Ik kende de miem uiteraard wel maar hij werd niet zo vaak meer gebruikt.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
JR-Style-93 in CUL / Tosti topic
Geniet ervan
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:25 schreef RobinOok het volgende:
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.
Smeerkees.
Veel plezierquote:Op woensdag 6 november 2024 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had al gezapt. Nog een minuut dan begint het.
Dat zijn toch twee toppers en een werkpaardquote:Op woensdag 6 november 2024 21:30 schreef Cara het volgende:
[..]
Wist iedereen die dat zei dat je aanval bestond uit Paixao - Osman - Nieuwkoop?
Ohquote:Op woensdag 6 november 2024 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kende de miem uiteraard wel maar hij werd niet zo vaak meer gebruikt.
Vandaag inside?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had al gezapt. Nog een minuut dan begint het.
Ik heb voor dit soort futiliteiten een uitstekend geheugen.quote:
Kijken wie de gasten zijn en/of Derksen er bij is. Hij zit er dus.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vandaag inside?
Wie kijkt dat nog?
Nee want ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 6 november 2024 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb voor dit soort futiliteiten een uitstekend geheugen.
Het kan ook kunnen dat er verder niet zoveel te doen is in Friesland.
Ik hou hem ook liever 'gewoon' ham/kaas met ketchup.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
ik geef dat mens nog steeds groot gelijk
Ja, te veel werk voor een tosti.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hou hem ook liever 'gewoon' ham/kaas met ketchup.
Raymond Mens zit er dus snel weg.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
ik geef dat mens nog steeds groot gelijk
Dat staat al op X , Knoester en Mens. En met Johan.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijken wie de gasten zijn en/of Derksen er bij is. Hij zit er dus.
Wat is X?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat staat al op X , Knoester en Mens. En met Johan.
Derksen is vandaag aan staar geopereerd zei ie.quote:
Tong heeft geen Xquote:Op woensdag 6 november 2024 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat staat al op X , Knoester en Mens. En met Johan.
Moekequote:Op woensdag 6 november 2024 21:38 schreef tong80 het volgende:
NWS / Saskia Belleman wint Dutch Podcast Awards
Dit is fakenews. Hij zei in het filmpje wat ik net had gepost dat het geen staar was.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Derksen is vandaag aan staar geopereerd zei ie.
Dan liegt ie net.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is fakenews. Hij zei in het filmpje wat ik net had gepost dat het geen staar was.
Ze krijgt wel iets te veel rimpels.quote:
Keepertje doet nog niks verkeerdquote:Op woensdag 6 november 2024 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
Het is voorin echt heel matig. Maar goed het alternatief is iemand die bij Vitesse al moeite had.
jaquote:Op woensdag 6 november 2024 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou Raymond de bukker of de drukker zijn?
Geef hem nog even tijd en wat te doen.quote:
Toch niet best dat zo'n stumper een wedstrijd mag verslaan. Het enige wat je hoeft te doen is de selectie bekijken en je voorbereiden, smerige kutlul. Prietpraat minachting van de kijkerquote:Op woensdag 6 november 2024 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Carranza noemen die niet in selectie zit
Sodemieter op met deze commentator
Sowquote:Op woensdag 6 november 2024 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch niet best dat zo'n stumper een wedstrijd mag verslaan. Het enige wat je hoeft te doen is de selectie bekijken en je voorbereiden, smerige kutlul. Prietpraat minachting van de kijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |